SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is koffie ook goed?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
Ik krijg jeuk van hippe termen als "Fatshaming", ook al ben ik het eens met dat het behoorlijk beledigend was wat er gezegd was.
Maar goed: is het al tijd voor bier?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gewoon een beledigende botte lul opmerking over mensen die dikker zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
No fatshaming please klopt dus wel
Met "fatshaming" denk ik gelijk weer aan "REEEEEEEEE!!! Literally worse than Hitler!" enzo.![]()
Ik neem zo ff een pre-workout met wat andere supplementen en ga aan de slag!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is koffie ook goed?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem zo ff een pre-workout met wat andere supplementen en ga aan de slag!![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt ja, na de 2e keer was dat al bijna niet eens meer zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?![]()
Goed veel eieren tikkenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?
meld misdaad anoniemquote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef sp3c het volgende:
nou geef maar linkjes, dan ga ik het lezen en beoordelen als blauweBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze vrouw weetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bedoelde "no fatshaming please", als in aub de term fatshaming niet gebruikenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een beledigende botte lul opmerking over mensen die dikker zijn.
Met "fatshaming" denk ik gelijk weer aan "REEEEEEEEE!!! Literally worse than Hitler!" enzo.
Ja, had de opmerking van Kree wel gelezen. Weet dat hij het vast niet slecht bedoelt, maar soms moet je gewoon bedenken dat andere mensen iets wel kwetsend kunnen opvatten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Sssst
[..]
niet zeggen dat jij mijn kloon bent
Daar weet ik niets van?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde "no fatshaming please", als in aub de term fatshaming niet gebruiken
Ja, had de opmerking van Kree wel gelezen. Weet dat hij het vast niet slecht bedoelt, maar soms moet je gewoon bedenken dat andere mensen iets wel kwetsend kunnen opvatten.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
Patty verpest ranking de stars (voor mij)quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
patshamen mag welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja je wil je eigen glazen niet ingooien he.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!![]()
![]()
Hier nietquote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!
Dan is het expres
Kloptquote:Op maandag 20 januari 2025 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je wil je eigen glazen niet ingooien he.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Sssst
[..]
niet zeggen dat jij mijn kloon bent![]()
![]()
Dat geldt voor de meeste mensen wel denk ik?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wie is dat?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, toch?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gg is nog niet goed wakker lijkt hetquote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joh!
Die was er al een hele poos
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, dat klopt. Maar daarom nog wel even groeten!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joh!
Die was er al een hele poos
Maar ik had jou ook nog niet gegroet. Bij deze: Hoi!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @gebrokenglasquote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gg is nog niet goed wakker lijkt hetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weer 2de keusquote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar daarom nog wel even groeten!
Maar ik had jou ook nog niet gegroet. Bij deze: Hoi!
Ik ben aan het opstarten.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gg is nog niet goed wakker lijkt het
Ik zit nu aan mijn 2e mok koffie en aan de warme bolletjes.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @:Gebrokenglas![]()
![]()
owjee.quote:![]()
Ja maar ik kan maar 1 tegelijk persoonlijk groeten natuurlijk, dus er is altijd iemand eerste, tweede, enzovoort.
Anders doe ik "hallo allemaal", dan heb ik iedereen gelijk gehad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ipv boy moet er dan wel old man staan he![]()
!
![]()
Ja. Schnitt broodjes, van AH.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee neequote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
owjee.![]()
Ja maar ik kan maar 1 tegelijk persoonlijk groeten natuurlijk, dus er is altijd iemand eerste, tweede, enzovoort.
Anders doe ik "hallo allemaal", dan heb ik iedereen gelijk gehad.
Hier praat jij je niet onderuit![]()
Jij neemt nooit zachte maatregelen zegquote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @:Gebrokenglas![]()
Nu moet ik weer droge kleren aantrekken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Greys mag mij best een keer met de zweep een tikje geven....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kostte wat moeite want ticketpoint maar ik heb tickets voor Utrecht vs Amsterdamquote:Gerwin Elesen: “We hebben dit in december ook gedaan en dat was een groot succes. De Eredivisie van het Nederlandse ijshockey is enorm gegroeid en levert dit seizoen veel spektakel. Denk aan attractief spel, volle stadions, een spannende competitie en meer aandacht van de media voor deze mooie sport. Supporters en sponsoren weten de weg naar het stadion dus weer te vinden. Dat willen we vieren en daarom nodigen we de mensen weer uit om ons te komen bezoeken.”
“Op het moment genieten tussen de 800-1000 mensen van een mooie hockey-night tijdens de thuiswedstrijden van de Utrecht Dragons. We willen het seizoenrecord van 21 december (2250 toeschouwers) weer verbreken. Als we het stadion zaterdag de 25e vol krijgen, evenaren we zelfs het record van 1992!”Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Creatinequote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je ook wel wakker van.
1 schepje en je kunt de rest van de dag beter geen koffie meer drinken!
Ze deden er vroeger crystal meth in, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te mogen?M'n gezicht prikt weer, heb ik elke keer als ik dit spul neem!
Ik zie blue raspberry
Als dat maar goed gaat
wie weet een goed hotel bij centraal station?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je ook wel wakker van.
1 schepje en je kunt de rest van de dag beter geen koffie meer drinken!
Ze deden er vroeger crystal meth in, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te mogen?M'n gezicht prikt weer, heb ik elke keer als ik dit spul neem!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga je met Amyzzz ?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:48 schreef sp3c het volgende:
kostte wat moeite want ticketpoint maar ik heb tickets voor Utrecht vs Amsterdam
[..]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker van wie zijn ze?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben aan het opstarten.
Ik zit nu aan mijn 2e mok koffie en aan de warme bolletjes.
die mag best een keer mee maar deze is voor de echte echtequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou dan ga ik het zo doen: in de oneven weken groet ik eerst Greys en daarna KiBi, en in de even weken groet ik eerst KiBi en dan Greys.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kibi
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Matchfixingmaking misluktquote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
die mag best een keer mee maar deze is voor de echte echte
Schnitt bolletjes van Albert Heijn.quote:
https://www.ah.nl/producten/product/wi199378/ah-schnittbroodjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je snapt dat we niet altijd dezelfde tijd online zijn hèquote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan ga ik het zo doen: in de oneven weken groet ik eerst Greys en daarna KiBi, en in de even weken groet ik eerst KiBi en dan Greys.....
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Schnitt bolletjes van Albert Heijn.
https://www.ah.nl/producten/product/wi199378/ah-schnittbroodjesje weet dat ik dat niet bedoelde he?
volgens mij is zijn snapper vandaag wat kaduukquote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je snapt dat we niet altijd dezelfde tijd online zijn hè
Valt mee hoor, ik heb de versie met watermeloensmaak!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Creatine
Ik zie blue raspberry
Als dat maar goed gaat![]()
![]()
@AlbertHeijnquote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je weet dat ik dat niet bedoelde he?
Het 3-sterrenhotel Le carton sous le pont!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
wie weet een goed hotel bij centraal station?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: