Ik heb vorige week ook die jerryjerry docu gekeken en je had gelijk. Prima docu. Lekker tempo erin en niet te lang. Perfect.quote:
Zou je dat wel doen? Voor je het weet krijg jij ook last van fatshamingquote:
Hey Nijnquote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens bolkende bolkerts en bolkerinnetjes![]()
zo niet waar? dat was het nooit. jullie hebben dat onderhand verzonnen wel trouwens.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fatshaming
erop aangesproken worden
door blijven gaan erover
dat is het
Lang niet gezien, alles okidoki?quote:
Alles wel prima, alleen beetje druk geweest met vanalles en nog watquote:
Kaninchennnnnnquote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens bolkende bolkerts en bolkerinnetjes![]()
Ze kunnen me mijn derriere kussenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Voor je het weet krijg jij ook last van fatshaming![]()
Mooi zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles wel prima, alleen beetje druk geweest met vanalles en nog wat
Mensen die volslank zijn fatty noemen is fatschamingquote:Op maandag 20 januari 2025 10:09 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar? dat was het nooit. jullie hebben dat onderhand verzonnen wel trouwens.
In dat geval, eet maar lekker je popcorn. Word je derriere lekker zacht van en is er meer plaats om te kussenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen me mijn derriere kussen
Preciesquote:Op maandag 20 januari 2025 10:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval, eet maar lekker je popcorn. Word je derriere lekker zacht van en is er meer plaats om te kussen
Okay nu pak ik de popcorn erbij.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die volslank zijn fatty noemen is fatschaming
Nu alquote:Op maandag 20 januari 2025 10:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay nu pak ik de popcorn erbij.
Gebruik de zoekfunctie, tik "fatty" in en zoek op kree die het gepost heeft!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef sp3c het volgende:
nou geef maar linkjes, dan ga ik het lezen en beoordelen als blauwe
Je was er toch bij? Of was je weer eens te laat?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef sp3c het volgende:
nou geef maar linkjes, dan ga ik het lezen en beoordelen als blauwe
Middag drukte ??quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben er weer even van tussen. Moet nog even paar dingen gaan scoren in de stad voor de middag drukte weer begint
Hij was erbijquote:Op maandag 20 januari 2025 10:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je was er toch bij? Of was je weer eens te laat?
No fatshaming please klopt dus welquote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
Ik krijg jeuk van hippe termen als "Fatshaming", ook al ben ik het eens met dat het behoorlijk beledigend was wat er gezegd was.
Maar goed: is het al tijd voor bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |