Sorry hoor, ik vind dit echt niet normaal. Waarom niet gewoon een warme douche gevenquote:Op zondag 26 januari 2025 08:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen, rustig blijven ademen en hande wassen!!!!!
Ja ik ben nog niet helemaal wakker, maar ik begreep dat de mannen hun reactie na die van BB kwam.quote:
Ow kijk dat bedoel ikquote:
Ja ze kunnen koud water koken dat kloptquote:
Dat zou kunnen, ik heb BB niet gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja ik ben nog niet helemaal wakker, maar ik begreep dat de mannen hun reactie na die van BB kwam.
2 west Vlamingen zijn niet te verstaan neequote:Op zondag 26 januari 2025 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te verstaan die.niels en David kaal
Gisteren laat bij het buiten afwassen was er niets van te verstaan, ze moeten gewoon hun best doen om verstaanbaar te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te verstaan die.niels en David kaal
Dan ben ik nog niet wakker genoeg.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik heb BB niet gehoord.
Wil niet zeggen als ik het niet gehoord heb het ook niet gezegd is hoor.quote:
Ik heb vaak moeite de streams te volgen, ten eerste omdat je je tv zo hard moet zetten om ze te verstaan en ten tweede kan ik de belgen echt niet meer volgen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil niet zeggen als ik het niet gehoord heb het ook niet gezegd is hoor.
Ik loop nog wel eens naar de keuken koffie pakken of naar toilet, hoor dan ook niet wat er gezegd wordt.
en Milena vindt Jane een flashwijf.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Weer praten iver anderen in boudoir door de 2 Belgische vrouwen. Jolien was even camera's aan het checken.
Ik ben die kliek van belgen bij elkaar zo zat aan het worden. Vind axel leuk loskomen die heeft ook grappige humor.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en Milena vindt Jane een flashwijf.
Dus zijn kliekje is dan snel weg hahaquote:Op zondag 26 januari 2025 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Er zal er nog eentje bijkomen en dan is het aftellen. En hopen dat de oprechte mensen overblijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit al te denken aan een derde bak.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:02 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh!
Eerst een lekker bakkie cappuccino om wakker te worden.![]()
In die hunkerbunker zitten ze ook gezellig te ontbijten zie ik?
Geniet ervan. Jouw onderschrift wordt steeds langer< Is wel een goed tekenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:02 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh!
Eerst een lekker bakkie cappuccino om wakker te worden.![]()
In die hunkerbunker zitten ze ook gezellig te ontbijten zie ik?
Dit jaar heeft BB wel erg z'n best gedaan om liefde en drama te creëren. Jeffrey en Jolien wekelijks opbellen of ze nog single zijn en wat hun type is. Mattheus z'n vriendin is de beste van Jane. Benieuwd of de volgende/laatste nieuwe bewoner ook een bekende gaat zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:51 schreef ledn81 het volgende:
Gisteravond nog gebabbeld van Mattheüs en Milena. veel verzoekje via DM voor dat gesprek.
Heb een deel wat versterkt qua audio en ondertitelt. Werd vanalles gesuggereerd online wat Mattheüs gezegd zou hebben. Viel volgens mij wel mee allemaal.
[ x ]
Ik vind dit helemaal geen type man die aan BB mee zou willen doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:05 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 twijfelt of ie in het juiste bedrijf heeft geinvesteerd
[ afbeelding ]
Er gingen de wildste verhalen rond. Ik heb niet alles gehoord, maar zeker niet alle dingen die rondgingen. De eerste excuustruusjes geven al aan dingen verkeerd gehoord te hebbenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:05 schreef Ireth het volgende:
(Ex)vriendin van Matt moet pissig zijn??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |