Idd maar hij ziet dat helemaal niet..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Niels heb ik zoiets van, alles wat je zegt, ben je zelf.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef mazaru het volgende:
Is dat haar met een grasmaaier geknipt?
[ afbeelding ]
Heel erg.....de een staat nog net niet voor de wc te wachten totdat de ander klaar is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena en Sharice lijken net een Siamese tweeling zo zitten ze aan elkaar geplakt
Zo vies altijd dat flossen waar anderen bij zijn.. tandplak die in de rondte spettertquote:
Dan gaat het inflikkerenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef engine het volgende:
Maar weet iemand waarom dat soort streepjes niet kunnen?
Dankquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan gaat het inflikkeren
https://nl.m.wikipedia.or(...)een%20fijn%20patroon.
Maar wel schone tandenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo vies altijd dat flossen waar anderen bij zijn.. tandplak die in de rondte spettert
Ik doe Elsaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:52 schreef lojanda het volgende:
Nou welke stream zal ik kijken.. een flossende Jordy of een Elsa die weer met een sterk verhaal komt
Doe dat gewoon waar niemand bij is en boven de wastafel..quote:
Ik vermoedde vanmiddag al dat ze daar last van ratten hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk moeilijk..quote:
quote:
Hij is idd heel vol van zichzelf en hij lacht zelf ook het hardst om zijn grappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:55 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Jordy toch wel redelijk verguld van zichzelf..eigenlijk op puberaal niveau nog
Die stream is idd beterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
oh ja ik kan het ook niet volgen maar ze zit in ieder geval niet tussen haar tanden te pulken.
Ik noemde ze al eerder samen de godfather en consigliere.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
vind ook dat Jordy veel meelult met de ander met wie die ook in gesprek is. helemaal als hij samen met NIels aan het praten is in de suite kan er niets aan doen vind niets echt aan die jongen!
Jups. In de nep-tuin was niks te maaien…quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat zoveel stemmen niet komt omdat ze haar zo leuk vinden naar meer omdat ze de anderen dan minder leuk vinden..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:58 schreef Rhosyn het volgende:
In polls die ik zie staat Charice bovenaan of 2e. Ik begrijp niet waarom zoveel op haar stemmen.
Wat is er zo leuk of bijzonder aan haar?
Ik hoopte dat Wicky zou zeggen dat hij die nu nog heeftquote:
Allebei hoop ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy voelt zich echt helemaal het mannetje naast Niels, hoop zo dat die op zijn bek gaat
Heeft hij ook gezegd bij de 1e.keer nominatiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy zegt dat hij toen die genomineerd stond had gezegd. wie er op mijn gestemd heb maakt mijn helemaal niets uit in tegenstelling tot de mensen die het nu wel persoonlijk opvatten en de mensen niet meer eens aan kijken
Ze kijkt gigantisch sjaggie en zit helemaal vastgeplakt aan milena en die heeft makeup en leuke kleding. Dus steekt zij heel slecht bij af.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:06 schreef Droopie het volgende:
Vraagje voor de vrouwen (en niet iedere vrouw is hetzelfde).
Zal Sharice zich niet doodongelukkig voelen op tv met zulke wallen en zonder makeup.
Wel als mijn maatje dik over de top naast me zit.....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:06 schreef Droopie het volgende:
Zal Sharice zich niet doodongelukkig voelen op tv met zulke wallen en zonder makeup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super sociaalquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel als mijn maatje dik over de top naast me zit.....
Milena is niemands maatje, ze speelt met mensen en doet alsof ze vriendjes isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel als mijn maatje dik over de top naast me zit.....
Ik kan me voorstellen dat ze zich niet op haar best voelt zo zonder make-up en in die gevangeniskleren. Daar wordt geen enkele vrouw gelukkig.. met of zonder wallenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:06 schreef Droopie het volgende:
Naar mensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Milena is niemands maatje, ze speelt met mensen en doet alsof ze vriendjes is
Hope so!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:08 schreef ben34567 het volgende:
"Willekeurige volgorde" aka Axel zal als eerste op het scherm verschijnen voor maximaal effect bij de andere bewoners
Ik vind Milena juist totaal buiten de boot vallen qua look. Charice zit daar puur natuur zichzelf en Milena schittert zo sterk dat ze Schiphol wel mogen waarschuwen als ze naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kijkt gigantisch sjaggie en zit helemaal vastgeplakt aan milena en die heeft makeup en leuke kleding. Dus steekt zij heel slecht bij af.
Ik vind haar pak heel mooi, maar voor kerst of een feestje, ze valt op, maar in mijn ogen negatiefquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Milena juist totaal buiten de boot vallen qua look. Charice zit daar puur natuur zichzelf en Milena schittert zo sterk dat ze Schiphol wel mogen waarschuwen als ze naar buiten gaat.
En toen ging Niels boven de lijn knippenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:07 schreef Ireth het volgende:
In de uitzending de kappersbeurt van jordy, Jeff had de hele lijn er al in weggeschoren voor niels er aan begon! Dus de oorzaak ligt toch bij Jeff!
Kleding moeten ze niet zo over zeurenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze zich niet op haar best voelt zo zonder make-up en in die gevangeniskleren. Daar wordt geen enkele vrouw gelukkig.. met of zonder wallen
Nou idd..whats up?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey kijkt ook of hij net zijn laatste euro versnoept heeft
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:08 schreef ben34567 het volgende:
"Willekeurige volgorde" aka Axel zal als eerste op het scherm verschijnen voor maximaal effect bij de andere bewoners
Ik denk dat Milena er de hele dag over zou zeuren. Sharice neemt het zoals het komt en is best relaxed met allesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kleding moeten ze niet zo over zeuren
Maar als ik zulke wallen had, dan was ik ook aan de makeup gegaan.
Heb er haar nog geen 1 keer over horen zeuren.
Hij zegt ook helemaal niks meer..beetje Elsa gedragquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen kusje gehad voordat de "live" begint
Klopt, maar toch mag ze van mij vertrekken vanavond. Dat geclaim van Milena. En nu ook dat gehang van Wicky op Elsa, brrr...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Milena er de hele dag over zou zeuren. Sharice neemt het zoals het komt en is best relaxed met alles
Ze zei ook dat ze het zielig voor 'm vindt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:08 schreef Luna68 het volgende:
In de uitzending vertelt Sharice dat Jordy haar zit zitten, dat hoorde ze van Niels. De reactie van MilenaDie meid vindt zichzelf ook heel wat. Mss voor de mannen mooi van buiten, maar van binnen…
Blijft een snotneus die acteert een volwassene te zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey: ik heb gewoon geduld he jong
Ik verwacht drama van Elsa als Wicky wordt weggestemdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:04 schreef lojanda het volgende:
Ik vindt Wicky echt een toppertje maar dat hij zo aan Elsa plakt kan ik niet aanzien.
precies, en ze zal als ze haar make up zou hebben gehad, ook heus wel iets aan haar gezicht hebben gedaan!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Milena er de hele dag over zou zeuren. Sharice neemt het zoals het komt en is best relaxed met alles
Lijkt me leuk en dan zelf haar rugzak inpakken en er huilend achteraan, gillend om de macaroni van haar vrouwquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik verwacht drama van Elsa als Wicky wordt weggestemd
Dat Matt Sleeps overal zit.. Bij De Bondgenoten deden ze dan aan het begin van elke cyclus zo'n overdreven toneelstukje over dat ding. Later werd het Matt Slidesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus Beserf Skechers is de sponsor van BB
En ze bespreken nog even de andere sponsors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sharice ziet er in haar voorstelfilmpje veel vlotter en frisser uit
Wicky gaat waarschijnlijk.. ik zou het zo mooi vinden dat hij terug het huis in zou komen met zijn token om vervolgens en dan Niels een nominatie te geven en dat hij dan ook nog kan zeggen dat hij mag blijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar toch mag ze van mij vertrekken vanavond. Dat geclaim van Milena. En nu ook dat gehang van Wicky op Elsa, brrr...
Niels verwacht dat al, dus zal niet verbaasd zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wicky gaat waarschijnlijk.. ik zou het zo mooi vinden dat hij terug het huis in zou komen met zijn token om vervolgens en dan Niels een nominatie te geven en dat hij dan ook nog kan zeggen dat hij mag blijven
Klopt, maar dat ze het zielig vindt, is ook een beetje raar om te zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze het zielig voor 'm vindt.
Wanneer ze dan zegt dat ze vaker meemaakt dat mannen er meer achter zoeken als ze aardig doet zegt ze niks verkeerd. De manier waarop ze duidelijk maakte dat haar uiterlijk daar een rol in speelde was wel wat overdreven, zo van 'Duh! Kijk eens hoe ik eruit zie!'
Kijk hoe ze met Mattie omgaat, dat gaat hem straks nog zijn relatie kosten. Ze flirt er lustig op losquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze het zielig vindt, is ook een beetje raar om te zeggen.
Ze weet dat ze er goed uitziet en gebruikt dat, of het aardig zijn is of berekend mannen om haar vinger winden…
Met het feestje had ze zich opgemaakt met de make-up die ze kregen en dat was echt mooiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, en ze zal als ze haar make up zou hebben gehad, ook heus wel iets aan haar gezicht hebben gedaan!
Ashley zat regelmatig te smeken om vanalles en nog wat bij de grote baasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Waren ze vorig jaar ook ze 'hebberig'? Kan me niet herinneren, dat er vorig jaar ook zo veel om van alles geschooid werd. 'Ze moeten ons eigenlijk dit, of dat geven'. En dan zo een paar keer per dag.
En Tyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley zat regelmatig te smeken om vanalles en nog wat bij de grote baas
Je neemt dan automatisch aan dat ze Jordy gebruikt, terwijl die opmerking juist laat zien dat ze het vervelend zou vinden als Jordy meer zou zoeken achter de band die zij denkt te hebben met 'm.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze het zielig vindt, is ook een beetje raar om te zeggen.
Ze weet dat ze er goed uitziet en gebruikt dat, of het aardig zijn is of berekend mannen om haar vinger winden…
Dus datquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijk hoe ze met Mattie omgaat, dat gaat hem straks nog zijn relatie kosten. Ze flirt er lustig op los
Ach mocht hij haar van de week leuk hebben gevonden is dat vandaag wel over. Ze zegt niets meerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je neemt dan automatisch aan dat ze Jordy gebruikt, terwijl die opmerking juist laat zien dat ze het vervelend zou vinden als Jordy meer zou zoeken achter de band die zij denkt te hebben met 'm.
Ik denk dat ze iedereen daar in een bepaalde mate gebruiktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je neemt dan automatisch aan dat ze Jordy gebruikt, terwijl die opmerking juist laat zien dat ze het vervelend zou vinden als Jordy meer zou zoeken achter de band die zij denkt te hebben met 'm.
Het lijkt haar niet veel uit te maken dat zijn vriendin dat ook ziet. Nu is dat de verantwoordelijkheid van Mattheus zelf natuurlijk maar ze zou er rekening mee kunnen houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijk hoe ze met Mattie omgaat, dat gaat hem straks nog zijn relatie kosten. Ze flirt er lustig op los
Hij gaat er wel zelf in mee, maar het zegt wel wat hoe zij als vrouw omgaat met mannen (of ze nu in een relatie zitten of niet)quote:
Moet je eens op Matti letten die lult met iedereen mee waar hij op dat moment bij is en geeft dan ook vaak nog een soort van mening die hij 90 graden draait bij andere.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
vind ook dat Jordy veel meelult met de ander met wie die ook in gesprek is. helemaal als hij samen met NIels aan het praten is in de suite kan er niets aan doen vind niets echt aan die jongen!
precies.. hij vindt het allerminst vervelend..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt haar niet veel uit te maken dat zijn vriendin dat ook ziet. Nu is dat de verantwoordelijkheid van Mattheus zelf natuurlijk maar ze zou er rekening mee kunnen houden.
Dat doet iedereen daarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedereen daar in een bepaalde mate gebruikt
Jullie overdrijven wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt haar niet veel uit te maken dat zijn vriendin dat ook ziet. Nu is dat de verantwoordelijkheid van Mattheus zelf natuurlijk maar ze zou er rekening mee kunnen houden.
Als je ziet waar Mattheus allemaal aan mee heeft gedaan dan is BB wel de minste zorgquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies.. hij vindt het allerminst vervelend..
pech als dit hem zijn relatie kost, mag hopen dat zijn vriendin thuis meer eigenwaarde heeft
Gewoon wicky naar huisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. gezellig.. tienerkamp blijft nog een tijd
Sharice wegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon wicky naar huis
2 nieuwen en dan is het prima
Geen vrouwen erbij
2 leuke mannen
Zo nu klopt hetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon wicky naar huis
2 nieuwen en dan is het prima
Geen mannen erbij
2 leuke vrouwen
Jawelquote:
Wel mannen dan en geen jochiesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice weg![]()
2 leuke mannen is nog steeds een MUST
Wickyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice weg![]()
2 leuke mannen is nog steeds een MUST
weg met vieze Nielsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel![]()
Geeft dan meteen een nominatie pin aan Niels
Zijn we daar ook vanaf volgende week
Eens!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel mannen dan en geen jochies
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pech als dit hem zijn relatie kost, mag hopen dat zijn vriendin thuis meer eigenwaarde heeft
Zag op insta dat hij een hele mooie vriendin heeft en hij zei van de week dat ze zes jaar samen waren.. ik denk niet dat hij dat op het spel zal zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:
Ik zie het meer vriendschappelijk. Je zit 3 maanden opgesloten dan is wat fysieke affectie ook belangrijk ook al moet er niets meer achter gezocht worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Zag op insta dat hij een hele mooie vriendin heeft en hij zei van de week dat ze zes jaar samen waren.. ik denk niet dat hij dat op het spel zal zetten.
We denken er helaas anders over, vind Milena hier heel sneaky in, zelfde niveau als Niels, alleen Niels is hier iets onhandiger in en doet het onder het mom van een spel spelen en heeft de looks niet. Vergelijking is Jolien, die heeft nog wel de looks (als ze straks kleding en make up krijgt), maar pakt de jongens niet zo in als Milena, hooguit Jeffjequote:
Milena moet nog in beeld komen waarschijnlijk om te shinen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:38 schreef greysbones het volgende:
Gut dat fake id gedoe
Komop daar wachten we niet op.
Dat is dan ook het hoogtepunt van deze weekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:38 schreef Kissingbird het volgende:
Al 5 min over de fake identiteit..
Niks helaas, is een forum he!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
We denken er helaas anders over, vind Milena hier heel sneaky in, zelfde niveau als Niels, alleen Niels is hier iets onhandiger in en doet het onder het mom van een spel spelen en heeft de looks niet. Vergelijking is Jolien, die heeft nog wel de looks (als ze straks kleding en make up krijgt), maar pakt de jongens niet zo in als Milena, hooguit Jeffje
Omdat Jeffquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:40 schreef Krambo het volgende:
Waarom staat het gezicht van Jeff op 7 dagen onweer
Deze vrouwquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:40 schreef Ireth het volgende:
Wat een geouwehoerstuur wicky nu maar weg..
Nooequote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
Shit je kan niet meer stemmen zeker of wel?
Krijgt iemand anders aandacht?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:40 schreef Krambo het volgende:
Waarom staat het gezicht van Jeff op 7 dagen onweer
Hij is echt zuur hoor..quote:
quote:
Nou Niels ga maar vast zittenquote:
Het kan nogquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eerlijk.. had niet gedacht dat iemand zou gaan nu Lennie eruit is
Hij is nog niet weg hèquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij staat nog niet buitenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij hoorde het ookquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:46 schreef Willewa het volgende:
Come on BB gooi die twist. Het klonk niet als exit.
ja inderdaad 3 stuksquote:
En de prijzenpotten gaan er niet op vooruitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:46 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk man, iedereen met gamechangers gaat eruit voor ze ingezet worden
Zei hij ook is niet mijn gamequote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:46 schreef kater1 het volgende:
volgens mij is Wicky er helemaal niet rouwig om
Haha inderdaad! Bloedstuivers!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de prijzenpotten gaan er niet op vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |