Nee, dan wordt het weer makkelijker.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je snapt dat we niet altijd dezelfde tijd online zijn hè
Geloof dat hij het nu neemt van ferme bolletjesquote:Op maandag 20 januari 2025 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, jij neemt ook goede pre-workouts?
We waren niet tegelijkquote:Op maandag 20 januari 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het weer makkelijker.
Maar in het geval dat jullie tegelijk aantref dan doe ik het zo.
Oeh, moet ik hier wel even een notitie van maken anders gaat het mis....
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:54 schreef ToT het volgende:
Yup, het spul is in volle werking, ik ga sporten!
matige recensiesquote:Op maandag 20 januari 2025 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het 3-sterrenhotel Le carton sous le pont!
Ja, ik neem ze van Clean Nutrition van Joel Beukers.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, jij neemt ook goede pre-workouts?
Ow op die manier....quote:Op maandag 20 januari 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
feit is
jij was er eerst
later begroet
.
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
feit is
jij was er eerst
later begroet
.
Tegenover CS ligt toch een goed hotel? Park Plazaquote:Op maandag 20 januari 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
wie weet een goed hotel bij centraal station?
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit zwetend en handenwringend achter zijn computer..... geen beste beurt....
Hallo!quote:
Als de bolletjes maar een beste beurt hebben gekregenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit zwetend en handenwringend achter zijn computer..... geen beste beurt....
De bolletjes zijn op. Ze waren heerlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als de bolletjes maar een beste beurt hebben gekregen
Sneeuw? Hier ligt niks, het is alleen aan het vriezen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Ligt hier een klein laagjes sneeuw.. maar er komt regen aan dus wordt het spekglad
Ziet nu vrouw zonder bolletjes voor zichquote:Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bolletjes zijn op. Ze waren heerlijk.
Gisteravond keek ik naar buiten en zag een dun wit laagje liggenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sneeuw? Hier ligt niks, het is alleen aan het vriezen.
Sneeuwquote:Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Ligt hier een klein laagjes sneeuw.. maar er komt regen aan dus wordt het spekglad
Nou nee zoveel ligt er ook weer niet, beetje wit op het gras enz.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
snel naar buiten dan nu het nog kan voor een sneeuw wandeling![]()
Er liggen hier her en der nog wat hoopjes sneeuw van laatst.
ow jammerquote:Op maandag 20 januari 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee zoveel ligt er ook weer niet, beetje wit op het gras enz.
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet nu vrouw zonder bolletjes voor zich![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd.
maakt toch niet uitquote:Op maandag 20 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is duidelijk niet mijn heldere dag
Nee, ik heb het niet door. Dat heb je soms hèquote:Op maandag 20 januari 2025 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je lijkt het niet helemaal mee te krijgen vandaag
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet door. Dat heb je soms hè
* gebrokenglas mompelt wat en neemt nog een slok koffiequote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-uitsneeuwende-mist
Ik ook niet, zag al wel een foto van iemand die in Zuidbroek woont dat daar sneeuw lagquote:Op maandag 20 januari 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]mooi
Had hier nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |