Gedoetjes om nietsquote:Op zondag 19 januari 2025 22:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij zegt net na 2 seconden had ie al spijt "want we zijn toch niet 12:
Terwijl ze die niet eens had, die heeft Matt.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels vraagt zich hardop af, of Jeffrey de gamechangers van Linda echt niet gekregen heeft
nee beginne ze nu alweer met die ongeinquote:Op zondag 19 januari 2025 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy hoopt er met Valentijnsdag er nog te zijn
Linda had er 2 de verzamelaar en de dubbele stemquote:Op zondag 19 januari 2025 22:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl ze die niet eens had, die heeft Matt.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy hoopt er met Valentijnsdag er nog te zijn
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee beginne ze nu alweer met die ongein
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
We wilden net in war mode gaan hoor, but we can take a bullet.
vorig jaar waren er hoge verwachtingen maar matige valentijns dingenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee beginne ze nu alweer met die ongein
Ja maar daar heb je niet zo veel aan, die van Matt wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Linda had er 2 de verzamelaar en de dubbele stem
Is wel zo, ook hier voor.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:52 schreef Ireth het volgende:
Dit is de reden dat de mensen naar ons kijken!?!?!
Mensen die niet keken, gaan nu kijken.
En de oud bewoners zitten echt van "holy shit!!"
Niels verdeeld graagquote:Op zondag 19 januari 2025 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
Alles is van Niels; 2x DM en nu ook de suite, dat kistje, dat spel gisteren, dat bed voor zichzelf en als ze als DM de kans krijgen een kledingtoken weg te geven, pakt ie die ook zelf zei hij straks toen ze over die bedden besloten hadden.
Maar als anderen een paar tientjes meer pakken is de wereld te klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef ben34567 het volgende:
Zouden ze nog weten waarom ze juist ruzie maakten
Eerst langs de turkse haarimplantaat meneer.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:38 schreef odie22 het volgende:
denk dat keanu wel eens bij de psycholoog langs kan
oh ja, hij is al bijna kaalquote:Op zondag 19 januari 2025 22:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerst langs de turkse haarimplantaat meneer.
Zou hij agressief worden indien iemand zijn haarlijn zou exposen ? (kdenk aan een dronken Jordy)quote:Op zondag 19 januari 2025 22:39 schreef -river- het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je moet wel een beetje gestoord zijn om mee te willen doen aan dit programma.
En eigenlijk ook om er naar te (blijven) kijkenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:39 schreef -river- het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je moet wel een beetje gestoord zijn om mee te willen doen aan dit programma.
Oh jaquote:Op zondag 19 januari 2025 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En eigenlijk ook om er naar te (blijven) kijken
+ posten............quote:Op zondag 19 januari 2025 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jij typt het, ik dacht het haha, waar zitten we in vredesnaam naar te kijkenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zag wel een soort muscle memory.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm ja die groet was wel erg fout, ik ga ervan uit dat die perongeluk ging.
Ze heeft met heel veel woorden al sorry gezegd,quote:Op zondag 19 januari 2025 22:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij zegt sorry, zij vergeet het terug te zeggen ach ja.
nou , zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor dat twitter ontploftquote:Op zondag 19 januari 2025 22:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm ja die groet was wel erg fout, ik ga ervan uit dat die perongeluk ging.
Ja, 44 minuten aan woordenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft met heel veel woorden al sorry gezegd,
Op zeker.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou , zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor dat twitter ontploft
Het gaat meer om wat er tussen regels door wordt gezegdquote:
De napraat voor de nabestaanden van zijn ego.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:45 schreef Puzzie het volgende:
Keanu wil zo nog ff met Lennie over het gesprek babbelen
SPOILER: met audio klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:47 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Leuk samen, alles kan kapot MilenaSPOILER: met audio klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over yeah roepen en er zit niks achter volgens mij helemaal niks. Arm had hoger gemoeten maar de Yeah was al klaar.quote:
jaja en pas op wantquote:Op zondag 19 januari 2025 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb het even aan mijn gevoel gevraagd en ik voel binnen een paar dagen een nieuwe ruzie tussen Keanu en Elsa
Keanu blijft vaak lang over dingen door gaan.quote:
Nee dit valt me ook wel tegen van hem.quote:
Echt welquote:Op zondag 19 januari 2025 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Keanu blijft vaak lang over dingen door gaan.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:47 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Diene Jeffrey kan ook nooit lachen altijd stoer kijkenSPOILER: met audio klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze zijn confusedquote:Op zondag 19 januari 2025 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie stond deze boom hier altijd al
@DGK_Tegengas wellichtquote:Op zondag 19 januari 2025 22:53 schreef Kinga het volgende:
Wie kan mij helpen aan een filmpje van die hele ruzie om die kip?
Matt heeft al iemand....quote:Op zondag 19 januari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
Ik zou een koppeltje Matt en Milena wel weten te waarderen.
Zo'n liefde die ze zelf niet verwachten, met gezeik thuis, maar toch opeens opborrelt.
Niet die kalverliefde na 48 uur
Jeffrey is veels te serieus.....quote:Op zondag 19 januari 2025 22:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Diene Jeffrey kan ook nooit lachen altijd stoer kijken![]()
kipgate was rond een uur of 3 vanmiddag als ik mij niet vergisquote:Op zondag 19 januari 2025 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, paar uur gemist, nog iets om terug te zoeken ?
Samequote:Op zondag 19 januari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
Toch kan ik ook wel lachen om Keanu en Lennie
Vind Lennie zo over de top in haar maniertjesquote:Op zondag 19 januari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
Toch kan ik ook wel lachen om Keanu en Lennie
Prima voor BB dusquote:Op zondag 19 januari 2025 22:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind Lennie zo over de top in haar maniertjes
14:50 ongeveerquote:Op zondag 19 januari 2025 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, paar uur gemist, nog iets om terug te zoeken ?
Ik heb inmiddels iets gevonden, maar niet het hele fragment .... ga het zo wel even monterenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:53 schreef Kinga het volgende:
Wie kan mij helpen aan een filmpje van die hele ruzie om die kip?
Ik denk dat hij slim genoeg is om niet voor paar maandjes ook maar iets op het spel te zetten.....quote:
Heb je al wat meer traffic, vergeleken met het begin?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels iets gevonden, maar niet het hele fragment .... ga het zo wel even monteren
en Milenaquote:Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef mijntjexx het volgende:
Wickey en Matt zijn de leukste voor mij op dit moment
zij is ok met seks op tv ?quote:Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef mijntjexx het volgende:
Jeffrey zegt tegen de rest dat hij niet iets wil doen op tv ( seks), Iedereen kijkt mee he. Zoenen kan wel maar hij wil dit niet meteen, eerst elkaar leren kennen zegt hij. Jolien zit erbij en baalt er zichtbaar van. Jolien zegt in de groep " ja dadelijk is 1 van ons weg volgende week" , zij is het dus niet met Jeff eens.
Vandaag zag ik een zoen maar het was niet echt een dikke tongzoen toch?
Dat of het gemompel van Niels.. Streams uit hiero.quote:
en het over de schutting gooien.. laat hem hem maar gaan halenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan iemand dat stokje even van Jeffrey afpakken .. pretty please?
Ik snap wel wat ie bedoelt .... rond Schiphol lijkt dat soms wel zo...quote:Op zondag 19 januari 2025 23:17 schreef ledn81 het volgende:
Wicky : "Het noorderlicht bij ons komt toch door de kassen"
Lijkt een beetje dat Jolien en Jeffrey elkaar al kenden; mss zelfs al een koppeltje en daarom gecast door BB om romance te hebben. Verklaart waarom ze elkaar direct opzochten in het huis.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:15 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey heeft tegen zijn instagram beheerder gezegd : "niks niemand volgen geen interactie, alleen foto posten en doen"
Dat maakt dit dan wat lastiger uit te leggen![]()
Jeffrey zijn insta heeft foto's van ons Jolien geliked uit 2022
[ x ]
Oh .. ik snap 'm al ... Lennie zag een mug vliegen ...quote:Op zondag 19 januari 2025 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken nu dat Axel wellicht malaria heeft? Hoe komen ze nu weer bij die gedachtensprong....
Echt een lege doos is het en het grappige is dat ze zelf denken dat ze scooren met hun nietszeggende relatie.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:17 schreef mijntjexx het volgende:
Jolien weer achter Jeff aan als hij zegt dat hij gaat slapen. Wat een vreselijk kind
lennie zag een mugquote:Op zondag 19 januari 2025 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken nu dat Axel wellicht malaria heeft? Hoe komen ze nu weer bij die gedachtensprong....
liefde overwint allesquote:Op zondag 19 januari 2025 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Je ziet nu al aan Jolijn lichaamshouding dat ze pissed is over wat jeff net zei (niks op tv willen doen)
Was niet zeker vandaag nog dacht ik?quote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dacht dat we vandaag nog iets te horen kregen over welke 5 de bedden krijgen
Denk pas morgen danquote:Op zondag 19 januari 2025 23:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Was niet zeker vandaag nog dacht ik?
Waar de podcast wordt opgenomen, verder niet volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
Zijn er nog kamers over waar we het bestaan niet van weten (en dan bedoel ik niet de regiekamer)
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
Zijn er nog kamers over waar we het bestaan niet van weten (en dan bedoel ik niet de regiekamer)
Sharice is een topperquote:Op zondag 19 januari 2025 23:26 schreef ben34567 het volgende:
Milena en Nele kunnen het ook goed vinden
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:28 schreef mijntjexx het volgende:
Ik haaaaaat dat fluisteren van Jeffrey, hallo lul je zit in een tv programma
Leuk!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:26 schreef ben34567 het volgende:
Milena en Nele kunnen het ook goed vinden
En ze blijven gewoon door fluisteren die twee, Jeff maakt nog even domme opmerking erover ook nog.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:27 schreef Krambo het volgende:
Ik heb de stream 3 minuten aan en hoor al 4 zenderchecks
Ja irriteer mij kapot aan die vent. En ook nog grote mond terug met “wil je alles horen ofwa”quote:Op zondag 19 januari 2025 23:28 schreef mijntjexx het volgende:
Ik haaaaaat dat fluisteren van Jeffrey, hallo lul je zit in een tv programma
Ja echt he, tijd dat hij een boete krijgt.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:29 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Ja irriteer mij kapot aan die vent. En ook nog grote mond terug met “wil je alles horen ofwa”
Dan ben je toch een gigantische sukkel, fluisteren in een real life soap...quote:Op zondag 19 januari 2025 23:29 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Ja irriteer mij kapot aan die vent. En ook nog grote mond terug met “wil je alles horen ofwa”
Hun zitten net 2 weken erin he ❤️ kan van alles gebeuren dat die 2 wel meer gaan doen dan alleen zoenen❤️quote:Op zondag 19 januari 2025 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Je ziet nu al aan Jolijn lichaamshouding dat ze pissed is over wat jeff net zei (niks op tv willen doen)
Hij valt me ook enorm tegen, al moet ik heel soms lachen om zijn droge humor.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niels is echt een lul, nu weer zeiken over zijn mandarijntje dat hij nog te goed heeft ....![]()
![]()
Lees jij toevallig ook van die bouqetreeks boekjes???quote:Op zondag 19 januari 2025 23:30 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hun zitten net 2 weken erin he ❤️ kan van alles gebeuren dat die 2 wel meer gaan doen dan alleen zoenen❤️
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:39 schreef Krambo het volgende:
Waar slaapt Axel nu eigenlijk? Ik lees in het SV-topic dat daar nogal wat over te doen was
in de slaapkamerquote:
In het bed in de slaapkamer, de rest op de grondquote:Op zondag 19 januari 2025 23:39 schreef Krambo het volgende:
Waar slaapt Axel nu eigenlijk? Ik lees in het SV-topic dat daar nogal wat over te doen was
Ook al vond Jeffrey dat dat niet vanzelfsprekend was.....man man het zal je kind zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
In het bed in de slaapkamer, de rest op de grond
Er was veel commentaar, ook van de anderen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ook al vond Jeffrey dat dat niet vanzelfsprekend was.....man man het zal je kind zijn.
Bij mij staat ie op nr 1!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
die jeffrey.... laat ik het zo zeggen, het is niet mijn favo bewoner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij staat ie op nr 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruzie Elsa en Keanu - 19 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lekker bezigquote:Op zondag 19 januari 2025 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beide momenten, niet helemaal compleet helaas .....![]()
Elsa heeft geen kip - 19 januari 2025.
Ruzie Elsa en Keanu - 19 januari 2025.
Iedereen 16 euro en doei.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:43 schreef
5thencounter het volgende:
Niemand mist Axxell.. best wel mooi, gelijk afvoeren via de zijdeur en hij is er nooit geweest
Heel raar, hoe menselijk zijn die lui dat ze hem gewoon laten liggen. Zorg voor die jongen en vraag op tijd hoe het met hem gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand mist Axxell.. best wel mooi, gelijk afvoeren via de zijdeur en hij is er nooit geweest
Hoorde Niels aan hem vragen of hij wilde met rust gelaten worden of dat ze regelmatig komen checken.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Heel raar, hoe menselijk zijn die lui dat ze hem gewoon laten liggen. Zorg voor die jongen en vraag op tijd hoe het met hem gaat.
Tis gewoon een westlander tussen de weirdo's.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker meegenomen.. iedereen vond het toch al een weirdo
Maakt niet uit wat zijn antwoord is, als iemand wie dan ook ziek is dan zorg je voor diegene met medicatie en water enz.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoorde Niels aan hem vragen of hij wilde met rust gelaten worden of dat ze regelmatig komen checken.
Het antwoord kon ik helaas niet verstaan.
Of je klopt zachtjes aan, hey hoe is het? Behoefte aan wat gezelschap. Anders lig je hier ook maar moederziel alleen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat zijn antwoord is, als iemand wie dan ook ziek is dan zorg je voor diegene met medicatie en water enz.
Tuurlijk, tenzij iemand aangeeft liever met rust gelaten te worden zodat hij kan slapen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat zijn antwoord is, als iemand wie dan ook ziek is dan zorg je voor diegene met medicatie en water enz.
Ja precies en zorgen dat diegene genoeg drinkt.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of je klopt zachtjes aan, hey hoe is het? Behoefte aan wat gezelschap. Anders lig je hier ook maar moederziel alleen.
Ze zijn geloof ik allemaal een beetje bang om zelf ziek te wordenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of je klopt zachtjes aan, hey hoe is het? Behoefte aan wat gezelschap. Anders lig je hier ook maar moederziel alleen.
Dat vraagt Sharice idd regelmatigquote:Op zondag 19 januari 2025 23:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja precies en zorgen dat diegene genoeg drinkt.
Je weet niet wat voor ziekte die gozer heeft.. Heel Nederland heeft ooit al opgesloten gezeten voor een virusje..quote:Op zondag 19 januari 2025 23:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig allemaal lekker zichzelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zijn geloof ik allemaal een beetje bang om zelf ziek te worden
Hij was even in de wk tijden het avondeten, hij probeert genoeg te drinken maar niet alles is zo makkelijk door de aften in zijn mondquote:Op zondag 19 januari 2025 23:52 schreef -river- het volgende:
Maak wat van de manderijnen thee en geef dat hem of iets anders.
Zolang ze niet met hem tongzoenen zal dat wel meevallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zijn geloof ik allemaal een beetje bang om zelf ziek te worden
Hoorde Jolien al dat ze dacht aangestoken te worden door zijn spullen die dichtbij haar lagenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Zolang ze niet met hem tongzoenen zal dat wel meevallen.
Lekker egoïstisch dan.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor ziekte die gozer heeft.. Heel Nederland heeft ooit al opgesloten gezeten voor een virusje..
Serieus, man man wat een doos.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoorde Jolien al dat ze dacht aangestoken te worden door zijn spullen die dichtbij haar lagen
Ja wat denk je, niet tijdens JOUW avontuur héquote:
Persoonlijk twijfel ik ook daar steeds vaker aan, maar goed ook een reden waarom ik graag livestreams kijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:58 schreef -river- het volgende:
Gelukkig leef ik in een gezonde sociale wereld waarin we voor elkaar zorgen.
en keanu heeft vandaag 30 euro aan het team overgelaten.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:58 schreef -river- het volgende:
Gelukkig leef ik in een gezonde sociale wereld waarin we voor elkaar zorgen.
Hoe gaan ze een montage van hem maken bij zijn exit ; er zijn amper beeldenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ik luister er graag naarquote:Op maandag 20 januari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
Het gaat eens over iets anders dan bananen of mandarijnen
Genoeg beelden van 'm waarin hij lachend het aangeboden mes in de rugjes stak van zijn medebewoners.. Hij hield wel van die reuringquote:Op maandag 20 januari 2025 00:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze een montage van hem maken bij zijn exit ?
Er antwoord zou niet moeten uitmaken. Je zorgt voor elkaar in zo’n groep dus je moet er gewoon zijn voor elkaar vind ikquote:Op zondag 19 januari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoorde Niels aan hem vragen of hij wilde met rust gelaten worden of dat ze regelmatig komen checken.
Het antwoord kon ik helaas niet verstaan.
Klopt hoor, tenzij iemand aangeeft liever even met rust gelaten worden en kunnen slapen.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Er antwoord zou niet moeten uitmaken. Je zorgt voor elkaar in zo’n groep dus je moet er gewoon zijn voor elkaar vind ik
Ik begrijp het maar een griep kan je gemakkelijk 10 dagen KO houden. Je wil 100% fit zijn dus veel schrik voor besmetting.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Er antwoord zou niet moeten uitmaken. Je zorgt voor elkaar in zo’n groep dus je moet er gewoon zijn voor elkaar vind ik
Dat is iets anders idd ‘aar ze roddelen nu achter zijn rug omquote:Op maandag 20 januari 2025 00:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt hoor, tenzij iemand aangeeft liever even met rust gelaten worden en kunnen slapen.
Griep is het niet denk ik, die aften zijn echt afschuwelijk, hij kan best eten en heeft blijkbaar zin in eten, maar het doet zo'n pijn in je mond,plus de koortsquote:Op maandag 20 januari 2025 00:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar een griep kan je gemakkelijk 10 dagen KO houden.
Snap ik idd maar gun je je conculega ook niet dus wat is wijsheid danquote:Op maandag 20 januari 2025 00:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar een griep kan je gemakkelijk 10 dagen KO houden. Je wil 100% fit zijn dus veel schrik voor besmetting.
Griep of verkoudheid kan wel uw weerstand verminderen waardoor je aften krijgt.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Griep is het niet denk ik, die aften zijn echt afschuwelijk, hij kan best eten en heeft blijkbaar zin in eten, maar het doet zo'n pijn in je mond,plus de koorts
Klopt maar hij had het al vaker gehad toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Griep of verkoudheid kan wel uw weerstand verminderen waardoor je aften krijgt.
ik heb niets gehoord iig.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef Flory- het volgende:
Over de mission van Axel is nog niks gezegd toch? Wat hij gewonnen heeft?
Ja klopt. Of ja klopt niet eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef Luna68 het volgende:
Vraagje; horen jullie het gesprek ook, maar zie de streams van de suite?
quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef Luna68 het volgende:
Vraagje; horen jullie het gesprek ook, maar zie de streams van de suite?
Hij moet doen alsof hij verkouden is en koorts heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef Flory- het volgende:
Over de mission van Axel is nog niks gezegd toch? Wat hij gewonnen heeft?
Neequote:Op maandag 20 januari 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij moet doen alsof hij verkouden is en koorts heeft.
Jeffrey is that you ?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij moet doen alsof hij verkouden is en koorts heeft.
Die is AF. Ik open niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:27 schreef Clasientje het volgende:
Axel zie ik wel uit zich zelf weg gaan hij trekt dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |