een heel dedicated kleuterjuf danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze lijkt Milena's persoonlijke kleuterjuf
Jane heeft gezegd dat Jeff teveel aan uw Jolien zit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef mario390 het volgende:
de hebben ze toch binnen gedaan dat ruzie is
wat ik van jou houd,denk ik mequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen al omdat Milena er om zeurt. Zeg ik morgen geen eten
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef mazaru het volgende:
Jane: Ik ben blij dat je nu okay bent.
Milena: Ja
zij is mijn nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jane heeft gezegd dat Jeff teveel aan uw Jolien zit.
Dit was de eerste dag die het waard was om te streamenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
weinig gezien afgelopen weken, maar het lijkt eindelijk sappig te worden
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.quote:
Doe ik ook altijd. En kleur bij kleurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.
Ze zijn niet zo slim met die dingen. Hebben er ook 2 weken over gedaan om te bedenken dat ze water kunnen koken voor het douchen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.
Haar loyale hond is ze inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena tegen Sharice: "Jij bent mijn golden retriever."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |