Die komt toch alleen op de vrijdag?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha milena maakt zichzelf helemaal gek, tijd voor een gesprekje met de psych
Beiden zijn er al wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de melk waar staat die als er nog geen koelkast of diepvries is.
als zij nieuw binnen komt heeft zij lief te zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee jane is gewoon eerlijk, maar dat is niet precies het antwoord waar ze op zitten te wachten. en nu zijn ze allemaal boos op jane.
ze hebben wel een koelkast die ze kunnen gebruiken, en de kip deden ze ook in de diepvriesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
24/7 on call volgens mijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Die komt toch alleen op de vrijdag?
in welke regel staat dit?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij nieuw binnen komt heeft zij lief te zijn
Waarom?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is geen ponykampquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij deed heel liefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zij was lief maar te eerlijk voor sommigen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nou ik gun jullie allemaal zo'n leuke eerlijke meid......mijn deur mag ze voorbij gaan....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee jane is gewoon eerlijk, maar dat is niet precies het antwoord waar ze op zitten te wachten. en nu zijn ze allemaal boos op jane.
Koelkast hebben ze wel geloof ik, maar nog niet toen ze de paprika hadden dacht ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg over haar karakterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
Spijtig dat Sharice zich zo laat meeslepen in die negativiteit van Milena. Gaat haar deze week plaatsjes in de ranking kosten.
Ze lijkt Milena's persoonlijke kleuterjufquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef ben34567 het volgende:
Sharice zou nog een kogel opvangen voor Milena
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ik gun jullie allemaal zo'n leuke eerlijke meid......mijn deur mag ze voorbij gaan....
een heel dedicated kleuterjuf danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze lijkt Milena's persoonlijke kleuterjuf
Jane heeft gezegd dat Jeff teveel aan uw Jolien zit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef mario390 het volgende:
de hebben ze toch binnen gedaan dat ruzie is
wat ik van jou houd,denk ik mequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen al omdat Milena er om zeurt. Zeg ik morgen geen eten
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef mazaru het volgende:
Jane: Ik ben blij dat je nu okay bent.
Milena: Ja
zij is mijn nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jane heeft gezegd dat Jeff teveel aan uw Jolien zit.
Dit was de eerste dag die het waard was om te streamenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
weinig gezien afgelopen weken, maar het lijkt eindelijk sappig te worden
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.quote:
Doe ik ook altijd. En kleur bij kleurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.
Ze zijn niet zo slim met die dingen. Hebben er ook 2 weken over gedaan om te bedenken dat ze water kunnen koken voor het douchen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.
Haar loyale hond is ze inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena tegen Sharice: "Jij bent mijn golden retriever."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |