Als het ingeblikt is zou het niet moeten bederven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:40 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die blikken binnen in de hitte laten staan. Zet ze lekker buiten in de kou, blijven ze misschien langer goed
En dat is alles????quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena het is heel lief dat ze is komen praten
Pff echt vermoeiend, van die mensen waarmee je niks kunt oplossen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena terug: "Het is het beste als ik me er niet verder over uitlaat"
Vrouwen onder elkaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff echt vermoeiend, van die mensen waarmee je niks kunt oplossen.
Is niet echt professioneel ingeblikt volgens mij. Maar niet alleen de slob, ze laten wel vaker dingen zoals de paprika’s in die warmte staan, kunnen ze beter buiten zettenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het ingeblikt is zou het niet moeten bederven.
Neequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef mario390 het volgende:
is met jane en bitch gekommen? om dat de quoten schlecht zijn pfff
nee jane is gewoon eerlijk, maar dat is niet precies het antwoord waar ze op zitten te wachten. en nu zijn ze allemaal boos op jane.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef mario390 het volgende:
Jane verteld gewoon waar het op staatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef mario390 het volgende:
En de melk waar staat die als er nog geen koelkast of diepvries is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Is niet echt professioneel ingeblikt volgens mij. Maar niet alleen de slob, ze laten wel vaker dingen zoals de paprika’s in die warmte staan, kunnen ze beter buiten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |