Axel krijgt vooral medelijden stemmen lijkt me; meer dan wat simpele dooddoeners en zijn huidige toestand hebben we niet van 'm gezien.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook kanshebber, en ik werp Axel ook nog niet weg (tenzij hij zijn ziekte niet overleeft).
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:47 schreef -river- het volgende:
Zo zie je maar weer hoe eerste indruk verwarrend kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral voor tegengasquote:Op zondag 19 januari 2025 21:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze niet meer haanussen wasse.
Ik ga niet #teamremi schrijven.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:47 schreef -river- het volgende:
Zo zie je maar weer hoe eerste indruk verwarrend kan zijn.
heb je daarna niet meer gekekenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga niet #teamremi schrijven.
Maar aan hem heb ik mij alleen de eerste dag geergerd
Als ik heel eerlijk mag zijn dan is dit het eerste jaar dat ze hetzelfde in de uitzendingen gooien als wat wij op streams zien, heel opvallend.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:48 schreef odie22 het volgende:
ik ben benieuwd wat ze in de tv uitzending laten zien van lennie , zal wel weer alleen de leuke dingen zijn
Ik vind hem een van de leukere bewonersquote:Op zondag 19 januari 2025 21:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag hem vooral als onzeker en nu ben ik dol op hem.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
tuurlijk mag je eerlijk zijn en daar heb je best wel een goed punt, maar ik doelde op de komende uitzendingenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk mag zijn dan is dit het eerste jaar dat ze hetzelfde in de uitzendingen gooien als wat wij op streams zien, heel opvallend.
Ik hoop dat ze het doorzetten zoals ze deden want dan krijg je eerlijke beelden.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
tuurlijk mag je eerlijk zijn en daar heb je best wel een goed punt, maar ik doelde op de komende uitzendingen
ik vind hem een beetje over de top qua hoe hij reageert, maar ik irriteer me niet aan hemquote:Op zondag 19 januari 2025 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de leukere bewoners
Simpel als in geen overdreven karaktertrekken of opvallend uiterlijk. Gewoon een 'simpel' Vlaams plattelandsmeisje met hoge studies.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Simpel?? Weet jij wat de studies voor verpleegkundige in België inhouden? Dan ben je echt niet simpel hoor.
Hij is echt enorm onzeker, eigenlijk te onzeker voor BB net zoals Jordy.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu is geen controlfreak, maar hij houd er wel van zelf de controle te hebben
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja een spinoff net als vroeger![]()
Met als zuster Viola Holt
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu is geen controlfreak, maar hij houd er wel van zelf de controle te hebben
Dat zegt dan ook best veel over de andere bewonersquote:Op zondag 19 januari 2025 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de leukere bewoners
Dus toch Jeff die zijn hetero-identiteit heeft opgegevenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Ik zou willen dat mijn vriend, mijn beste vriend leert kennen"
Jeffrey: "Maar jij hebt toch geen beste vriend?"
Jolien: "Jawel, ik heb dat wel maar hij is gay"
Ja hoor, hij zit niet in mijn allergie.quote:
Het is een saaie lul. Hij wil een feestcafe openen maar volgens mij is hij daar veel te saai voor.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Axel krijgt vooral medelijden stemmen lijkt me; meer dan wat simpele dooddoeners en zijn huidige toestand hebben we niet van 'm gezien.
was een mopje hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zit niet in mijn allergie.
Jeff en Lenie daar tegen over.
Die duikelen iedere dag meer naar beneden op mijn lijstje.
Oja en Keanu, maar die stond al laag
Keanu staat bij mij hoog omdat hij fatsoen in zijn flikker heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zit niet in mijn allergie.
Jeff en Lenie daar tegen over.
Die duikelen iedere dag meer naar beneden op mijn lijstje.
Oja en Keanu, maar die stond al laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |