Tijd van z'n leven en zichzelf aan het tegenkomenquote:Op zondag 26 januari 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar zit je dan, moeder en kind achterlatend, alleen op de bank, vroeg in de morgen in het BB huis
Dat hij zichzelf dan maar snel tegenkomtquote:Op zondag 26 januari 2025 07:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tijd van z'n leven en zichzelf aan het tegenkomen
Ja als je moet kotsen heb je ook niet echt tijd om je zender af te doen lijkt mijquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet dan 1 van de dames zijn (jolin zwanger
Niet die jongere, die zat tijdens de kotsgeluiden op de bank.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je moet kotsen heb je ook niet echt tijd om je zender af te doen lijkt mij
Ze hadden de mic ook uit kunnen zetten
Maar was dat nu Pootje? Ik zag hem zijn bed weer in kruipen, al zag ik hem tijdens het kotsen in de kamer zitten n
Daar komt de andere David ook binnen in de slaapkamer
Geen idee wie het was
Ja dat zei ik al , die zag ik zitten op de andere streamquote:Op zondag 26 januari 2025 07:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet die jongere, die zat tijdens de kotsgeluiden op de bank.
Dus het moet die oudere zijn geweest
te snel gelezen, tig dingen tegelijk aan het doenquote:Op zondag 26 januari 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al , die zag ik zitten op de andere stream
Klonk niet goed.
Maar dat was toch ook geen eten wat ze gisteren avond kregen
Vind het persoonlijk niet kunnen maar goed
Ze eten ook wel heel veel. Maar dan hadden ze nog te weinig gehad misschien, want er zijn wel drie nieuwe bij gekomenquote:Op zondag 26 januari 2025 07:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
te snel gelezen, tig dingen tegelijk aan het doen![]()
Eens wat dat eten betreft. Moet echt niet kunnen.
Los van het feit dat dat zo is, hebben ze zelf niet een inschattingsfout gemaakt. Door mis te rekenen?
Dat is ook zo, 3 meer is ook niet op te vangen met iedereen een hapje minder op de laatste dag.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze eten ook wel heel veel. Maar dan hadden ze nog te weinig gehad misschien, want er zijn wel drie nieuwe bij gekomen
ZIjn wel foto's maar dan met 'hun personeel" En bij Jane staat er bij het personeel nog een groot ?quote:Op zondag 26 januari 2025 07:43 schreef spapaars het volgende:
Heb nog steeds het idee dat de 3 nieuwe er voor een korte tijd zullen zijn.
Zie ook geen foto's van hun, zoals die er zijn van de bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk het ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:43 schreef spapaars het volgende:
Heb nog steeds het idee dat de 3 nieuwe er voor een korte tijd zullen zijn.
Zie ook geen foto's van hun, zoals die er zijn van de bewoners.
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn wel foto's maar dan met 'hun personeel" En bij Jane staat er bij het personeel nog een groot ?Klopt, maar die zijn gemaakt om de keuzes van de bewoners te laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn gemaakt om de keuzes van de bewoners te laten zien.
Ja, gaat vast nog wel iets komen en hopellijk horen we ook snel wat de 'bedrijven' zijnquote:
Dat ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat vast nog wel iets komen en hopellijk horen we ook snel wat de 'bedrijven' zijn
Precies, eindelijk een einde komen aan dat doorkabbelen met de komst van de 3.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:59 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Alsof BB opnieuw is begonnen.
Inderdaad, het was het kijken echt niet meer waard.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, eindelijk een einde komen aan dat doorkabbelen met de komst van de 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |