Ik bedoelde "no fatshaming please", als in aub de term fatshaming niet gebruikenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een beledigende botte lul opmerking over mensen die dikker zijn.
Met "fatshaming" denk ik gelijk weer aan "REEEEEEEEE!!! Literally worse than Hitler!" enzo.
niet zeggen dat jij mijn kloon bentquote:
quote:
Ow?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Sssst
[..]
niet zeggen dat jij mijn kloon bent
Ow!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde "no fatshaming please", als in aub de term fatshaming niet gebruiken
Ja, had de opmerking van Kree wel gelezen. Weet dat hij het vast niet slecht bedoelt, maar soms moet je gewoon bedenken dat andere mensen iets wel kwetsend kunnen opvatten.
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
Patty verpest ranking de stars (voor mij)
quote:
Ja je wil je eigen glazen niet ingooien he.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!
Hier nietquote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!
Kloptquote:Op maandag 20 januari 2025 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je wil je eigen glazen niet ingooien he.
Whuuuut?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Sssst
[..]
niet zeggen dat jij mijn kloon bent
Dat geldt voor de meeste mensen wel denk ik?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohw okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |