Nee, toch?quote:
KiBiquote:
Joh!quote:
gg is nog niet goed wakker lijkt hetquote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joh!
Die was er al een hele poos
Ja, dat klopt. Maar daarom nog wel even groeten!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joh!
Die was er al een hele poos
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @gebrokenglasquote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gg is nog niet goed wakker lijkt het
Weer 2de keusquote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar daarom nog wel even groeten!
Maar ik had jou ook nog niet gegroet. Bij deze: Hoi!
Ik ben aan het opstarten.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gg is nog niet goed wakker lijkt het
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @:Gebrokenglas
Ipv boy moet er dan wel old man staan hequote:
owjee.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ipv boy moet er dan wel old man staan he![]()
Ja. Schnitt broodjes, van AH.quote:
Nee neequote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
owjee.![]()
Ja maar ik kan maar 1 tegelijk persoonlijk groeten natuurlijk, dus er is altijd iemand eerste, tweede, enzovoort.
Anders doe ik "hallo allemaal", dan heb ik iedereen gelijk gehad.
Jij neemt nooit zachte maatregelen zegquote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @:Gebrokenglas
Greys mag mij best een keer met de zweep een tikje geven....quote:
quote:Gerwin Elesen: “We hebben dit in december ook gedaan en dat was een groot succes. De Eredivisie van het Nederlandse ijshockey is enorm gegroeid en levert dit seizoen veel spektakel. Denk aan attractief spel, volle stadions, een spannende competitie en meer aandacht van de media voor deze mooie sport. Supporters en sponsoren weten de weg naar het stadion dus weer te vinden. Dat willen we vieren en daarom nodigen we de mensen weer uit om ons te komen bezoeken.”
“Op het moment genieten tussen de 800-1000 mensen van een mooie hockey-night tijdens de thuiswedstrijden van de Utrecht Dragons. We willen het seizoenrecord van 21 december (2250 toeschouwers) weer verbreken. Als we het stadion zaterdag de 25e vol krijgen, evenaren we zelfs het record van 1992!”
Creatinequote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je ook wel wakker van.
1 schepje en je kunt de rest van de dag beter geen koffie meer drinken!
Ze deden er vroeger crystal meth in, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te mogen?M'n gezicht prikt weer, heb ik elke keer als ik dit spul neem!
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je ook wel wakker van.
1 schepje en je kunt de rest van de dag beter geen koffie meer drinken!
Ze deden er vroeger crystal meth in, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te mogen?M'n gezicht prikt weer, heb ik elke keer als ik dit spul neem!
Ga je met Amyzzz ?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:48 schreef sp3c het volgende:
kostte wat moeite want ticketpoint maar ik heb tickets voor Utrecht vs Amsterdam
[..]
Lekker van wie zijn ze?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben aan het opstarten.
Ik zit nu aan mijn 2e mok koffie en aan de warme bolletjes.
die mag best een keer mee maar deze is voor de echte echtequote:
Nou dan ga ik het zo doen: in de oneven weken groet ik eerst Greys en daarna KiBi, en in de even weken groet ik eerst KiBi en dan Greys.....quote:
Matchfixingmaking misluktquote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
die mag best een keer mee maar deze is voor de echte echte
Schnitt bolletjes van Albert Heijn.quote:
Je snapt dat we niet altijd dezelfde tijd online zijn hèquote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan ga ik het zo doen: in de oneven weken groet ik eerst Greys en daarna KiBi, en in de even weken groet ik eerst KiBi en dan Greys.....
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Schnitt bolletjes van Albert Heijn.
https://www.ah.nl/producten/product/wi199378/ah-schnittbroodjes
volgens mij is zijn snapper vandaag wat kaduukquote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je snapt dat we niet altijd dezelfde tijd online zijn hè
Valt mee hoor, ik heb de versie met watermeloensmaak!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Creatine
Ik zie blue raspberry
Als dat maar goed gaat
@AlbertHeijnquote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je weet dat ik dat niet bedoelde he?
Het 3-sterrenhotel Le carton sous le pont!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
wie weet een goed hotel bij centraal station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |