quote:Op maandag 20 januari 2025 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker piemelen vandaag, BB mag opzouten... haha
quote:Op maandag 20 januari 2025 08:42 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen ! Weer een werkweek. Links scherm werken, rechtse scherm lurken Fok!
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
Bij de berichten die je wilt beantwoorden druk je op quote. Dan even in naast je quote klikken en dan scrol je naar het andere bericht en daar klik je ook op quote etc etc en dan op invoerenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dot, hoe doe je dat 2 personen tegelijk een bericht sturen?
Kan je eindeloos quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dot, hoe doe je dat 2 personen tegelijk een bericht sturen?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:42 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen ! Weer een werkweek. Links scherm werken, rechtse scherm lurken Fok!
[ afbeelding ]quote:quote:Op maandag 20 januari 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de berichten die je wilt beantwoorden druk je op quote. Dan even in naast je quote klikken en dan scrol je naar het andere bericht en daar klik je ook op quote etc etc en dan op invoeren
Thnx....quote:Op maandag 20 januari 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de berichten die je wilt beantwoorden druk je op quote. Dan even in naast je quote klikken en dan scrol je naar het andere bericht en daar klik je ook op quote etc etc en dan op invoeren
Is al bekend waarom ze een voor een naar de DCroom moesten, zie wle jou SV dat ze er heen moesten maar niet waarom?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach wat leuk Matt sleeps sponsort de bedden
Verrassend ook
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
En bijna zover.. een Nieuwe Big Brother![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad een hele poppenkast maar helaas ook wereld bepalendquote:Op maandag 20 januari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat boeit mij nu echt helemaal niets he die hele poppenkast
Ja helaas wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad een hele poppenkast maar helaas ook wereld bepalend
Ze mochten naar de DR om of de sleutel voor de kluis te kopen of om iets uit de kluis te kopenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al bekend waarom ze een voor een naar de DCroom moesten, zie wle jou SV dat ze er heen moesten maar niet waarom?
Thnx, hoorde het later zeggen door BB en dat de kluis leeg wasquote:Op maandag 20 januari 2025 18:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze mochten naar de DR om of de sleutel voor de kluis te kopen of om iets uit de kluis te kopen
Het worden 4 magere jaren waarin veel mensen hun hart vasthoudenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:42 schreef KangaP het volgende:
Re Trump
There are now only two sexes male and female , en de rest basta .
En we nemen Panama terug. En de golf van Mexico wordt hernoemd in Golf van Amerika
Etc etc... leuk gaat dit worden terugdraaien
Agressieve speach.
Voor de juiste prijs is alles te koopquote:Op maandag 20 januari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zal het nodig hebben, echte sex zal hij niet krijgen....
Ik kan mij dit nog voorstellen ook. Ik heb soms trypofobie, angst voor gaatjes, maar ik kan het zelf niet verklaren. Als ik plaatjes op zoek heb ik er niet eens echt last van en dan soms zie ik iets en krijg er rillingen van.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vanmiddag vertelde hij dat het kwam, doordat hij iemand op het terras een frikandel had zien eten met meer mayo dan frikandel. Sindsdien heeft hij een fobie
Oooh voorzichtig aan, succes...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Moet rennen of beter gezegd racen. Moet naar de fysio
Ik ben benieuwd, al ga ik wel veel missen vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:59 schreef Frummelie het volgende:
We gaan weer eens kijken wat BB'tje ons gaat brengen vandaag... ik hoop veel spanning en sensatie..
Ooh je kan niet kijken vandaag en morgen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, al ga ik wel veel missen vandaag en morgen.
Ik ga nu maar mijn opdrachtgever om even te checken hoe ze er daar bij staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh je kan niet kijken vandaag en morgen?
Dat zijn ook belangrijke dingen...Bulgarije?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ga nu maar mijn opdrachtgever om even te checken hoe ze er daar bij staan.
Morgen ben ik "even" op en neer naar Sofia
Ja ik dacht zet ze even aan. Kwam net binnen toen Axel de boel bij elkaar riepquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef Frummelie het volgende:
Godsamme dat gezeik op de streams... elke keer hetzelfde gewauwel..
Ja irritant hé zolang... je hebt groot gelijk... heb je de buit weer lekker binnen..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht zet ze even aan. Kwam net binnen toen Axel de boel bij elkaar riep
Maar kijk nu al weer een tijdje naar een SL
Ik ga zo maar ff boodschappen doen
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zijn ook belangrijke dingen...Bulgarije?
Bijna 2u nuquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Bulgarije.
Ze zitten al lang in SL zo te lezen?
Hier staan ze aan op de achtergrond tijdens werken, maar nu al een hele tijd op mutequote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik blij dat ik geen steams aan heb
Oooh leuk ben ik ook eens geweest..😉quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Bulgarije.
Ze zitten al lang in SL zo te lezen?
Boodschappen binnen en nog steeds een SL pppffffquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja irritant hé zolang... je hebt groot gelijk... heb je de buit weer lekker binnen..
Zo dat is lekker..👍quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boodschappen binnen en nog steeds een SL pppffff
Welk video'tjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:52 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af waar mijn video'tje is gedeeld over Axel
Meer dan 763 x bekeken in 2 uur kan nooit alleen van hier zijn
Hey meneer klaagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:55 schreef engine het volgende:
Klaag klaag![]()
Al kan ik overdag toch niet echt kijken.
Gewoon lekker blijven klagen hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:55 schreef engine het volgende:
Klaag klaag![]()
Al kan ik overdag toch niet echt kijken.
Ja, ik snap de zin ook niet van die lange SL, als ze nu net weggeroepen werden voor een spel kon ik het nog begrijpenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
Wat hebben we te klagen![]()
Vandaag heul veul!
Lalalala lalala..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
Wat hebben we te klagen![]()
Vandaag heul veul!
J atoen logde ik ook net in, misschien ligt het wel aan mijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo dat is lekker..👍
Nou is toch niet meer normaal en gisteren ook al hoor ik net van Koos... nou de lol vergaat je zo wel...
En weet wat zo jammer is, de chat gaat dan net lekker lopen en d'r gebeurd wat op de streams en dan verkloten ze het weer... bléh
Ooh oké...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Axel die verteld dat hij er een paar dagen niet zal zijn.
Jaaaaaaa het ligt aan jou Dot haha...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J atoen logde ik ook net in, misschien ligt het wel aan mij![]()
Ja ik heb vanavond vergadering en moest ff koffiemelk en wat voor bij de koffie halen.
Heb lekker 2 appeltaartjes bij de AH meegenomenmet een bus slagroom
Ik snap je post en ja dat levert de leukste beelden op, maar in het huidige TV landschap kan dat dus niet meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef RelDaThief het volgende:
BB slaat gewoon nergens meer op.
Cast enkel stabiele mensen die langs alle kanten botsen qua karakter en geen social media aandachtshoeren zijn met 'ambities' en zet dan alle streams 24/7 open zonder enige censuur of privacy.
Enkel dan krijg je een BB die de naam en het kijken waard zijn.
Ik tracteer niet hoor, komt uit de kasquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa het ligt aan jouw Dot haha...![]()
Zoo welja verwen ze maar lekker, water loopt nu al in m'n mond...hdp...
Oooh oké.... maar wel jammie..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik tracteer niet hoor, komt uit de kas
Dat zekerquote:
Ja ik zag het vanmorgen.. ik heb zitten twijfelen hiquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker
Waren in de aanbieding bij appie dus kon wel voor een keertje
Ze hadden ook een notentaartje, was iets duurder.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik zag het vanmorgen.. ik heb zitten twijfelen hi
Een vriendin van mij heeft een eetstoornis gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:02 schreef mario390 het volgende:
en in brasil is het zo waanner daar jemand schlecht gaat zo als
overgeven,weet dat de hele kamer om dat wc in slaapkamer zit
daar kann niemand kotsen verheimlichen
in brazil overwachen ze in elke bb de bewohers, somiges gebeurd in over 20 jarenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft een eetstoornis gehad.
en geloof me, ze kon stil kotsen....
Echt bizar
Ja klopt ik zag het.... dan heb je toch een soort van allergie.. neej dat snap ik..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden ook een notentaartje, was iets duurder.
Maar ik krijg altijd giga kriebelhoest van Noten dus die maar niet meegenomen
Nee, na mijn operatie heb ik dat met noten, crackers, droge koekjesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt ik zag het.... dan heb je toch een soort van allergie.. neej dat snap ik..
Ooh zo... gek is dat dan hé altijd op hetzelfde plekje..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, na mijn operatie heb ik dat met noten, crackers, droge koekjes
Ik moet heel er opletten dat ik goed kauw een kruimeltje en ik stik zowat van het hoesten, krijg dan kriebelhoest. Altijd aan een kant op dezelfde plaats
Schijnt door die tube te komen, is een geirriteerd plekje schijnbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh zo... gek is dat dan hé altijd op hetzelfde plekje..
Dat klinkt wel logisch ja...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt door die tube te komen, is een geirriteerd plekje schijnbaar
Ik ben een jaar weggeweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:09 schreef mario390 het volgende:
is in huis ook verstopfung om dat dat komische eten?
in brasil zijn 2 keukeberijk in de ene vip at is leader van huis daar is alles
en in and.berijk rijst bonen goiabada orange
2 of 3 meiden hebben daar al3 tot 4 dagen verstopfung
de eine heeft laxpills gekregt ,de andere is nu vragen
Ja de stoelgang van de dames is nogal een bezigheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:29 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik ben een jaar weggeweest.
Toch fijn om te zien dat sommige dingen nooit veranderen
Straks krijgen we Linda terugquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Lennie weg, Axel op pauze.
Wat als ze de geplande 'live-exit-aflevering' nu gebruiken voor een 'live-entree-aflevering' voor genezen Axel en een of meer nieuwe bewoners?
quote:
Of.. Misschien mag degene die eigenlijk moet gaan nu gewoon blijven, zoals toen Rob een paar seizoenen terug zelf weg gegaan was.quote:
Ja en dan genomineerd voor de volgende weekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of.. Misschien mag degene die eigenlijk moet gaan nu gewoon blijven, zoals toen Rob een paar seizoenen terug zelf weg gegaan was.
Of ik maak het juist interessant voor jullie, zo kun je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook elke dag kijken
Lennie heeft zelf verteld dat ze een eetstoornis heeft. Het gerucht is nu, dat ze dit verzwegen heeft tijdens de casting en dat ze om deze reden uit de productie gezet is. Of het waar is ? geen idee. Wel leek er niks aan de handquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:46 schreef B00STER het volgende:
Maar even samengevat; begrijp ik het nou goed dat Lennie uit het huis is gehaald vanwege een eetstoornis, of is dat weer speculatie van alle kanten?
Ok dankjewel. En ik begreep dat Axel naar de panic room is verhuisd omdat ie maar ziek blijft?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lennie heeft zelf verteld dat ze een eetstoornis heeft. Het gerucht is nu, dat ze dit verzwegen heeft tijdens de casting en dat ze om deze reden uit de productie gezet is. Of het waar is ? geen idee. Wel leek er niks aan de hand
Ja hij heeft een virus onder de leden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok dankjewel. En ik begreep dat Axel naar de panic room is verhuisd omdat ie maar ziek blijft?
Niets maakt je sneller beter dan een gameboy haha! Maar wel sneu voor hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hij heeft een virus onder de leden.
Zit dus de komende dagen in de panicroom
Krijgt meer eten en fruit etc.
Heeft ook zijn Gameboy gehad
Als ik Axel was had ik allang thuis in mijn bedje gelegenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zou lekker zeggen.. joe
Ik ga lekker naar huis zoek het maar uit met je hut met mensen
Morguh Frumquote:
Hejj Dotje...quote:
Ja dat hebben ze zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje...![]()
En was de appeltaart lekker,
Hebben ze lekker zitten smullen?
Nee dat hebben wij daar niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zet jij hem ook nog effe in de oven of....
Nee, we waren met 9 man ben gekke henkie nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat ze bij jou thuis kwamen... foutje hi..
Morguhquote:
Haha oké.. ja weet ik veel..quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, we waren met 9 man ben gekke henkie niet![]()
DOe het wel eens als we met zijn tweeen of drieeen moeten zijn.
Maar ga geen 9 man doen in mijn huis, zit ik na afloop met al die afwas en toestanden
Ja het is lekker koud geweest en nog steeds koud.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Zo de knetters, het heeft weer lekker gevroren... ik ging even de vuilbak binnen halen... kanonnen..🥶
Ja dat is wel relaxed hé, nou goede reis, jij hebt toch een openneertje vandaag?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja het is lekker koud geweest en nog steeds koud.
Lang leve de auto die zichzelf voorverwarmd
Yes, om 11:00 vertrekken we en hopen om 20:00 uur weer terug in Nederland te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel relaxed hé, nou goede reis, jij hebt toch een openneertje vandaag?
Dat is echt een bliksembezoek hi... goede vlucht!quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Yes, om 11:00 vertrekken we en hopen om 20:00 uur weer terug in Nederland te zijn.
Dus ik ga nu richting piloot en vliegtuig
Mooie (stream)dag gewenst allemaal.
Waar vliegt u naar toe dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Yes, om 11:00 vertrekken we en hopen om 20:00 uur weer terug in Nederland te zijn.
Dus ik ga nu richting piloot en vliegtuig
Mooie (stream)dag gewenst allemaal.
Gewoon ff voor één dag? Is dat voor je werk?quote:
Geweldig nieuws.. ik wist wel dat ze het konquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:26 schreef mario390 het volgende:
vannacht is vitoria bij bbb brasil de erste keer in en week conseguir an poepen geweest
dat kunnt man horen om dat zij jammerte als zij haar vragten om zij okay is
zij was over 10 min
gisteren en vandaag staat zij desw.in brasilianische nieuws
en group kregt daar bijna nur rijst,bonen te eten
nur bij en party zijn andere dingen
Heb er familie wonen, Die waren vorige week hier en wat vergeten mee terug te nemen. Dus dat even terug bezorgd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon ff voor één dag? Is dat voor je werk?
Even wat terug bezorgd, dat is een duur geintjequote:Op woensdag 22 januari 2025 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb er familie wonen, Die waren vorige week hier en wat vergeten mee terug te nemen. Dus dat even terug bezorgd.
Niet veel gemist vandaag zo te lezen
ZO fris en fruitig oud fruit maar kan zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 06:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje....![]()
Weer fris en fruitig?
Haha oké goed zo..quote:Op donderdag 23 januari 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO fris en fruitig oud fruit maar kan zijn![]()
Ik had gisteren een aanval van boezemfibrileren, dus dan voel ik miet niet altijd even firs
Ja doe ik ook Vandaag overdag niets, vanavond een vergadering. Mocht ik mij nog zo voelen dan zeg ik die ook afquote:Op donderdag 23 januari 2025 06:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké goed zo..![]()
Oké dat snap ik, beetje rustig aan doen vandaag...🤗
Zal ik gewoon lekker doen even aan jezelf denken..!quote:Op donderdag 23 januari 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe ik ook Vandaag overdag niets, vanavond een vergadering. Mocht ik mij nog zo voelen dan zeg ik die ook af
We gaan het zienquote:Op donderdag 23 januari 2025 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zal ik gewoon lekker doen even aan jezelf denken..!
Bed. Internet is altijd lastig, hopelijk lost ziggo het snel op!quote:Op donderdag 23 januari 2025 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even wat terug bezorgd, dat is een duur geintje
Hier al sinds gisteren middag geen internet, tv en telefoon.
Kabelbreuk bij ZIggo, zou vannacht op opgelost zijn. Nu staat er vanmiddag tegen 15.30 uur pas
Net 5 minuten geleden opgelost.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bed. Internet is altijd lastig, hopelijk lost ziggo het snel op!
Gelukkig weer helemaal onlinequote:Op donderdag 23 januari 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net 5 minuten geleden opgelost.
Omdanks dat ik via de buren even op internet kon krijg ik nu pas alle dm's mentions en like binnen
Ja gelukkig wel, dat internet het niet doet kan ik wel mee leven. Maar dat je in de avond geen tv kan kijken vind ik toch wel iets minder.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:57 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Benieuwd wie er het bb huis moet verlaten vanavond.
Zag in de pol dat het een nek aan nek race is.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:03 schreef spapaars het volgende:
Waait een beetje nu.
btw
Dit lijkt wel nieuw werk van Van Gogh
[ afbeelding ]
Mooi plaatjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:03 schreef spapaars het volgende:
Waait een beetje nu.
btw
Dit lijkt wel nieuw werk van Van Gogh
[ afbeelding ]
Het gaat hier tekeer als een malle...😉quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook nog een goede morgen allemaal.
Geloof dat we hier ook een staartje van krijgen.
Ik ben nog steeds voorstander van de ouderwetse weekopdrachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goh wat een onzin... verzin liever een leuke 24 uurs opdracht...
Ja jakkie brrrr eng..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Zeldzame code rood in delen van Ierland en de VK door die storm.
klinkt niet fijn, ik zou wegwezen als ik daar woonde en ik ikon naar elders
Hopelijk krijgen wij er niet een al te grote staart van mee.quote:
Ik vind er ook geen reet aan geef mij ook maar de ouderwetse weekopdrachten..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voorstander van de ouderwetse weekopdrachten.
Maar ja dat zal tegenwoordig wel niet “sexy” genoeg meer zijn,
Die domme huisgemaakte spelletjes genaakt van matige geverfde stukken hout doen het blijkbaar beter.
Met de hoop op beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Het schijnt toch aan te slaan. Op tv doet het programma het goed en de streamers mopperen wat af maar blijven toch hangen
Nou ongelofelijk...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Het schijnt toch aan te slaan. Op tv doet het programma het goed en de streamers mopperen wat af maar blijven toch hangen
Ik kijk bijna niet, in de ochtend, maar in de middag heb ik genoeg en dan gaat hij uit. Lees wel mee in de COS of er iets gebeurd.quote:
Hier in Friesland spookt het aardig...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen wij er niet een al te grote staart van mee.
Het was gisteravond wel leuk om naar te kijken, de lichten gingen vroeg uit, maar de bewoners wilden nog niet slapen, en gingen wat keten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk bijna niet, in de ochtend, maar in de middag heb ik genoeg en dan gaat hij uit. Lees wel mee in de COS of er iets gebeurd.
De dingen die er toe doen zie je toch niet op de streams
Ik ook, je raakt toch uitgekeken op die armoe, elk jaar hetzelfde geleuter verzin eens iets nieuws...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het nu ook wel tijd worden voor normaal basic voedsel.
Brood
Boter
Olie
Kaas
Pindakaas
Zoiets
En dan 1 of 2 een paar dagen verplicht op slob
Ja dat “nieuwtje” is er ook wel afquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:39 schreef Frummelie het volgende:
En die spiegels erger ik me ook kapot aan... doe gewoon normaal haha
Nou echt hoor... duurt te lang allemaal...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat “nieuwtje” is er ook wel af
Bijna weekend dus vandaag klagen magquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Het ziet er allemaal zo goedkoop uit... ik vind het huis ook vreselijk om te zien... die kleuren.. bléh
Ik zit echt op m'n zeikstoel vandaag hi..
Ooh gelukkig...🙏quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bijna weekend dus vandaag klagen mag
Ze had geloof ik voor elke live een andere outfit bij zichquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik lees in de SV dat Milana al klaar is voor de live![]()
ZOu ze wel door hebben dat ze dan amper in beeld komen
Spammertquote:
Ja. Ze is goed voorbereidquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze had geloof ik voor elke live een andere outfit bij zich![]()
Ja ik vind het maar spannendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag in de pol dat het een nek aan nek race is.
Nog even geduld.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat Matt Sleeps overal zit.. Bij De Bondgenoten deden ze dan aan het begin van elke cyclus zo'n overdreven toneelstukje over dat ding. Later werd het Matt SlidesDat zullen ze Matt vast leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:41 schreef PunkieePie het volgende:
Is er ooit iets gezegd over de geheime missie van Axel?
Hij moest toen toch "Nele en Remi" in de Panic Room krijgen?
Zeker wel!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zullen ze Matt vast leuk vinden
Hey daar ben je weer.quote:
Hey Vinoquote:
Morguh Vinoquote:
Morguh Kodiakquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Vino![]()
Ik was er om 01.45 al weer uit
[..]
Morguh Kodiak
Ja veel te vroegquote:
O er is best het een en ander gebeurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, hè hè, de familie is weer de deur uit. Pfff... Zowat de hele dag niks gezien![]()
(Nee hoor, niet erg, het was best gezellig![]()
) Ik zal weer eens een blikje gaan werpen in het BB-hok
Wat is er aan de hand even niet gkeken dochter was hierquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Eindelijk beetje actie in de tent
Moet ik op restauarant![]()
Jane heeft een aantal uitspraken gedaan die niet zo lekker vallen bij o.a. Jolien en Milena.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand even niet gkeken dochter was hier
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane heeft een aantal uitspraken gedaan die niet zo lekker vallen bij o.a. Jolien en Milena.
Nadat de dames zelf gevraagd hadden hoe ze er buiten voor staan en er naar de relatie van Jeffrey en Jolien gekeken wordt. Het antwoordt van Jane daarop. Heel Nederland voelt het in hun kringspier als ze jullie samen zien.
Mensen hebben grote tv's en alles is op beeld te zien. Daarnaast heeft ze iets in de trant gezegd dat Milena Mattheus probeert te versieren.
uhm het komt nogal binnen daarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]o jee ze houden dus niet van eerlijkheid.
Veel plezier en eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
uhm het komt nogal binnen daar
maar ik moet er vandoor
Gmogguh Dott!quote:Op zondag 26 januari 2025 05:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, ik heb veel gemist zo te lezen.
Morguh Birdiequote:Op zondag 26 januari 2025 06:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh Dott!![]()
Er is weer wat leven in de brouwerij.
Ik heb ook wel veel gemist gister.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Birdie
Ja ik zit het allemaal terug te lezen. Zoveel topics gisteren
Heb er zelf weinig van gezien helaas.
Ja dat heb ik wel gezien, op een filmpjequote:Op zondag 26 januari 2025 06:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb ook wel veel gemist gister.
Wel gezien dat Jane aan Jolien vertelde dat ze veel op tv is zoenend met Jeffrey![]()
Viel niet zo goed
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel gezien, op een filmpje
Maar verder alle commotie daarom niet
En ik snap het ook niet gaat nergens over.
Wat een werk voor BB al dat gebel achter iedereen aanquote:Op zondag 26 januari 2025 06:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]BB gaat nergens over
![]()
Precies.. je weet waar je instapt.. ze vertelden allebei zowat iedere week gebeld te zijn geworden door de productie of ze nog singel waren.. andere jaren werden stelletjes ook uitgemolken en dan gister huilie huilie want.. hun filmkussen zijn steeds op tv![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
IK las trouwens ergens dat de vriendin van Matt alles foto's van haar en hem verwijderd had
Ik heb te weinig streams gekeken om dat gezien te hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet gek... zou het ook niet pikken als vriendin zijnde dat constante gedraai en gekir om elkaar heen.
Dom van hem om zijn relatie op het spel te zetten voor die paar dagen daar.
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb te weinig streams gekeken om dat gezien te hebben.
Ik heb vrijdag helemaal niet gekeken en gisteren af en toe
De weekende is het vaak last te kijken omdat ik dan vaak wel inloop krijg
Zo ook gisteren mijn dochter. En dan is Henk er ook en die heeft de pest aan BB
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:22 schreef Dotteke het volgende:
JIj hebt de streams al weer aan lees ik in de COS
Ja dat vind ik ook een beetje raar. We zullen het maandag of zo in de tv uitzending wel horenquote:Op zondag 26 januari 2025 06:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Henk heeft de pest aan BB
![]()
Ja bij jou is het dan vaker wat drukker. Gister ook veel gebeurd.
Beetje onduidelijk nog wat dat bedrijfjes gedoe wil zeggen.. met groepjes die ingedeeld zijn, stemmen op ieders bedrijfje zonder er meer vanaf te weten.Vaag...
Die kijk ik niet maar komt wel in de COS te staanquote:Op zondag 26 januari 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een beetje raar. We zullen het maandag of zo in de tv uitzending wel horen
O ja ik kijk dat wel, zie je veel meer wat er gebeurd en begrijp je bepaalde dingen ook beter.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kijk ik niet maar komt wel in de COS te staan
Ik weiger uit principequote:Op zondag 26 januari 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik kijk dat wel, zie je veel meer wat er gebeurd en begrijp je bepaalde dingen ook beter.
O ik wil weten wat er is. Keek ook liever de uitzendingen dan de hele dag naar niets te zitten kijken.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weiger uit principe![]()
![]()
Mis liever dingen dan dat ik me laat dwingen om daarheen te kijken
Staat als ik thuis ben zachtjes aan op de achtergrond of hard als onverstaanbare Niels wat zegtquote:Op zondag 26 januari 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wil weten wat er is. Keek ook liever de uitzendingen dan de hele dag naar niets te zitten kijken.
Nou dat is het juist, je ziet niet wat er gebeurd, want als er wat gebeurd krijg je een SLquote:Op zondag 26 januari 2025 07:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Staat als ik thuis ben zachtjes aan op de achtergrond of hard als onverstaanbare Niels wat zegt![]()
Bondgenoten kijk ik ook.. is ook zonder streams. Maar als er streams zijn dan liever de stream.. zie je wat er echt gebeurd ipv een selectief stukje op tv.
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat is het juist, je ziet niet wat er gebeurd, want als er wat gebeurd krijg je een SL
Moet ook iedereen zelf weten. Ik vind de uitzendingen best leuk. De gesprekken in de dagboek kamer, de opdrachten die ze krijgen. Ik vind de stem die BB speelt grappigquote:Op zondag 26 januari 2025 07:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja en dat weet ik.. maar ga me niet laten pushen tot tv
![]()
Alleen door de eerste aflevering heen gescrold.
Denk dat ik morgen wel kijk. Veel gemist gister.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook iedereen zelf weten. Ik vind de uitzendingen best leuk. De gesprekken in de dagboek kamer, de opdrachten die ze krijgen. Ik vind de stem die BB speelt grappig
Staan wel wat filmpjes zag ik, maar niet van de avond. DIe gaan vast nog wel komen.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen wel kijk. Veel gemist gister.
Waren nog geen persfoto'squote:Op zondag 26 januari 2025 07:21 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke de nieuwen staan nog niet in de OP. Is dat omdat....nog ff geen tijd.
Of is het helemaal niet duidelijk dat het blijvertjes zijn?
Ah super.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren nog geen persfotos
En de foto's doet Gert en die is er even niet.
Maar komt goed, heb net wat foto's gevonden en achter nee gezet
Had gisteren RTL al gemaild waar de persfoto's bleven
Er zijn wel persfoto's maar daar staan die andere bij op, hun personeel zeg maar.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah super.
Ik ben heel benieuwd of ze echt maar tijdelijk zijn en daarom geen eigen extra persfoto's of zo krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn wel persfoto's maar daar staan die andere bij op, hun personeel zeg maar.
En voor de OP is het wel van belang dat alles foto's even groot zijn. Maar gaat Gert vast lukken.Ik hoop dat iig Jane een blijvertje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere hebben nog geen toegevoegde waarde laten zien, maar kan nog
Ik heb het gelezen en een stukje gezien dat ze Jolien verteld had en gelezen alle tamtam die er na kwamquote:Op zondag 26 januari 2025 07:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop dat iig Jane een blijvertje is.
De andere hebben nog geen toegevoegde waarde laten zien, maar kan nog
Heerlijk!quote:Op zondag 26 januari 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en een stukje gezien dat ze Jolien verteld had en gelezen alle tamtam die er na kwam
Zal vast nog wel verder gaan vandaag.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heerlijk!
vooral om dat groepje het hoog in hun bolletje hebben zitten.
maar zelf totaal niet rechtstreeks zijn.
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:41 schreef Ebinas het volgende:
Ik voel een tikkie op komen.
Met mijn tig dingen te gelijk te doen en ook nog in 2 topics aan het posten.
Lastig is dat. Zeker als mod.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik herken dat wel ben ook vaak in meerder topics tegelijk bezig
Kan jij ook bij je eigen postenquote:Op zondag 26 januari 2025 07:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lastig is dat. Zeker als mod.
Maar jij kan nog een ninja-verwijdering doen
Toch niet een hele post weggooien, maar alleen tekst weghalen?quote:
Ja dat is waar, maar een gratis tip......quote:Op zondag 26 januari 2025 07:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Toch niet een hele post weggooien, maar alleen tekst weghalen?
Want dan moet ik nog steeds aftikken bij jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar een gratis tip......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 08:00:12 ]
Morguh,quote:Op zondag 26 januari 2025 08:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
Koffie!
Ging veel te laat slapen door bb.
Ja staan maar paar kleine stukjes in de streamverslagen helaas.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,
Ik heb alles gemist, was ook geen SV
Wel de toopic doorgelezen ppffff![]()
Maar wat een gejank om n iets allemaal of niet dan
Groot gelijk, jammer dat er een late avond sv schrijvers zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja staan maar paar kleine stukjes in de streamverslagen helaas.
Half 10 de laatste maar daarna is er ook nog gesprekken geweest met de huilies.
Ben kwart voor 12 gaan slapen. Maar heb geen zin om nog die topics door te lezen
Ik lag al in bed bb te kijken en op telefoon op fok. Dus dan is het erg lastig om verslag te schrijven.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, jammer dat er een late avond sv schrijvers zijn.
Maar het is niet anders
Ik zet af en toe mijn koptelefoon op als ik het echt wil volgen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb vaak moeite de streams te volgen, ten eerste omdat je je tv zo hard moet zetten om ze te verstaan en ten tweede kan ik de belgen echt niet meer volgen.
Ik ben nu een losse bluetooth speaker aan het laden.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet af en toe mijn koptelefoon op als ik het echt wil volgen.
ALs het zo aanstaat en ik ben bezig krijg ik de helft niet mee.
En het is ook beter te verstaan als je de kop telefoon op hebt
Maar heb geen zin dat ding de hele dag op te hebben.
Ik ivnd het geluid niet slecht hoor, maar als ik bezig ben vergeet ik gewoon te luisteren dan gaat de helft aan mij voorbijquote:Op zondag 26 januari 2025 09:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben nu een losse bluetooth speaker aan het laden.
Is kijken of dat werkt als ik geen koptelefoon op heb.
Maar het blijft wel goedkoop, dat ze zo'n slecht geluid leveren.
Oh, ik heb het voluit staan en heb nog moeite om ze te verstaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ivnd het geluid niet slecht hoor, maar als ik bezig ben vergeet ik gewoon te luisteren dan gaat de helft aan mij voorbij
Toppie hoe jij quotes neerzet.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: axel.. als je erop staat, dont worry!! dat zijn beslissingen die gemaakt worden vanuit het huis maar de buitenwereld heeft een heel ander beeld van ons , heeeel anders
O nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Maar ik lees wel meer dat men zegt dat het geluid bagger is. Hier gelukkig niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, ik heb het voluit staan en heb nog moeite om ze te verstaan.
Straks maar even aan de instellingen rommelen dan.
Eet jij veel yoghurt?quote:
O dat zou mij gaan vervelen, ik eet wel Griekse Yoghurt als ontbijt maar niet iedere dagquote:
Ik heb fases en ik doe er altijd iets van zero jam of fruit inquote:Op zondag 26 januari 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou mij gaan vervelen, ik eet wel Griekse Yoghurt als ontbijt maar niet iedere dag
A zo, ik doe er zelden wat in. IN de zomer heel soms wat aardbeitjesquote:Op zondag 26 januari 2025 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb fases en ik doe er altijd iets van zero jam of fruit in
Dat is ook lekker, maar doe ik maar niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, ik doe er zelden wat in. IN de zomer heel soms wat aardbeitjes
Heb ik ook last vanquote:Op zondag 26 januari 2025 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
David legt Jolien uit dat Nederlanders directer zijn dan Belgen.
Bezig bezig Bezig bezig Bezig bezig
Is fok sloom of mijn pc
O allergisch?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, maar doe ik maar niet.
Ik wordt daar zelf een aardbei van
Nou mocht je het getimmer zat zijn, kan boodschappen doen een mooie onderbreking zijn en de dag is nog jongquote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had eigenlijk gerekend op een lange streamlock vandaag, zodat ik boodschappen kon gaan doen ...
O ik ga gewoon hoor. Kan makkelijk mijn streams uitzetten en weggaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had eigenlijk gerekend op een lange streamlock vandaag, zodat ik boodschappen kon gaan doen ...
Nou ben net geweest, was binnen een half uur terugquote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja volgens mij wel, ik ga even kijkenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Weet iemand dit? ik heb een fok basis abo, maar ik zie nog steeds reclame... Maar het is toch reclame vrij?
Heb je deze aangevinkt bij settings en dan advertentie aanklikken en een vinkje zettenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Weet iemand dit? ik heb een fok basis abo, maar ik zie nog steeds reclame... Maar het is toch reclame vrij?
Oke dank je. En die banner aan de onderkant, die weeknd gifdump etcquote:Op zondag 26 januari 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je deze aangevinkt bij settings en dan advertentie aanklikken en een vinkje zetten
[ afbeelding ]
IK heb geen banner aan de onderkant, bedoel je dat ding met allemaal fotootjes?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke dank je. En die banner aan de onderkant, die weeknd gifdump etc
ja Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy itemsquote:Op zondag 26 januari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen banner aan de onderkant, bedoel je dat ding met allemaal fotootjes?
Die kan je uitzettenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
Kan je ook bij settings uitzettenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
ja gelukt
Thx. Dat is beter fokken
En gelijk iemand in mijn blokkeer lijstje gezetquote:
Hier net anders om. Vooral als ik moet modden is het op een mobiel echt niet fijn werkenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En gelijk iemand in mijn blokkeer lijstje gezet
Zit zelden op de laptop, merendeel op mijn telefoon
Is ongeveer ook hetzelfdequote:Op zondag 26 januari 2025 17:26 schreef Jockari het volgende:
Zag in de COS "hachee" passeren. Ken ik niet, dus even gegoogled. Ziet er wel echt heerlijk uit (lijkt wat op ons stoofvlees)
[ afbeelding ]
Vergelijkbaarquote:Op zondag 26 januari 2025 17:26 schreef Jockari het volgende:
Zag in de COS "hachee" passeren. Ken ik niet, dus even gegoogled. Ziet er wel echt heerlijk uit (lijkt wat op ons stoofvlees)
[ afbeelding ]
Het is ook streamlock sundayquote:Op zondag 26 januari 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo dat was een rustig dagje vergeleken met gisteren.
Had op meer gehoopt omdat het gisteren avond ze gedoetje wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |