Dat weet niemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat weet niemandnieuw bewoners komen er nu inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
Die vrouwen uit die promo al helemaal niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jolien helemaal niet de aura en allure hebben van iemand die een missverkiezing heeft gewonnen. Ja ze heeft geen makeup maar mannen moeten ook mooi zijn zonder enig hulpmiddel
Toch denk ik dat het een voordeel voor haar is. Big brother is ook een soort missverkiezing.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jolien helemaal niet de aura en allure hebben van iemand die een missverkiezing heeft gewonnen. Ja ze heeft geen makeup maar mannen moeten ook mooi zijn zonder enig hulpmiddel
Maar de mannen op de catwalk hebben ook lagen make up op..quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Vanmiddag vertelde hij dat het kwam, doordat hij iemand op het terras een frikandel had zien eten met meer mayo dan frikandel. Sindsdien heeft hij een fobiequote:Op maandag 20 januari 2025 22:38 schreef engine het volgende:
Keanu heeft een mayonaisefobie. Hij zou het nog niet met een teen aanraken.
Ze zijn ook met zoveel. Ik heb hier weleens een stuk of 5 vrienden van mijn zoon in huis en dan erger ik me kapot aan het constant eten maken en eten. Grote jongens van 18quote:Op maandag 20 januari 2025 22:37 schreef engine het volgende:
Het is nu al zo dat er bijna de hele dag wel iemand iets aan het koken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |