Een vriendin van mij heeft een eetstoornis gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:02 schreef mario390 het volgende:
en in brasil is het zo waanner daar jemand schlecht gaat zo als
overgeven,weet dat de hele kamer om dat wc in slaapkamer zit
daar kann niemand kotsen verheimlichen
in brazil overwachen ze in elke bb de bewohers, somiges gebeurd in over 20 jarenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft een eetstoornis gehad.
en geloof me, ze kon stil kotsen....
Echt bizar
Ja klopt ik zag het.... dan heb je toch een soort van allergie.. neej dat snap ik..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden ook een notentaartje, was iets duurder.
Maar ik krijg altijd giga kriebelhoest van Noten dus die maar niet meegenomen
Nee, na mijn operatie heb ik dat met noten, crackers, droge koekjesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt ik zag het.... dan heb je toch een soort van allergie.. neej dat snap ik..
Ooh zo... gek is dat dan hé altijd op hetzelfde plekje..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, na mijn operatie heb ik dat met noten, crackers, droge koekjes
Ik moet heel er opletten dat ik goed kauw een kruimeltje en ik stik zowat van het hoesten, krijg dan kriebelhoest. Altijd aan een kant op dezelfde plaats
Schijnt door die tube te komen, is een geirriteerd plekje schijnbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh zo... gek is dat dan hé altijd op hetzelfde plekje..
Dat klinkt wel logisch ja...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt door die tube te komen, is een geirriteerd plekje schijnbaar
Ik ben een jaar weggeweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:09 schreef mario390 het volgende:
is in huis ook verstopfung om dat dat komische eten?
in brasil zijn 2 keukeberijk in de ene vip at is leader van huis daar is alles
en in and.berijk rijst bonen goiabada orange
2 of 3 meiden hebben daar al3 tot 4 dagen verstopfung
de eine heeft laxpills gekregt ,de andere is nu vragen
Ja de stoelgang van de dames is nogal een bezigheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:29 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik ben een jaar weggeweest.
Toch fijn om te zien dat sommige dingen nooit veranderen
Straks krijgen we Linda terugquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Lennie weg, Axel op pauze.
Wat als ze de geplande 'live-exit-aflevering' nu gebruiken voor een 'live-entree-aflevering' voor genezen Axel en een of meer nieuwe bewoners?
quote:
Of.. Misschien mag degene die eigenlijk moet gaan nu gewoon blijven, zoals toen Rob een paar seizoenen terug zelf weg gegaan was.quote:
Ja en dan genomineerd voor de volgende weekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of.. Misschien mag degene die eigenlijk moet gaan nu gewoon blijven, zoals toen Rob een paar seizoenen terug zelf weg gegaan was.
Of ik maak het juist interessant voor jullie, zo kun je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook elke dag kijken
Lennie heeft zelf verteld dat ze een eetstoornis heeft. Het gerucht is nu, dat ze dit verzwegen heeft tijdens de casting en dat ze om deze reden uit de productie gezet is. Of het waar is ? geen idee. Wel leek er niks aan de handquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:46 schreef B00STER het volgende:
Maar even samengevat; begrijp ik het nou goed dat Lennie uit het huis is gehaald vanwege een eetstoornis, of is dat weer speculatie van alle kanten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |