Jolien en Milene gedragen zich als jeugd, maar ze zijn het niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe de jeugd daar een probleem heeft met volwassenen.
Voor mij is dit gemakkelijk te onthoudenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lastig hoor, posten met twee Davidden, baard-david, david s ..
Zouden we het niet kunnen inkorten?
Kavid (kale David)
Havid (harige David)
Ja hij zei dat gisteren in de tuinquote:Op zondag 26 januari 2025 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Of misschien is het een stevige roker.
Hij zat gisteren ook heel veel mijn zijn handen te friemelen en was erg onrustig
Janet en Axel finale waardige kandidaten!!!!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jane en Axel leuk samen.
lekker nuchter .
Ja... ze komt pittig, sterk binnen.. hoop dat ze zo blijft.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het kan bijna alleen maar tegenvallen, naar de Jaxel kan geweldig worden
Leuk team. Me Axel you Janequote:Op zondag 26 januari 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jane en Axel leuk samen.
lekker nuchter .
Duidelijk dat ze ook zijn binnengebracht om een knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: met de voorkennis die ik heb moet je die hele Milena niet vertrouwen.
Ja............ de boel opschudden..quote:Op zondag 26 januari 2025 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk dat ze ook zijn binnengebracht om een knuppel in het hoenderhok te gooien.
Leuk dat ze "ons" zegt.. na 2 dagen Jane kan helemaal niet weten hoe de buitenwereld over háár denkt nuquote:Op zondag 26 januari 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: axel.. als je erop staat, dont worry!! dat zijn beslissingen die gemaakt worden vanuit het huis maar de buitenwereld heeft een heel ander beeld van ons , heeeel anders
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk dat ze "ons" zegt.. na 2 dagen Jane kan helemaal niet weten hoe de buitenwereld over héér denkt nu![]()
Allemaal stoere babbel nog steeds
Jaja Me Jane Joe Sukkelquote:Op zondag 26 januari 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
G.I. Jane komt voor de redding
Ja, het lijkt er op.quote:
Jane snapt heel goed volgens mij dat het kijker opschudding wil en niet dat gezapige zooitje.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk dat ze "ons" zegt.. na 2 dagen Jane kan helemaal niet weten hoe de buitenwereld over háár denkt nu![]()
Allemaal stoere babbel nog steeds
Dat is De Axxelmethode, daarom klikken nu al samenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane snapt heel goed volgens mij dat het kijker opschudding wil en niet dat gezapige zooitje.
Daar gaat ze voor en ze weet ook dat, dat goed gaat vallen.
Slimme meid
Als het haar lukt kalm te blijven. Kijkers houden niet van hysterische ordinaire schreeuwers.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane snapt heel goed volgens mij dat het kijker opschudding wil en niet dat gezapige zooitje.
Daar gaat ze voor en ze weet ook dat, dat goed gaat vallen.
Slimme meid
Goedemorgen Fritsiequote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hopelijk is G.I.Jane geen One Week Fly![]()
Goedemorgen Cos![]()
Fijne info!!!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft alles in haar agenda tot na april geschoven zegt ze. Dus langer dan een weekje @:freaky40
Dat idee heb ik ook een beetje. Ze weet wie er goed staan buiten en wie buitenbeentjes zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:03 schreef ben34567 het volgende:
Jane is enkel bij Axel omdat hij goed staat buiten. Lijkt me evident.
Verbaasde me dat we dat gewoon mochten horenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft alles in haar agenda tot na april geschoven zegt ze. Dus langer dan een weekje @:freaky40
vind heeft als bijnaam Pootjequote:Op zondag 26 januari 2025 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lastig hoor, posten met twee Davidden, baard-david, david s ..
Zouden we het niet kunnen inkorten?
Kavid (kale David)
Havid (harige David)
Ja valt mij ook op. Maar zijn allemaal "karens" die negatief reagerenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:00 schreef ben34567 het volgende:
Jane gaat volgens mij niet populair worden binnen de facebook crowd
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:06 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "Big Brother staat zacht, ik hoorde hem bijna niet"
Nou dat had niet alleen met het volume van Big Brother te maken
Pootje en David it is.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Baard da
[..]
vind heeft als bijnaam Pootje
Dat is alleen makkelijk te onthouden als je zijn achternaam weetquote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Baard da
[..]
vind heeft als bijnaam Pootje
11 uur toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Tascha071 het volgende:
Nou ze zitten er allemaal klaar voor. Het gaat enkel nog wel ff duren. Het stemmen is tot 1 uur. Ik stem niet als niet duidelijk is wat de consequenties zijn
Ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag Jane wel,doet me aan Ashley denken,gewoon de beuk erin
Dan moet ? snel komenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gestemd op Jane met als team Axel, Jordy en Elsa en ?.
Hij heeft zelf aangegeven dat hij Pootje wordt genoemdquote:Op zondag 26 januari 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is alleen makkelijk te onthouden als je zijn achternaam weet
Havid en Kavid vind ik makkelijker te onthouden
Over die DikkeD en DunneD?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat hij Pootje wordt genoemd
Je kan ook David P of David S zeggen
We zouden de bewoners gewoon bij hun naam noemen, en aangezien David P zelf gezegd hebben dat ze hem Pootje mogen noemen is dat geen probleemquote:
Ze lijkt in niets op Ashley.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag Jane wel,doet me aan Ashley denken,gewoon de beuk erin
Ja in dat gevalquote:Op zondag 26 januari 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zouden de bewoners gewoon bij hun naam noemen, en aangezien David P zelf gezetgd hebben dat ze hem Pootje mogen noemen is dat geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |