Gewoon wicky naar huisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. gezellig.. tienerkamp blijft nog een tijd
Sharice wegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon wicky naar huis
2 nieuwen en dan is het prima
Geen vrouwen erbij
2 leuke mannen
Zo nu klopt hetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon wicky naar huis
2 nieuwen en dan is het prima
Geen mannen erbij
2 leuke vrouwen
Jawelquote:
Wel mannen dan en geen jochiesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice weg![]()
2 leuke mannen is nog steeds een MUST
Wickyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice weg![]()
2 leuke mannen is nog steeds een MUST
weg met vieze Nielsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel![]()
Geeft dan meteen een nominatie pin aan Niels
Zijn we daar ook vanaf volgende week
Eens!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel mannen dan en geen jochies
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies.. hij vindt het allerminst vervelend..
pech als dit hem zijn relatie kost, mag hopen dat zijn vriendin thuis meer eigenwaarde heeft
Zag op insta dat hij een hele mooie vriendin heeft en hij zei van de week dat ze zes jaar samen waren.. ik denk niet dat hij dat op het spel zal zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies.. hij vindt het allerminst vervelend..
pech als dit hem zijn relatie kost, mag hopen dat zijn vriendin thuis meer eigenwaarde heeft
quote:
Ik zie het meer vriendschappelijk. Je zit 3 maanden opgesloten dan is wat fysieke affectie ook belangrijk ook al moet er niets meer achter gezocht worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Zag op insta dat hij een hele mooie vriendin heeft en hij zei van de week dat ze zes jaar samen waren.. ik denk niet dat hij dat op het spel zal zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |