Tijd van z'n leven en zichzelf aan het tegenkomenquote:Op zondag 26 januari 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar zit je dan, moeder en kind achterlatend, alleen op de bank, vroeg in de morgen in het BB huis
Dat hij zichzelf dan maar snel tegenkomtquote:Op zondag 26 januari 2025 07:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tijd van z'n leven en zichzelf aan het tegenkomen
En goed ook, zo zeg.quote:
Ja als je moet kotsen heb je ook niet echt tijd om je zender af te doen lijkt mijquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet dan 1 van de dames zijn (jolin zwanger
Niet die jongere, die zat tijdens de kotsgeluiden op de bank.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je moet kotsen heb je ook niet echt tijd om je zender af te doen lijkt mij
Ze hadden de mic ook uit kunnen zetten
Maar was dat nu Pootje? Ik zag hem zijn bed weer in kruipen, al zag ik hem tijdens het kotsen in de kamer zitten n
Daar komt de andere David ook binnen in de slaapkamer
Geen idee wie het was
Ja dat zei ik al , die zag ik zitten op de andere streamquote:Op zondag 26 januari 2025 07:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet die jongere, die zat tijdens de kotsgeluiden op de bank.
Dus het moet die oudere zijn geweest
te snel gelezen, tig dingen tegelijk aan het doenquote:Op zondag 26 januari 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al , die zag ik zitten op de andere stream
Klonk niet goed.
Maar dat was toch ook geen eten wat ze gisteren avond kregen
Vind het persoonlijk niet kunnen maar goed
Ze eten ook wel heel veel. Maar dan hadden ze nog te weinig gehad misschien, want er zijn wel drie nieuwe bij gekomenquote:Op zondag 26 januari 2025 07:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
te snel gelezen, tig dingen tegelijk aan het doen![]()
Eens wat dat eten betreft. Moet echt niet kunnen.
Los van het feit dat dat zo is, hebben ze zelf niet een inschattingsfout gemaakt. Door mis te rekenen?
Dat is ook zo, 3 meer is ook niet op te vangen met iedereen een hapje minder op de laatste dag.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze eten ook wel heel veel. Maar dan hadden ze nog te weinig gehad misschien, want er zijn wel drie nieuwe bij gekomen
ZIjn wel foto's maar dan met 'hun personeel" En bij Jane staat er bij het personeel nog een groot ?quote:Op zondag 26 januari 2025 07:43 schreef spapaars het volgende:
Heb nog steeds het idee dat de 3 nieuwe er voor een korte tijd zullen zijn.
Zie ook geen foto's van hun, zoals die er zijn van de bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Denk het ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:43 schreef spapaars het volgende:
Heb nog steeds het idee dat de 3 nieuwe er voor een korte tijd zullen zijn.
Zie ook geen foto's van hun, zoals die er zijn van de bewoners.
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn wel foto's maar dan met 'hun personeel" En bij Jane staat er bij het personeel nog een groot ?Klopt, maar die zijn gemaakt om de keuzes van de bewoners te laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn gemaakt om de keuzes van de bewoners te laten zien.
Ja, gaat vast nog wel iets komen en hopellijk horen we ook snel wat de 'bedrijven' zijnquote:
Dat ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat vast nog wel iets komen en hopellijk horen we ook snel wat de 'bedrijven' zijn
Precies, eindelijk een einde komen aan dat doorkabbelen met de komst van de 3.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:59 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Alsof BB opnieuw is begonnen.
Inderdaad, het was het kijken echt niet meer waard.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, eindelijk een einde komen aan dat doorkabbelen met de komst van de 3.
Werk aan de winkel, er moeten drie bedrijven gerund wordenquote:Op zondag 26 januari 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht ff ze mogen wat langer slapen want gisteren. Maar niet dus.
Het is zondag!quote:Op zondag 26 januari 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werk aan de winkel, er moeten drie bedrijven gerund worden
Dat weet je niet of het daarvan is? Als het bedorven is zouden meer dat moeten hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Overgeven van de Blob << David met haar
Als ze ook diarree krijgen kunnen ze BB aanklagen
Kan ze (Milene, Sharice en Jolien) voorlopig ook niet anders meer zien.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:17 schreef spapaars het volgende:
En de dames weer terug, met dat jankertje.
Morgen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
Wat wad het een leuke dag gister.
Kloptquote:Op zondag 26 januari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Jolien gaat bij de mannen kijken. Mogen daar wel vrouwen komen?
Bij de vrouwen mogen de mannen niet komen?
Mandarijntje wel toch? En warm water.quote:
Neequote:Op zondag 26 januari 2025 08:31 schreef Adat231 het volgende:
en ik zie nu pas dat ze ook een papegaai op de slaapkamers hebben.
Ik ga opletten.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Boven in de hoek staat een klein papegaaitje.
Het wordt tijd dat ze in de ochtend normaal eten krijgen. Yoghurt, cornflakes of broodquote:Op zondag 26 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mandarijntje wel toch? En warm water.
En die slob zou ik ook niet meer moeten. Ik lust best havermout. ook al is het met water en zonder suiker.
Ik zou het niet meer vertrouwen.
En ruim voldoende fruit.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze in de ochtend normaal eten krijgen. Yoghurt, cornflakes of brood
Van mij part goedkope brinta
Ik hoorde ze net zeggen dat de slob op isquote:
Huh? Vrouwen wel op de mannen slaapkamer toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 08:36 schreef -river- het volgende:
Mooi dat de mannen en vrouwen niet meer op elkaars slaapkamer mogen komen dat scheelt een hoop gefluister.
Nee, Jolien werd weggestuurd.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huh? Vrouwen wel op de mannen slaapkamer toch?
Alleen de mannen niet op de vrouwen slaapkamer.
Volgens mij hebben ze geen warm water en een manderijntje is toch niet echt een ontbijt.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mandarijntje wel toch? En warm water.
En die slob zou ik ook niet meer moeten. Ik lust best havermout. ook al is het met water en zonder suiker.
Ik zou het niet meer vertrouwen.
Of laat ze het zelf maken. Geef ze droge havermout.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze in de ochtend normaal eten krijgen. Yoghurt, cornflakes of brood
Van mij part goedkope brinta
Rustig blijven ademen, rustig blijven ademen en hande wassen!!!!!quote:Op zondag 26 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen warm water en een manderijntje is toch niet echt een ontbijt.
Jane onder de koude douchen en Elsa staat weer instructies te geven
Ze kunnen warm water koken tochquote:Op zondag 26 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen warm water en een manderijntje is toch niet echt een ontbijt.
Jane onder de koude douchen en Elsa staat weer instructies te geven
Nee, door de mannenquote:
Sorry hoor, ik vind dit echt niet normaal. Waarom niet gewoon een warme douche gevenquote:Op zondag 26 januari 2025 08:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen, rustig blijven ademen en hande wassen!!!!!
Ja ik ben nog niet helemaal wakker, maar ik begreep dat de mannen hun reactie na die van BB kwam.quote:
Ow kijk dat bedoel ikquote:
Ja ze kunnen koud water koken dat kloptquote:
Dat zou kunnen, ik heb BB niet gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja ik ben nog niet helemaal wakker, maar ik begreep dat de mannen hun reactie na die van BB kwam.
2 west Vlamingen zijn niet te verstaan neequote:Op zondag 26 januari 2025 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te verstaan die.niels en David kaal
Gisteren laat bij het buiten afwassen was er niets van te verstaan, ze moeten gewoon hun best doen om verstaanbaar te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te verstaan die.niels en David kaal
Dan ben ik nog niet wakker genoeg.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik heb BB niet gehoord.
Wil niet zeggen als ik het niet gehoord heb het ook niet gezegd is hoor.quote:
Ik heb vaak moeite de streams te volgen, ten eerste omdat je je tv zo hard moet zetten om ze te verstaan en ten tweede kan ik de belgen echt niet meer volgen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil niet zeggen als ik het niet gehoord heb het ook niet gezegd is hoor.
Ik loop nog wel eens naar de keuken koffie pakken of naar toilet, hoor dan ook niet wat er gezegd wordt.
en Milena vindt Jane een flashwijf.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Weer praten iver anderen in boudoir door de 2 Belgische vrouwen. Jolien was even camera's aan het checken.
Ik ben die kliek van belgen bij elkaar zo zat aan het worden. Vind axel leuk loskomen die heeft ook grappige humor.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en Milena vindt Jane een flashwijf.
Dus zijn kliekje is dan snel weg hahaquote:Op zondag 26 januari 2025 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Er zal er nog eentje bijkomen en dan is het aftellen. En hopen dat de oprechte mensen overblijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit al te denken aan een derde bak.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:02 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh!
Eerst een lekker bakkie cappuccino om wakker te worden.![]()
In die hunkerbunker zitten ze ook gezellig te ontbijten zie ik?
Geniet ervan. Jouw onderschrift wordt steeds langer< Is wel een goed tekenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:02 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh!
Eerst een lekker bakkie cappuccino om wakker te worden.![]()
In die hunkerbunker zitten ze ook gezellig te ontbijten zie ik?
Dit jaar heeft BB wel erg z'n best gedaan om liefde en drama te creëren. Jeffrey en Jolien wekelijks opbellen of ze nog single zijn en wat hun type is. Mattheus z'n vriendin is de beste van Jane. Benieuwd of de volgende/laatste nieuwe bewoner ook een bekende gaat zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:51 schreef ledn81 het volgende:
Gisteravond nog gebabbeld van Mattheüs en Milena. veel verzoekje via DM voor dat gesprek.
Heb een deel wat versterkt qua audio en ondertitelt. Werd vanalles gesuggereerd online wat Mattheüs gezegd zou hebben. Viel volgens mij wel mee allemaal.
[ x ]
Ik vind dit helemaal geen type man die aan BB mee zou willen doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:05 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 twijfelt of ie in het juiste bedrijf heeft geinvesteerd
[ afbeelding ]
Er gingen de wildste verhalen rond. Ik heb niet alles gehoord, maar zeker niet alle dingen die rondgingen. De eerste excuustruusjes geven al aan dingen verkeerd gehoord te hebbenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:05 schreef Ireth het volgende:
(Ex)vriendin van Matt moet pissig zijn??
[ afbeelding ]
Deelnemers aan Love Island zijn sowieso onbetrouwbaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:05 schreef Ireth het volgende:
(Ex)vriendin van Matt moet pissig zijn??
[ afbeelding ]
Vliegtuigje?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie gaat Milena vandaag vertellen dat ze homewrecker van Matheus is ?
Ik hoop dat die nieuwe snel komt.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie gaat Milena vandaag vertellen dat ze homewrecker van Matheus is ?
Voor nog wat meer actie in de tent![]()
Wordt wel eens tijd, ze zitten er verdorie al 3 weken in!quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hoop dat die nieuwe snel komt.
En alles bevestigd wat jane heeft gezegd
Volgen op mobiel met oortjes in. Zeer goed te doenquote:Op zondag 26 januari 2025 08:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb vaak moeite de streams te volgen, ten eerste omdat je je tv zo hard moet zetten om ze te verstaan en ten tweede kan ik de belgen echt niet meer volgen.
Hij heeft vanmorgen flink gekotstquote:Op zondag 26 januari 2025 09:05 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 twijfelt of ie in het juiste bedrijf heeft geinvesteerd
[ afbeelding ]
de 4e nieuwe bewoner zit in andere ruimte en heeft ook regietijd nodig waarschijnlijkquote:Op zondag 26 januari 2025 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom steeds 2 dezelfde streams. Slaat nergens op
En dan tegen het plafond zitten als die podcast er in knaltquote:Op zondag 26 januari 2025 09:26 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Volgen op mobiel met oortjes in. Zeer goed te doen
Ja dat zeker!!! Schik me echt de pleuris!! Deze bb geen hete thee drinken!!!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan tegen het plafond zitten als die podcast er in knalt
Die zat op bank tijdens het kotsen.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Op X staat dat baard-david heeft gekotst?
Vanochtend vroegquote:Op zondag 26 januari 2025 09:30 schreef Tascha071 het volgende:
Baard David staat bij de afwas en vertelde dat ie als n roos heeft geslapen. Dus ziek is de andere david
Nee hoor die zat op de ander stream toen op de andere de kotsgeluiden te horen warenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Op X staat dat baard-david heeft gekotst?
Pootje was er al vroeg uit en ging oefeningen doen. Daarna heeft hij even rustig gezeten en toen terug naar bedquote:Op zondag 26 januari 2025 09:30 schreef Tascha071 het volgende:
Baard David staat bij de afwas en vertelde dat ie als n roos heeft geslapen. Dus ziek is de andere david
Of misschien is het een stevige roker.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
David zonderpoot was al heel vroeg wakker, zei hoofdpijn te hebben en noemde het ook migraine.
Gaf toen al aan dat als hij slob zou moeten eten hij moest braken.
Geen idee of hij het was maar zou passen bij migraine.
Ela zei vanmorgen tegen hem dat ze zelf ook een tijd hoofdpijn heeft gehad toen ze daar net zat.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Of misschien is het een stevige roker.
Hij zat gisteren ook heel veel mijn zijn handen te friemelen en was erg onrustig
Hoe de jeugd daar een probleem heeft met volwassenen.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien en Milena hebben geen zin om om te gaan met de mensen die hen niet liggen. Ze gaan er geen gesprekken meer mee aan.
Jane had keelpijn. Schijnt geen fijne lucht daar te zijn en erg droogquote:Op zondag 26 januari 2025 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ela zei vanmorgen tegen hem dat ze zelf ook een tijd hoofdpijn heeft gehad toen ze daar net zat.
Noemde nog wat namen van andere bewoners die het ook hadden in het begin.
Ze zei dat de lucht daar heel droog is en ander eten, veel mensen.
Jolien en Milene gedragen zich als jeugd, maar ze zijn het niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe de jeugd daar een probleem heeft met volwassenen.
Voor mij is dit gemakkelijk te onthoudenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lastig hoor, posten met twee Davidden, baard-david, david s ..
Zouden we het niet kunnen inkorten?
Kavid (kale David)
Havid (harige David)
Ja hij zei dat gisteren in de tuinquote:Op zondag 26 januari 2025 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Of misschien is het een stevige roker.
Hij zat gisteren ook heel veel mijn zijn handen te friemelen en was erg onrustig
Janet en Axel finale waardige kandidaten!!!!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jane en Axel leuk samen.
lekker nuchter .
Ja... ze komt pittig, sterk binnen.. hoop dat ze zo blijft.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het kan bijna alleen maar tegenvallen, naar de Jaxel kan geweldig worden
Leuk team. Me Axel you Janequote:Op zondag 26 januari 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jane en Axel leuk samen.
lekker nuchter .
Duidelijk dat ze ook zijn binnengebracht om een knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: met de voorkennis die ik heb moet je die hele Milena niet vertrouwen.
Ja............ de boel opschudden..quote:Op zondag 26 januari 2025 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk dat ze ook zijn binnengebracht om een knuppel in het hoenderhok te gooien.
Leuk dat ze "ons" zegt.. na 2 dagen Jane kan helemaal niet weten hoe de buitenwereld over háár denkt nuquote:Op zondag 26 januari 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: axel.. als je erop staat, dont worry!! dat zijn beslissingen die gemaakt worden vanuit het huis maar de buitenwereld heeft een heel ander beeld van ons , heeeel anders
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk dat ze "ons" zegt.. na 2 dagen Jane kan helemaal niet weten hoe de buitenwereld over héér denkt nu![]()
Allemaal stoere babbel nog steeds
Jaja Me Jane Joe Sukkelquote:Op zondag 26 januari 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
G.I. Jane komt voor de redding
Ja, het lijkt er op.quote:
Jane snapt heel goed volgens mij dat het kijker opschudding wil en niet dat gezapige zooitje.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk dat ze "ons" zegt.. na 2 dagen Jane kan helemaal niet weten hoe de buitenwereld over háár denkt nu![]()
Allemaal stoere babbel nog steeds
Dat is De Axxelmethode, daarom klikken nu al samenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane snapt heel goed volgens mij dat het kijker opschudding wil en niet dat gezapige zooitje.
Daar gaat ze voor en ze weet ook dat, dat goed gaat vallen.
Slimme meid
Als het haar lukt kalm te blijven. Kijkers houden niet van hysterische ordinaire schreeuwers.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane snapt heel goed volgens mij dat het kijker opschudding wil en niet dat gezapige zooitje.
Daar gaat ze voor en ze weet ook dat, dat goed gaat vallen.
Slimme meid
Goedemorgen Fritsiequote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hopelijk is G.I.Jane geen One Week Fly![]()
Goedemorgen Cos![]()
Fijne info!!!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft alles in haar agenda tot na april geschoven zegt ze. Dus langer dan een weekje @:freaky40
Dat idee heb ik ook een beetje. Ze weet wie er goed staan buiten en wie buitenbeentjes zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:03 schreef ben34567 het volgende:
Jane is enkel bij Axel omdat hij goed staat buiten. Lijkt me evident.
Verbaasde me dat we dat gewoon mochten horenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft alles in haar agenda tot na april geschoven zegt ze. Dus langer dan een weekje @:freaky40
vind heeft als bijnaam Pootjequote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lastig hoor, posten met twee Davidden, baard-david, david s ..
Zouden we het niet kunnen inkorten?
Kavid (kale David)
Havid (harige David)
Ja valt mij ook op. Maar zijn allemaal "karens" die negatief reagerenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:00 schreef ben34567 het volgende:
Jane gaat volgens mij niet populair worden binnen de facebook crowd
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:06 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "Big Brother staat zacht, ik hoorde hem bijna niet"
Nou dat had niet alleen met het volume van Big Brother te maken
Pootje en David it is.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Baard da
[..]
vind heeft als bijnaam Pootje
Dat is alleen makkelijk te onthouden als je zijn achternaam weetquote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Baard da
[..]
vind heeft als bijnaam Pootje
11 uur toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Tascha071 het volgende:
Nou ze zitten er allemaal klaar voor. Het gaat enkel nog wel ff duren. Het stemmen is tot 1 uur. Ik stem niet als niet duidelijk is wat de consequenties zijn
Ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag Jane wel,doet me aan Ashley denken,gewoon de beuk erin
Dan moet ? snel komenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gestemd op Jane met als team Axel, Jordy en Elsa en ?.
Hij heeft zelf aangegeven dat hij Pootje wordt genoemdquote:Op zondag 26 januari 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is alleen makkelijk te onthouden als je zijn achternaam weet
Havid en Kavid vind ik makkelijker te onthouden
Over die DikkeD en DunneD?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat hij Pootje wordt genoemd
Je kan ook David P of David S zeggen
We zouden de bewoners gewoon bij hun naam noemen, en aangezien David P zelf gezegd hebben dat ze hem Pootje mogen noemen is dat geen probleemquote:
Ze lijkt in niets op Ashley.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag Jane wel,doet me aan Ashley denken,gewoon de beuk erin
Ja in dat gevalquote:Op zondag 26 januari 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zouden de bewoners gewoon bij hun naam noemen, en aangezien David P zelf gezetgd hebben dat ze hem Pootje mogen noemen is dat geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |