Idd maar hij ziet dat helemaal niet..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Niels heb ik zoiets van, alles wat je zegt, ben je zelf.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef mazaru het volgende:
Is dat haar met een grasmaaier geknipt?
[ afbeelding ]
Heel erg.....de een staat nog net niet voor de wc te wachten totdat de ander klaar is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena en Sharice lijken net een Siamese tweeling zo zitten ze aan elkaar geplakt
Zo vies altijd dat flossen waar anderen bij zijn.. tandplak die in de rondte spettertquote:
Dan gaat het inflikkerenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:48 schreef engine het volgende:
Maar weet iemand waarom dat soort streepjes niet kunnen?
Dankquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan gaat het inflikkeren
https://nl.m.wikipedia.or(...)een%20fijn%20patroon.
Maar wel schone tandenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo vies altijd dat flossen waar anderen bij zijn.. tandplak die in de rondte spettert
Ik doe Elsaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:52 schreef lojanda het volgende:
Nou welke stream zal ik kijken.. een flossende Jordy of een Elsa die weer met een sterk verhaal komt
Doe dat gewoon waar niemand bij is en boven de wastafel..quote:
Ik vermoedde vanmiddag al dat ze daar last van ratten hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk moeilijk..quote:
quote:
Hij is idd heel vol van zichzelf en hij lacht zelf ook het hardst om zijn grappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:55 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Jordy toch wel redelijk verguld van zichzelf..eigenlijk op puberaal niveau nog
Die stream is idd beterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
oh ja ik kan het ook niet volgen maar ze zit in ieder geval niet tussen haar tanden te pulken.
Ik noemde ze al eerder samen de godfather en consigliere.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
vind ook dat Jordy veel meelult met de ander met wie die ook in gesprek is. helemaal als hij samen met NIels aan het praten is in de suite kan er niets aan doen vind niets echt aan die jongen!
Jups. In de nep-tuin was niks te maaien…quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat zoveel stemmen niet komt omdat ze haar zo leuk vinden naar meer omdat ze de anderen dan minder leuk vinden..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:58 schreef Rhosyn het volgende:
In polls die ik zie staat Charice bovenaan of 2e. Ik begrijp niet waarom zoveel op haar stemmen.
Wat is er zo leuk of bijzonder aan haar?
Die krijgt ie straks gewoonquote:
Ik hoopte dat Wicky zou zeggen dat hij die nu nog heeftquote:
Allebei hoop ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy voelt zich echt helemaal het mannetje naast Niels, hoop zo dat die op zijn bek gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |