Klopt, maar toch mag ze van mij vertrekken vanavond. Dat geclaim van Milena. En nu ook dat gehang van Wicky op Elsa, brrr...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Milena er de hele dag over zou zeuren. Sharice neemt het zoals het komt en is best relaxed met alles
Ze zei ook dat ze het zielig voor 'm vindt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:08 schreef Luna68 het volgende:
In de uitzending vertelt Sharice dat Jordy haar zit zitten, dat hoorde ze van Niels. De reactie van MilenaDie meid vindt zichzelf ook heel wat. Mss voor de mannen mooi van buiten, maar van binnen…
Blijft een snotneus die acteert een volwassene te zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey: ik heb gewoon geduld he jong
Ik verwacht drama van Elsa als Wicky wordt weggestemdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:04 schreef lojanda het volgende:
Ik vindt Wicky echt een toppertje maar dat hij zo aan Elsa plakt kan ik niet aanzien.
precies, en ze zal als ze haar make up zou hebben gehad, ook heus wel iets aan haar gezicht hebben gedaan!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Milena er de hele dag over zou zeuren. Sharice neemt het zoals het komt en is best relaxed met alles
Lijkt me leuk en dan zelf haar rugzak inpakken en er huilend achteraan, gillend om de macaroni van haar vrouwquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik verwacht drama van Elsa als Wicky wordt weggestemd
Dat Matt Sleeps overal zit.. Bij De Bondgenoten deden ze dan aan het begin van elke cyclus zo'n overdreven toneelstukje over dat ding. Later werd het Matt Slidesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus Beserf Skechers is de sponsor van BB
En ze bespreken nog even de andere sponsors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sharice ziet er in haar voorstelfilmpje veel vlotter en frisser uit
Wicky gaat waarschijnlijk.. ik zou het zo mooi vinden dat hij terug het huis in zou komen met zijn token om vervolgens en dan Niels een nominatie te geven en dat hij dan ook nog kan zeggen dat hij mag blijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar toch mag ze van mij vertrekken vanavond. Dat geclaim van Milena. En nu ook dat gehang van Wicky op Elsa, brrr...
Niels verwacht dat al, dus zal niet verbaasd zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wicky gaat waarschijnlijk.. ik zou het zo mooi vinden dat hij terug het huis in zou komen met zijn token om vervolgens en dan Niels een nominatie te geven en dat hij dan ook nog kan zeggen dat hij mag blijven
Klopt, maar dat ze het zielig vindt, is ook een beetje raar om te zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze het zielig voor 'm vindt.
Wanneer ze dan zegt dat ze vaker meemaakt dat mannen er meer achter zoeken als ze aardig doet zegt ze niks verkeerd. De manier waarop ze duidelijk maakte dat haar uiterlijk daar een rol in speelde was wel wat overdreven, zo van 'Duh! Kijk eens hoe ik eruit zie!'
Kijk hoe ze met Mattie omgaat, dat gaat hem straks nog zijn relatie kosten. Ze flirt er lustig op losquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze het zielig vindt, is ook een beetje raar om te zeggen.
Ze weet dat ze er goed uitziet en gebruikt dat, of het aardig zijn is of berekend mannen om haar vinger winden…
Met het feestje had ze zich opgemaakt met de make-up die ze kregen en dat was echt mooiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, en ze zal als ze haar make up zou hebben gehad, ook heus wel iets aan haar gezicht hebben gedaan!
Ashley zat regelmatig te smeken om vanalles en nog wat bij de grote baasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Waren ze vorig jaar ook ze 'hebberig'? Kan me niet herinneren, dat er vorig jaar ook zo veel om van alles geschooid werd. 'Ze moeten ons eigenlijk dit, of dat geven'. En dan zo een paar keer per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |