quote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik raakte gefrustreerd van de popups en shit en heb de eerste de beste genomen
intell hotels @ hoog catherijne
tssss voor frummelen kun je tijd maken!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:32 schreef sp3c het volgende:
niet voor deze, als het zo druk is kun je niet frummelen onder de denkens kibi
quote:
quote:
op de wc'tjes zekerquote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss voor frummelen kun je tijd maken!
[..]wil niet snappen
[..]lekker ,zin in
frummelwaardig?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:37 schreef sp3c het volgende:
vorige keer dat ik er was kon ik ze niet vinden, raakte ik verdwaald, zat ik opeens in het kantoor
was wel een prima wc'tje
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:37 schreef sp3c het volgende:
brandschoon, dat wel, vraag me af of ik die nog terug kan vinden
moet toch ergens een frummelplekje zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 11:40 schreef sp3c het volgende:
ze moeten die kantoortjes ook gewoon op slot doen
en de route naar de wc met pijlen op de grond aangeven, oldschool
Je kan het!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga vanavond lasagne maken voor de eerste keer. Dus mocht er morgen iets op FOK! staan over een woningbrand, zal ik ter geruststelling mij melden
Morgen al!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje morgen wordt ik alweer opgenomen
heb je zo'n kant en klaar pak?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga vanavond lasagne maken voor de eerste keer. Dus mocht er morgen iets op FOK! staan over een woningbrand, zal ik ter geruststelling mij melden
Hey Klaasje, dat is toch sneller dan verwacht?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gefelicifeerd ALLEMAALquote:Op maandag 20 januari 2025 11:20 schreef Lovely het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Aardappelschotel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Assiequote:
* mascara-klodder is er nog steeds en blijft totdat hij weggaat.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasje, dat is toch sneller dan verwacht?
Hoe was je weekend met Klodder?
Veel sterkte en succes.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben helemaal van de leg
Zo liefquote:Op maandag 20 januari 2025 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder is er nog steeds en blijft totdat hij weggaat.
Helpen met pakken etc.
Haha nicequote:
Beter, man!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Schrik en opluchting?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk er enorm tegenop en ben helemaal door de war. Gelukkig is klodder hier.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter, man!Niet al te veel tegenop kijken joh!
Nee geen opluchtingquote:Op maandag 20 januari 2025 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Schrik en opluchting?
Succes meneertje!!!![]()
![]()
Kunstmest?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je ook wel wakker van.
1 schepje en je kunt de rest van de dag beter geen koffie meer drinken!
Ze deden er vroeger crystal meth in, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te mogen?M'n gezicht prikt weer, heb ik elke keer als ik dit spul neem!
Joh ik ben blij dat Klodder nu in je leven is, man! Je kon echt deze enorme boost positiviteit wel gebruiken voor je er naar toe zou gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk er enorm tegenop en ben helemaal door de war. Gelukkig is klodder hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |