Dochter lief vroeg ons mee, zelf zou ik nooit het geld daar voor over hebben.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik word daar ook niet vrolijk meer van
Al die schreeuwende blagen
Kan de tandarts tochquote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Combi gebitsreiniging en een gaatje vullen.
Voor dat gaatje kan ik wel eerder terecht, maar ik heb er geen last van. Doe het liever in 1x.
Wel een vip bus toch ?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:48 schreef Fogel het volgende:
Groeten uit een bus. Da’s mijn verblijfplaats de komende 10 a 11 uur.
Zet een weegschaal naast je toetsenbord dan kan je het eerst afwegen of je dat wat je zeggen wil kan zeggenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:47 schreef kree het volgende:
ik durf niks meer te zeggennu al weer bang dat ik iets verkeerds zeg.
ZO das een best eindje rijdenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:48 schreef Fogel het volgende:
Groeten uit een bus. Da’s mijn verblijfplaats de komende 10 a 11 uur.
Moet jij niet werken ?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:47 schreef kree het volgende:
Ze noemen het een 5 sterren bus.quote:
Kun je eventueel een goed dutje doen in die stoelen? Of lig je dan bij je buurman op schoot ?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze noemen het een 5 sterren bus.
Zit bovenin helemaal vooraan. Goede stoelen op zich.
In afstand valt het volgens mij wel mee, maar we gaan de Andes over (en dus veel haarspeldbochten) en oa door een zoutwoestijn. Hoogste punt van de trip is ca 5km.quote:
De stoel kan achterover. Ben niet van plan om te slapen, ik wil van het uitzicht genietenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je eventueel een goed dutje doen in die stoelen? Of lig je dan bij je buurman op schoot ?
En rustpunten ?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
In afstand valt het volgens mij wel mee, maar we gaan de Andes over (en dus veel haarspeldbochten) en oa door een zoutwoestijn. Hoogste punt van de trip is ca 5km.
O hopelijk niet van die hele smalle wegenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
In afstand valt het volgens mij wel mee, maar we gaan de Andes over (en dus veel haarspeldbochten) en oa door een zoutwoestijn. Hoogste punt van de trip is ca 5km.
Misschien ligt hij sowieso wel bij de buurvrouw op schootquote:Op maandag 20 januari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je eventueel een goed dutje doen in die stoelen? Of lig je dan bij je buurman op schoot ?
Zijn naaste sowiesoquote:Op maandag 20 januari 2025 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ligt hij sowieso wel bij de buurvrouw op schoot
Ik heb gevraagd of er echt geen andere mogelijkheid was, maar helaas...quote:Op maandag 20 januari 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan de tandarts toch
Daar hebben ze voor geleerd
Goedemorgen!quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ligt hij sowieso wel bij de buurvrouw op schoot
Dat doe jij toch nooit?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:47 schreef kree het volgende:
Heeel apartquote:Op maandag 20 januari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of er echt geen andere mogelijkheid was, maar helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |