quote:Op maandag 20 januari 2025 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker piemelen vandaag, BB mag opzouten... haha
quote:Op maandag 20 januari 2025 08:42 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen ! Weer een werkweek. Links scherm werken, rechtse scherm lurken Fok!
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
Bij de berichten die je wilt beantwoorden druk je op quote. Dan even in naast je quote klikken en dan scrol je naar het andere bericht en daar klik je ook op quote etc etc en dan op invoerenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dot, hoe doe je dat 2 personen tegelijk een bericht sturen?
Kan je eindeloos quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dot, hoe doe je dat 2 personen tegelijk een bericht sturen?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:42 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen ! Weer een werkweek. Links scherm werken, rechtse scherm lurken Fok!
[ afbeelding ]quote:quote:Op maandag 20 januari 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de berichten die je wilt beantwoorden druk je op quote. Dan even in naast je quote klikken en dan scrol je naar het andere bericht en daar klik je ook op quote etc etc en dan op invoeren
Thnx....quote:Op maandag 20 januari 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de berichten die je wilt beantwoorden druk je op quote. Dan even in naast je quote klikken en dan scrol je naar het andere bericht en daar klik je ook op quote etc etc en dan op invoeren
Is al bekend waarom ze een voor een naar de DCroom moesten, zie wle jou SV dat ze er heen moesten maar niet waarom?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach wat leuk Matt sleeps sponsort de bedden
Verrassend ook
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
En bijna zover.. een Nieuwe Big Brother![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad een hele poppenkast maar helaas ook wereld bepalendquote:Op maandag 20 januari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat boeit mij nu echt helemaal niets he die hele poppenkast
Ja helaas wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad een hele poppenkast maar helaas ook wereld bepalend
Ze mochten naar de DR om of de sleutel voor de kluis te kopen of om iets uit de kluis te kopenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al bekend waarom ze een voor een naar de DCroom moesten, zie wle jou SV dat ze er heen moesten maar niet waarom?
Thnx, hoorde het later zeggen door BB en dat de kluis leeg wasquote:Op maandag 20 januari 2025 18:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze mochten naar de DR om of de sleutel voor de kluis te kopen of om iets uit de kluis te kopen
Het worden 4 magere jaren waarin veel mensen hun hart vasthoudenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:42 schreef KangaP het volgende:
Re Trump
There are now only two sexes male and female , en de rest basta .
En we nemen Panama terug. En de golf van Mexico wordt hernoemd in Golf van Amerika
Etc etc... leuk gaat dit worden terugdraaien
Agressieve speach.
Voor de juiste prijs is alles te koopquote:Op maandag 20 januari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zal het nodig hebben, echte sex zal hij niet krijgen....
Ik kan mij dit nog voorstellen ook. Ik heb soms trypofobie, angst voor gaatjes, maar ik kan het zelf niet verklaren. Als ik plaatjes op zoek heb ik er niet eens echt last van en dan soms zie ik iets en krijg er rillingen van.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vanmiddag vertelde hij dat het kwam, doordat hij iemand op het terras een frikandel had zien eten met meer mayo dan frikandel. Sindsdien heeft hij een fobie
Oooh voorzichtig aan, succes...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Moet rennen of beter gezegd racen. Moet naar de fysio
Ik ben benieuwd, al ga ik wel veel missen vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:59 schreef Frummelie het volgende:
We gaan weer eens kijken wat BB'tje ons gaat brengen vandaag... ik hoop veel spanning en sensatie..
Ooh je kan niet kijken vandaag en morgen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, al ga ik wel veel missen vandaag en morgen.
Ik ga nu maar mijn opdrachtgever om even te checken hoe ze er daar bij staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh je kan niet kijken vandaag en morgen?
Dat zijn ook belangrijke dingen...Bulgarije?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ga nu maar mijn opdrachtgever om even te checken hoe ze er daar bij staan.
Morgen ben ik "even" op en neer naar Sofia
Ja ik dacht zet ze even aan. Kwam net binnen toen Axel de boel bij elkaar riepquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef Frummelie het volgende:
Godsamme dat gezeik op de streams... elke keer hetzelfde gewauwel..
Ja irritant hé zolang... je hebt groot gelijk... heb je de buit weer lekker binnen..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht zet ze even aan. Kwam net binnen toen Axel de boel bij elkaar riep
Maar kijk nu al weer een tijdje naar een SL
Ik ga zo maar ff boodschappen doen
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zijn ook belangrijke dingen...Bulgarije?
Bijna 2u nuquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Bulgarije.
Ze zitten al lang in SL zo te lezen?
Hier staan ze aan op de achtergrond tijdens werken, maar nu al een hele tijd op mutequote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik blij dat ik geen steams aan heb
Oooh leuk ben ik ook eens geweest..😉quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Bulgarije.
Ze zitten al lang in SL zo te lezen?
Boodschappen binnen en nog steeds een SL pppffffquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja irritant hé zolang... je hebt groot gelijk... heb je de buit weer lekker binnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |