Hongersnoden hierquote:Op maandag 20 januari 2025 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ontbijtje aan het maken voor Klodder?
Ze wil broccoliquote:Op maandag 20 januari 2025 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ontbijtje aan het maken voor Klodder?
whah. ik denk niet echt nodig en denk niet dat ik wat verkeerds deed. maarja wil nooit echt anderen kwetsen dat is het meer. en waarom ik er toch beetje mee zit.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet een weegschaal naast je toetsenbord dan kan je het eerst afwegen of je dat wat je zeggen wil kan zeggen
Ben je weer bezig geweest vannacht?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:55 schreef kree het volgende:
[..]
whah. ik denk niet echt nodig en denk niet dat ik wat verkeerds deed. maarja wil nooit echt anderen kwetsen dat is het meer. en waarom ik er toch beetje mee zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Fattyquote:Op maandag 20 januari 2025 09:55 schreef kree het volgende:
[..]
whah. ik denk niet echt nodig en denk niet dat ik wat verkeerds deed. maarja wil nooit echt anderen kwetsen dat is het meer. en waarom ik er toch beetje mee zit.
Wat is vroeg ?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je weer bezig geweest vannacht?Nou als hij zelf over dingen kan doorgaan dan mogen anderen dat toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Half 9quote:Op maandag 20 januari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is vroeg ?
Ik vind half 7 vroeg
Ik heb niet terug gelezenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou als hij zelf over dingen kan doorgaan dan mogen anderen dat toch ook![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je weer bezig geweest vannacht?mwah mss wat dingen gezegd die niet handig waren? maar over het algemeen viel het wel mee. maarja dat doe ik vaker he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Kloptquote:Op maandag 20 januari 2025 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
mwah mss wat dingen gezegd die niet handig waren? maar over het algemeen viel het wel mee. maarja dat doe ik vaker he.
Moet je me wel quotenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Killem![]()
sprekend die foto
![]()
![]()
[..]
JsTnKK![]()
![]()
![]()
![]()
tja hahaha. tja nouja denk had al sorry gezegd. voor de rest weet ik het ook niet hoorquote:
Niet meer?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
tja hahaha. tja nouja denk had al sorry gezegd. voor de rest weet ik het ook niet hoor
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]woepsie
Ik ga nog maar een koffie pakken![]()
ik weet het wel nu waarom, maar ok zag er niet veel kwaads in. weet ik veel dat dat ineens gevoelig punt is.quote:
Ik heb geen idee Kreequote:Op maandag 20 januari 2025 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
tja hahaha. tja nouja denk had al sorry gezegd. voor de rest weet ik het ook niet hoor
Tsssk! Wie leest nou niet terug wat er ‘s nachts is gepost?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen
Dus geeeeeeen idee
duidelijk weerquote:Op maandag 20 januari 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En hallo Greysie ipv jstnk net![]()
![]()
hmm niet doen, doe ik ook nooitquote:Op maandag 20 januari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Kree
Ik lees niet vaak terug
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tsssk! Wie leest nou niet terug wat er ‘s nachts is gepost?
Ik nooit. Maar ik heb dit wel even teruggelezen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vind ik ook raarquote:Op maandag 20 januari 2025 10:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Fogel het volgende:
Een voorbeeld van een stukje weg;
[ link | afbeelding ]
Er is een stukje weg van dat stukje weg.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Logischquote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
Ja
[..]
duidelijk weer
Eerst killem en Jus begroeten
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
Ja
[..]
duidelijk weer
Eerst killem en Jus begroeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ToTTie!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is een stukje weg van dat stukje weg.
Ja vanaf hoe laat wordt het spannend ?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik nooit. Maar ik heb dit wel even teruggelezen.
Oh, da’s normaal hier. Dit stuk is zelfs nog erg intact. En heeft asfalt, daar kan je ook al niet zeker van zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is een stukje weg van dat stukje weg.
Ik ook niet maar na wat hier gezegd werd wel evenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen
Dus geeeeeeen idee
Nu ben ik helemaal nieuwsgierigquote:Op maandag 20 januari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar na wat hier gezegd werd wel even
Vond het nog wel meevallen. Ik voelde mij in ieder geval niet aangesproken en heb nogal wat gewicht gekregen na de chemo kuren. En hoe meer mens, hoe meer men van iemand kan houdenhoe meer vlees je kan knuffelen
Kunst is om alles niet zo persoonlijk te nemen. Er werd niet eens een naam bij genoemd, was iets algemeens
O jee, maar wel een heel mooi uitzichtquote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
liefquote:Op maandag 20 januari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar na wat hier gezegd werd wel even
Vond het nog wel meevallen. Ik voelde mij in ieder geval niet aangesproken en heb nogal wat gewicht gekregen na de chemo kuren. En hoe meer mens, hoe meer men van iemand kan houdenhoe meer vlees je kan knuffelen
Kunst is om alles niet zo persoonlijk te nemen. Er werd niet eens een naam bij genoemd, was iets algemeens
fatshamingquote:Op maandag 20 januari 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig
Geweldig.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pakt de popcornquote:Op maandag 20 januari 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fatshaming
erop aangesproken worden
door blijven gaan erover
dat is het
Nijnquote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens bolkende bolkerts en bolkerinnetjes![]()
Nijntjeeeequote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vorige week ook die jerryjerry docu gekeken en je had gelijk. Prima docu. Lekker tempo erin en niet te lang. Perfect.quote:
Zou je dat wel doen? Voor je het weet krijg jij ook last van fatshamingquote:
Hey Nijnquote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
zo niet waar? dat was het nooit. jullie hebben dat onderhand verzonnen wel trouwens.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fatshaming
erop aangesproken worden
door blijven gaan erover
dat is het
Lang niet gezien, alles okidoki?quote:
Alles wel prima, alleen beetje druk geweest met vanalles en nog watquote:
Kaninchennnnnnquote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ze kunnen me mijn derriere kussenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Voor je het weet krijg jij ook last van fatshaming![]()
Mooi zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles wel prima, alleen beetje druk geweest met vanalles en nog wat
Mensen die volslank zijn fatty noemen is fatschamingquote:Op maandag 20 januari 2025 10:09 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar? dat was het nooit. jullie hebben dat onderhand verzonnen wel trouwens.
In dat geval, eet maar lekker je popcorn. Word je derriere lekker zacht van en is er meer plaats om te kussenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen me mijn derriere kussen
Preciesquote:Op maandag 20 januari 2025 10:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval, eet maar lekker je popcorn. Word je derriere lekker zacht van en is er meer plaats om te kussen
Okay nu pak ik de popcorn erbij.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die volslank zijn fatty noemen is fatschaming
Nu alquote:Op maandag 20 januari 2025 10:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay nu pak ik de popcorn erbij.
Gebruik de zoekfunctie, tik "fatty" in en zoek op kree die het gepost heeft!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef sp3c het volgende:
nou geef maar linkjes, dan ga ik het lezen en beoordelen als blauwe
Je was er toch bij? Of was je weer eens te laat?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef sp3c het volgende:
nou geef maar linkjes, dan ga ik het lezen en beoordelen als blauwe
Middag drukte ??quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben er weer even van tussen. Moet nog even paar dingen gaan scoren in de stad voor de middag drukte weer begint
Hij was erbijquote:Op maandag 20 januari 2025 10:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je was er toch bij? Of was je weer eens te laat?
No fatshaming please klopt dus welquote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
Ik krijg jeuk van hippe termen als "Fatshaming", ook al ben ik het eens met dat het behoorlijk beledigend was wat er gezegd was.
Maar goed: is het al tijd voor bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |