snap ik , dan zien ze haar nog nietquote:Op zondag 19 januari 2025 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice vindt daten nog wel leuk ook blind dates
Van Elsaquote:Op zondag 19 januari 2025 21:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waar heeft deze kneus weer last van
ja dat was niet gespeeldquote:Op zondag 19 januari 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
Charis kan wachten tot St. Juttemis tot er "iets op haar pad komt" wat een vreselijke droogkloot.. dat ID wisselen heeft nix geholpen, ze is nog steeds een droogkloot
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja wij ook , maar dan gaan we toch ook niet de hele avond depri doen
Ja Shar is leuk.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:26 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice is de enige evenwichtige en verstandige vrouw in het huis. Elsa en Jolien mogen het eerst naar huis. Lennie en Milena zullen de boel wel spicen.
Oh ja, dat was ik al weer vergeten, misschien wachten ze tot Axel wakker/uit bed is?quote:
Verveling slaat alweer toe.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze speculeren dat het mogelijk een secretmission is om te zeggen dat ze fake zijn![]()
Lennie??quote:Op zondag 19 januari 2025 21:26 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice is de enige evenwichtige en verstandige vrouw in het huis. Elsa en Jolien mogen het eerst naar huis. Lennie en Milena zullen de boel wel spicen.
Neej het is een dooie.. een Nixan een saai schilderij aan de muur , een wassen beeld waar je ongezien voorbij looptquote:Op zondag 19 januari 2025 21:26 schreef Roxiebb het volgende:
Ligt die niet apart? Lekker dan, straks heel BB de griepquote:Op zondag 19 januari 2025 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik al weer vergeten, misschien wachten ze tot Axel wakker/uit bed is?
Jaaaa top ideequote:Op zondag 19 januari 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
die bedden leuk als ikea pakket in de gameroom neerzetten. succes ermee
je oogst wat je zaaitquote:Op zondag 19 januari 2025 21:33 schreef Roxiebb het volgende:
Lennie en kenau maken nu sharice en wicki belachelijk. Noemen hen een rat. Jaloerse aandachttrekkers.
Lol niet waar.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:33 schreef Roxiebb het volgende:
Lennie en kenau maken nu sharice en wicki belachelijk. Noemen hen een rat. Jaloerse aandachttrekkers.
quote:
hebben alleen respect voor tiktok en insta, verder gaan die 2 hersencellen nietquote:
Mwahquote:Op zondag 19 januari 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
Ze hebben het erover dat ze de naam Sharice niet kunnen onthouden en niet bij haar vinden passen, nergens noemen ze iemand een rat.
Was daarvoor al..Maar lekker doorgaan, dan is Lennie volgende week wegquote:Op zondag 19 januari 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
Ze hebben het erover dat ze de naam Sharice niet kunnen onthouden en niet bij haar vinden passen, nergens noemen ze iemand een rat.
Het woord rat is minstens vijf keer gevallen!!!quote:Op zondag 19 januari 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
Met ZweudscheSchreuvenDraaiersquote:Op zondag 19 januari 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
die bedden leuk als ikea pakket in de gameroom neerzetten. succes ermee
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:36 schreef odie22 het volgende:
keanu : mijn hoofd is leeg . ja dat horen we
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die Lenny is echt een vals kreng zeg
Wat @Roxiebb zegt.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze hebben de naam wicky niet eens genoemd, ze zijn beide ook gesteld op hem.
Heb het zelf niet gehoord, maar "rat" is een veel gebruikt scheldwoord in Antwerpen, dus kan zo maar.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
Ik heb net even op FB gekeken.. Wow! Denk zelfs dat Axel het van Lennie kan winnenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Ze hebben beide lol en hebben niemand een rat genoemd in het slechte van het woord rat en ze mogen beide ook.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gehoord, maar "rat" is een veel gebruikt scheldwoord in Antwerpen, dus kan zo maar.
Ze doen een meme na.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:33 schreef Roxiebb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! Ik woon in Antwerpen!quote:Op zondag 19 januari 2025 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gehoord, maar "rat" is een veel gebruikt scheldwoord in Antwerpen, dus kan zo maar.
Echt wel.....Lennie is van haar voetstuk gevallen door haar gedragingen.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb net even op FB gekeken.. Wow! Denk zelfs dat Axel het van Lennie kan winnen
Echt een stuk onbenulquote:Op zondag 19 januari 2025 21:36 schreef odie22 het volgende:
keanu : mijn hoofd is leeg . ja dat horen we
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze doen een meme na.
Ze maken gewoon een grapje omdat haar naam hun aan die meme doet denkenZo zie ik het ook, ik zie ze niet kwaadspreken, maar goed....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote kanshebber.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:40 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat voorlopig Sharice BB wint. Het voornamelijk ouder publiek zal een simpel lief en slim meisje wel smaken.
Minpunt van hem is Jeffrey die heel laag ligt bij het publiek.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:42 schreef Ireth het volgende:
Ik zie vooralsnog in Mattheus een kanshebber. Heb hem nog weinig tot niets negatiefs zien doen of zeggen.
Simpel?? Weet jij wat de studies voor verpleegkundige in België inhouden? Dan ben je echt niet simpel hoor.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:40 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat voorlopig Sharice BB wint. Het voornamelijk ouder publiek zal een simpel lief en slim meisje wel smaken.
Mooi!!quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Minpunt van hem is Jeffrey die heel laag ligt bij het publiek.
Matt is al minder een maatje van Jeff toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze er samen op gezet worden, kan dat dan weer een voordeel zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja die van mij ook totaal, Elsa, Jeff en Lennie stonden bovenaan en nu onderaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:44 schreef Jockari het volgende:
Mijn ranking van het begin is nu na 2 weken al ongeveer omgekeerd.
Gelukkig wel, maar nog minder zou beter zijn voor hem.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt is al minder een maatje van Jeff toch?
Idemquote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja die van mij ook totaal, Elsa, Jeff en Lennie stonden bovenaan en nu onderaan.
Hij overleeft het wel met zuster Shar.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook kanshebber, en ik werp Axel ook nog niet weg (tenzij hij zijn ziekte niet overleeft).
Helemaal eensquote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja die van mij ook totaal, Elsa, Jeff en Lennie stonden bovenaan en nu onderaan.
Axel krijgt vooral medelijden stemmen lijkt me; meer dan wat simpele dooddoeners en zijn huidige toestand hebben we niet van 'm gezien.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook kanshebber, en ik werp Axel ook nog niet weg (tenzij hij zijn ziekte niet overleeft).
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:47 schreef -river- het volgende:
Zo zie je maar weer hoe eerste indruk verwarrend kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral voor tegengasquote:Op zondag 19 januari 2025 21:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze niet meer haanussen wasse.
Ik ga niet #teamremi schrijven.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:47 schreef -river- het volgende:
Zo zie je maar weer hoe eerste indruk verwarrend kan zijn.
heb je daarna niet meer gekekenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga niet #teamremi schrijven.
Maar aan hem heb ik mij alleen de eerste dag geergerd
Als ik heel eerlijk mag zijn dan is dit het eerste jaar dat ze hetzelfde in de uitzendingen gooien als wat wij op streams zien, heel opvallend.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:48 schreef odie22 het volgende:
ik ben benieuwd wat ze in de tv uitzending laten zien van lennie , zal wel weer alleen de leuke dingen zijn
Ik vind hem een van de leukere bewonersquote:Op zondag 19 januari 2025 21:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag hem vooral als onzeker en nu ben ik dol op hem.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
tuurlijk mag je eerlijk zijn en daar heb je best wel een goed punt, maar ik doelde op de komende uitzendingenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk mag zijn dan is dit het eerste jaar dat ze hetzelfde in de uitzendingen gooien als wat wij op streams zien, heel opvallend.
Ik hoop dat ze het doorzetten zoals ze deden want dan krijg je eerlijke beelden.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
tuurlijk mag je eerlijk zijn en daar heb je best wel een goed punt, maar ik doelde op de komende uitzendingen
ik vind hem een beetje over de top qua hoe hij reageert, maar ik irriteer me niet aan hemquote:Op zondag 19 januari 2025 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de leukere bewoners
Simpel als in geen overdreven karaktertrekken of opvallend uiterlijk. Gewoon een 'simpel' Vlaams plattelandsmeisje met hoge studies.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Simpel?? Weet jij wat de studies voor verpleegkundige in België inhouden? Dan ben je echt niet simpel hoor.
Hij is echt enorm onzeker, eigenlijk te onzeker voor BB net zoals Jordy.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu is geen controlfreak, maar hij houd er wel van zelf de controle te hebben
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja een spinoff net als vroeger![]()
Met als zuster Viola Holt
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu is geen controlfreak, maar hij houd er wel van zelf de controle te hebben
Dat zegt dan ook best veel over de andere bewonersquote:Op zondag 19 januari 2025 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de leukere bewoners
Dus toch Jeff die zijn hetero-identiteit heeft opgegevenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Ik zou willen dat mijn vriend, mijn beste vriend leert kennen"
Jeffrey: "Maar jij hebt toch geen beste vriend?"
Jolien: "Jawel, ik heb dat wel maar hij is gay"
Ja hoor, hij zit niet in mijn allergie.quote:
Het is een saaie lul. Hij wil een feestcafe openen maar volgens mij is hij daar veel te saai voor.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Axel krijgt vooral medelijden stemmen lijkt me; meer dan wat simpele dooddoeners en zijn huidige toestand hebben we niet van 'm gezien.
was een mopje hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zit niet in mijn allergie.
Jeff en Lenie daar tegen over.
Die duikelen iedere dag meer naar beneden op mijn lijstje.
Oja en Keanu, maar die stond al laag
Keanu staat bij mij hoog omdat hij fatsoen in zijn flikker heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zit niet in mijn allergie.
Jeff en Lenie daar tegen over.
Die duikelen iedere dag meer naar beneden op mijn lijstje.
Oja en Keanu, maar die stond al laag
Hij houdt het wel netjes bij zichzelf , dat siert hem.quote:
bij -35 = +1 nog niet veelquote:Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij houdt het wel netjes bij zichzelf , dat siert hem.
die gast heeft het wel erg hoog in zijn bolletje hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
Jeffrey gaat weer eten opwarmen.....samen met Matt. En zegt dat het zeldzaam is dat een man kan koken he...tegen Jolien....
Vindt dat Jolien eruit mag maar zou graaf nog even willen dat Matt en Jeff maatjes bleven.
Zij zal toch niets toegeven, ze wil altijd overal onderuit komen door te zeggen was een grapje.quote:
Matt zei dat tegen Jolien....quote:Op zondag 19 januari 2025 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast heeft het wel erg hoog in zijn bolletje hoor
Hij geeft nu ook niets toe maar gaat door over iets wat bullshit isquote:Op zondag 19 januari 2025 22:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Zij zal toch niets toegeven, ze wil altijd overal onderuit komen door te zeggen was een grapje.
Hij heeft gelijk over vanmiddag, Elsa ging echt haar boekje te buiten.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij geeft nu ook niets toe maar gaat door over iets wat bullshit is
Dat was vanmiddag, Keanu wilde zeggen dat hij maar 400 wilde pakken ipv 420 en zij flipte meteen en liet hem niet praten en of uitleg geven.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Is het de bedoeling dat we team Elsa of team Keanu zijn ? Heb de discussie en aanleiding tot niet kunnen volgen
ja dat zei niels ookquote:Op zondag 19 januari 2025 22:10 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk die warme melk.....krijg er gewoon trek ik.
Hihihi hier ook helaas geen melk in huis. Morgen maar halen met de boodschappen🙂quote:Op zondag 19 januari 2025 22:10 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk die warme melk.....krijg er gewoon trek ik.
Niet perse nodig.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Is het de bedoeling dat we team Elsa of team Keanu zijn ? Heb de discussie en aanleiding tot niet kunnen volgen
Ze zocht en vond een slachtoffer vanmiddag.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:11 schreef mazaru het volgende:
Het was een grapje... ik had hoofdpijn....ik ben het vergeten...
En:
Ik ben zo eerlijk... ik heb issues.....iedereen zag het
Idd, dan doorpakken en zeggen wat je denkt.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zocht en vond een slachtoffer vanmiddag.
Ze zitten zich allebei schoon te praten. Zo kom je nergens. Geef toe waar je fout ging en bied daar je excuus voor aan.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zocht en vond een slachtoffer vanmiddag.
Mee eens, Elsa staat bij mij onderaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, dan doorpakken en zeggen wat je denkt.
Als je moe en hangerig bent, dan moet je niet de grapjas uithangen.
Zijn alle twee een beetje van hetzelfde......Elsa heeft een kronkeltje en Keanu ook....zomaar in ene boos of beledigd zijn en dan niet meer willen. Ook al heb je het verkeerd begrepen zoals de kledingkast van Keanu En elsa kan ook boos worden om eigenlijk niks.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zitten zich allebei schoon te praten. Zo kom je nergens. Geef toe waar je fout ging en bied daar je excuus voor aan.
sorryquote:Op zondag 19 januari 2025 22:15 schreef -river- het volgende:
Sorry maar...hallo, bij een maar na de sorry is de sorry niets meer waard!!!!
Ja maar is nee wantquote:Op zondag 19 januari 2025 22:15 schreef -river- het volgende:
Sorry maar...hallo, bij een maar na de sorry is de sorry niets meer waard!!!!
Hoe hij soms kijkt, of ineens opstaat dan zie je duidelijk dat er iets in zijn hoofd speelt. Soms zou ik hem spontaan in een TBS kliniek willen stoppen en soms spontaan willen knuffelen.quote:
Ja hij kan heel eng uit zijn ogen kijken hahaha😂😂quote:Op zondag 19 januari 2025 22:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe hij soms kijkt, of ineens opstaat dan zie je duidelijk dat er iets in zijn hoofd speelt. Soms zou ik hem spontaan in een TBS kliniek willen stoppen en soms spontaan willen knuffelen.
Ja en dan denk ik echt zo van wat gaat er in die kop om.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:19 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja hij kan heel eng uit zijn ogen kijken hahaha😂😂
Ik kan dit nog wel even aanhorenquote:
Juist, dan was die onzekere tevreden en kus knuffel enz enzquote:Op zondag 19 januari 2025 22:21 schreef Droopie het volgende:
Nou Elsa, het had je gesierd om even te zeggen.
Misschien heb ik onbewust mijn boosheid op jou geoutuit.
Mijn excuus, wil je mijn warme melk als zoenoffer.
Hij praat wel, maar zegt nietsquote:Op zondag 19 januari 2025 22:21 schreef engine het volgende:
Keanu is niet bang om te praten. Dat vind ik wel leuk in een RLS.
Oh dat vind ik toch wel. Hij durft zich best uit te spreken over hoe hij zich voelt.quote:
Ja dat past bij Niels.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels heeft dus sowieso een bed voor hem zelf gekozen.
Als ik het zo hoor mag er dus ook niemand anders in dat bed slapen
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Jordy en Niels perfect
Dan hebben ze zeker de speciale slaapkamer.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels heeft dus sowieso een bed voor hem zelf gekozen.
Als ik het zo hoor mag er dus ook niemand anders in dat bed slapen
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Jordy en Niels perfect
Vind dat wel humorquote:Op zondag 19 januari 2025 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy tegen Niels als we nu weer zo'n optie krijgen, zullen we dan alles hier neer zetten
ja zijn maar 3 menuutjesquote:Op zondag 19 januari 2025 22:26 schreef engine het volgende:
Keanu vergelijkt alles met geld in mc donalds menu's
Met de deur open alles op eten.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy tegen Niels als we nu weer zo'n optie krijgen, zullen we dan alles hier neer zetten
Niels heeft te veel gas van zichzelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
Niels drinkt niet graag cola en als dan zonder gas
Hij zegt net na 2 seconden had ie al spijt "want we zijn toch niet 12:quote:Op zondag 19 januari 2025 22:28 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan heel lang boos zijn , maar ik kan het langer'
Genoeg gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |