Mwa, nu is het gewoon leuk en niemand wil blijkbaar stoppenquote:
Die is jaloers hahaquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef Adat231 het volgende:
Jordy: ah jezus dit is toch niet normaal. Moet je horen man. Mijn god
Ik wil ze geen van drie zien gaan en heb op Wicky een stem uitgebracht maar denk wel dat hij zal gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:49 schreef Folies het volgende:
Ik moet nog een stem uitbrengen, maar wie ow wie.
En die zeet slaapzakken kan ook niet goed voor je zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos
Wanneer is dat trieste op de grond slapen nou eens klaar... we hebben het nou wel gezien!
Ja getsie smerig ook..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:09 schreef -river- het volgende:
[..]
En die zeet slaapzakken kan ook niet goed voor je zijn.
Misschien wassen ze die slaapzakken wel..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:11 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets lakens op ons bed.
Ja maar dan nog, slaapzakken zijn voor vakantie enz en lekkere frisse lakens voor de rest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien wassen ze die slaapzakken wel..
Dat zal nog wel even duren want ze hebben uitgerekend dat er maar maximaal 10 bedden in de slaapkamer passenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos
Wanneer is dat trieste op de grond slapen nou eens klaar... we hebben het nou wel gezien!
Goh wat een onzin... verzin liever een leuke 24 uurs opdracht...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren want ze hebben uitgerekend dat er maar maximaal 10 bedden in de slaapkamer passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |