Juist, dan was die onzekere tevreden en kus knuffel enz enzquote:Op zondag 19 januari 2025 22:21 schreef Droopie het volgende:
Nou Elsa, het had je gesierd om even te zeggen.
Misschien heb ik onbewust mijn boosheid op jou geoutuit.
Mijn excuus, wil je mijn warme melk als zoenoffer.
Hij praat wel, maar zegt nietsquote:Op zondag 19 januari 2025 22:21 schreef engine het volgende:
Keanu is niet bang om te praten. Dat vind ik wel leuk in een RLS.
Oh dat vind ik toch wel. Hij durft zich best uit te spreken over hoe hij zich voelt.quote:
Ja dat past bij Niels.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels heeft dus sowieso een bed voor hem zelf gekozen.
Als ik het zo hoor mag er dus ook niemand anders in dat bed slapen
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Jordy en Niels perfect
Dan hebben ze zeker de speciale slaapkamer.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels heeft dus sowieso een bed voor hem zelf gekozen.
Als ik het zo hoor mag er dus ook niemand anders in dat bed slapen
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Jordy en Niels perfect
Vind dat wel humorquote:Op zondag 19 januari 2025 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy tegen Niels als we nu weer zo'n optie krijgen, zullen we dan alles hier neer zetten
ja zijn maar 3 menuutjesquote:Op zondag 19 januari 2025 22:26 schreef engine het volgende:
Keanu vergelijkt alles met geld in mc donalds menu's
Met de deur open alles op eten.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy tegen Niels als we nu weer zo'n optie krijgen, zullen we dan alles hier neer zetten
Niels heeft te veel gas van zichzelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
Niels drinkt niet graag cola en als dan zonder gas
Hij zegt net na 2 seconden had ie al spijt "want we zijn toch niet 12:quote:Op zondag 19 januari 2025 22:28 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan heel lang boos zijn , maar ik kan het langer'
Genoeg gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |