Mandarijntje wel toch? En warm water.quote:
Neequote:Op zondag 26 januari 2025 08:31 schreef Adat231 het volgende:
en ik zie nu pas dat ze ook een papegaai op de slaapkamers hebben.
Ik ga opletten.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Boven in de hoek staat een klein papegaaitje.
Het wordt tijd dat ze in de ochtend normaal eten krijgen. Yoghurt, cornflakes of broodquote:Op zondag 26 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mandarijntje wel toch? En warm water.
En die slob zou ik ook niet meer moeten. Ik lust best havermout. ook al is het met water en zonder suiker.
Ik zou het niet meer vertrouwen.
En ruim voldoende fruit.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze in de ochtend normaal eten krijgen. Yoghurt, cornflakes of brood
Van mij part goedkope brinta
Ik hoorde ze net zeggen dat de slob op isquote:
Huh? Vrouwen wel op de mannen slaapkamer toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 08:36 schreef -river- het volgende:
Mooi dat de mannen en vrouwen niet meer op elkaars slaapkamer mogen komen dat scheelt een hoop gefluister.
Nee, Jolien werd weggestuurd.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huh? Vrouwen wel op de mannen slaapkamer toch?
Alleen de mannen niet op de vrouwen slaapkamer.
Volgens mij hebben ze geen warm water en een manderijntje is toch niet echt een ontbijt.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mandarijntje wel toch? En warm water.
En die slob zou ik ook niet meer moeten. Ik lust best havermout. ook al is het met water en zonder suiker.
Ik zou het niet meer vertrouwen.
Of laat ze het zelf maken. Geef ze droge havermout.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze in de ochtend normaal eten krijgen. Yoghurt, cornflakes of brood
Van mij part goedkope brinta
Rustig blijven ademen, rustig blijven ademen en hande wassen!!!!!quote:Op zondag 26 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen warm water en een manderijntje is toch niet echt een ontbijt.
Jane onder de koude douchen en Elsa staat weer instructies te geven
Ze kunnen warm water koken tochquote:Op zondag 26 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen warm water en een manderijntje is toch niet echt een ontbijt.
Jane onder de koude douchen en Elsa staat weer instructies te geven
Nee, door de mannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |