Morguh Vinoquote:
Morguh Kodiakquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Vino![]()
Ik was er om 01.45 al weer uit
[..]
Morguh Kodiak
Ja veel te vroegquote:
O er is best het een en ander gebeurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, hè hè, de familie is weer de deur uit. Pfff... Zowat de hele dag niks gezien![]()
(Nee hoor, niet erg, het was best gezellig![]()
) Ik zal weer eens een blikje gaan werpen in het BB-hok
Wat is er aan de hand even niet gkeken dochter was hierquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Eindelijk beetje actie in de tent
Moet ik op restauarant![]()
Jane heeft een aantal uitspraken gedaan die niet zo lekker vallen bij o.a. Jolien en Milena.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand even niet gkeken dochter was hier
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane heeft een aantal uitspraken gedaan die niet zo lekker vallen bij o.a. Jolien en Milena.
Nadat de dames zelf gevraagd hadden hoe ze er buiten voor staan en er naar de relatie van Jeffrey en Jolien gekeken wordt. Het antwoordt van Jane daarop. Heel Nederland voelt het in hun kringspier als ze jullie samen zien.
Mensen hebben grote tv's en alles is op beeld te zien. Daarnaast heeft ze iets in de trant gezegd dat Milena Mattheus probeert te versieren.
uhm het komt nogal binnen daarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]o jee ze houden dus niet van eerlijkheid.
Veel plezier en eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
uhm het komt nogal binnen daar
maar ik moet er vandoor
Gmogguh Dott!quote:Op zondag 26 januari 2025 05:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, ik heb veel gemist zo te lezen.
Morguh Birdiequote:Op zondag 26 januari 2025 06:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh Dott!![]()
Er is weer wat leven in de brouwerij.
Ik heb ook wel veel gemist gister.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Birdie
Ja ik zit het allemaal terug te lezen. Zoveel topics gisteren
Heb er zelf weinig van gezien helaas.
Ja dat heb ik wel gezien, op een filmpjequote:Op zondag 26 januari 2025 06:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb ook wel veel gemist gister.
Wel gezien dat Jane aan Jolien vertelde dat ze veel op tv is zoenend met Jeffrey![]()
Viel niet zo goed
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel gezien, op een filmpje
Maar verder alle commotie daarom niet
En ik snap het ook niet gaat nergens over.
Wat een werk voor BB al dat gebel achter iedereen aanquote:Op zondag 26 januari 2025 06:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]BB gaat nergens over
![]()
Precies.. je weet waar je instapt.. ze vertelden allebei zowat iedere week gebeld te zijn geworden door de productie of ze nog singel waren.. andere jaren werden stelletjes ook uitgemolken en dan gister huilie huilie want.. hun filmkussen zijn steeds op tv![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
IK las trouwens ergens dat de vriendin van Matt alles foto's van haar en hem verwijderd had
Ik heb te weinig streams gekeken om dat gezien te hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet gek... zou het ook niet pikken als vriendin zijnde dat constante gedraai en gekir om elkaar heen.
Dom van hem om zijn relatie op het spel te zetten voor die paar dagen daar.
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb te weinig streams gekeken om dat gezien te hebben.
Ik heb vrijdag helemaal niet gekeken en gisteren af en toe
De weekende is het vaak last te kijken omdat ik dan vaak wel inloop krijg
Zo ook gisteren mijn dochter. En dan is Henk er ook en die heeft de pest aan BB
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:22 schreef Dotteke het volgende:
JIj hebt de streams al weer aan lees ik in de COS
Ja dat vind ik ook een beetje raar. We zullen het maandag of zo in de tv uitzending wel horenquote:Op zondag 26 januari 2025 06:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Henk heeft de pest aan BB
![]()
Ja bij jou is het dan vaker wat drukker. Gister ook veel gebeurd.
Beetje onduidelijk nog wat dat bedrijfjes gedoe wil zeggen.. met groepjes die ingedeeld zijn, stemmen op ieders bedrijfje zonder er meer vanaf te weten.Vaag...
Die kijk ik niet maar komt wel in de COS te staanquote:Op zondag 26 januari 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een beetje raar. We zullen het maandag of zo in de tv uitzending wel horen
O ja ik kijk dat wel, zie je veel meer wat er gebeurd en begrijp je bepaalde dingen ook beter.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kijk ik niet maar komt wel in de COS te staan
Ik weiger uit principequote:Op zondag 26 januari 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik kijk dat wel, zie je veel meer wat er gebeurd en begrijp je bepaalde dingen ook beter.
O ik wil weten wat er is. Keek ook liever de uitzendingen dan de hele dag naar niets te zitten kijken.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weiger uit principe![]()
![]()
Mis liever dingen dan dat ik me laat dwingen om daarheen te kijken
Staat als ik thuis ben zachtjes aan op de achtergrond of hard als onverstaanbare Niels wat zegtquote:Op zondag 26 januari 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wil weten wat er is. Keek ook liever de uitzendingen dan de hele dag naar niets te zitten kijken.
Nou dat is het juist, je ziet niet wat er gebeurd, want als er wat gebeurd krijg je een SLquote:Op zondag 26 januari 2025 07:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Staat als ik thuis ben zachtjes aan op de achtergrond of hard als onverstaanbare Niels wat zegt![]()
Bondgenoten kijk ik ook.. is ook zonder streams. Maar als er streams zijn dan liever de stream.. zie je wat er echt gebeurd ipv een selectief stukje op tv.
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat is het juist, je ziet niet wat er gebeurd, want als er wat gebeurd krijg je een SL
Moet ook iedereen zelf weten. Ik vind de uitzendingen best leuk. De gesprekken in de dagboek kamer, de opdrachten die ze krijgen. Ik vind de stem die BB speelt grappigquote:Op zondag 26 januari 2025 07:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja en dat weet ik.. maar ga me niet laten pushen tot tv
![]()
Alleen door de eerste aflevering heen gescrold.
Denk dat ik morgen wel kijk. Veel gemist gister.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook iedereen zelf weten. Ik vind de uitzendingen best leuk. De gesprekken in de dagboek kamer, de opdrachten die ze krijgen. Ik vind de stem die BB speelt grappig
Staan wel wat filmpjes zag ik, maar niet van de avond. DIe gaan vast nog wel komen.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen wel kijk. Veel gemist gister.
Waren nog geen persfoto'squote:Op zondag 26 januari 2025 07:21 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke de nieuwen staan nog niet in de OP. Is dat omdat....nog ff geen tijd.
Of is het helemaal niet duidelijk dat het blijvertjes zijn?
Ah super.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren nog geen persfotos
En de foto's doet Gert en die is er even niet.
Maar komt goed, heb net wat foto's gevonden en achter nee gezet
Had gisteren RTL al gemaild waar de persfoto's bleven
Er zijn wel persfoto's maar daar staan die andere bij op, hun personeel zeg maar.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah super.
Ik ben heel benieuwd of ze echt maar tijdelijk zijn en daarom geen eigen extra persfoto's of zo krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn wel persfoto's maar daar staan die andere bij op, hun personeel zeg maar.
En voor de OP is het wel van belang dat alles foto's even groot zijn. Maar gaat Gert vast lukken.Ik hoop dat iig Jane een blijvertje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere hebben nog geen toegevoegde waarde laten zien, maar kan nog
Ik heb het gelezen en een stukje gezien dat ze Jolien verteld had en gelezen alle tamtam die er na kwamquote:Op zondag 26 januari 2025 07:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop dat iig Jane een blijvertje is.
De andere hebben nog geen toegevoegde waarde laten zien, maar kan nog
Heerlijk!quote:Op zondag 26 januari 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en een stukje gezien dat ze Jolien verteld had en gelezen alle tamtam die er na kwam
Zal vast nog wel verder gaan vandaag.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heerlijk!
vooral om dat groepje het hoog in hun bolletje hebben zitten.
maar zelf totaal niet rechtstreeks zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |