Hij houdt het wel netjes bij zichzelf , dat siert hem.quote:
bij -35 = +1 nog niet veelquote:Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij houdt het wel netjes bij zichzelf , dat siert hem.
die gast heeft het wel erg hoog in zijn bolletje hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
Jeffrey gaat weer eten opwarmen.....samen met Matt. En zegt dat het zeldzaam is dat een man kan koken he...tegen Jolien....
Vindt dat Jolien eruit mag maar zou graaf nog even willen dat Matt en Jeff maatjes bleven.
Zij zal toch niets toegeven, ze wil altijd overal onderuit komen door te zeggen was een grapje.quote:
Matt zei dat tegen Jolien....quote:Op zondag 19 januari 2025 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast heeft het wel erg hoog in zijn bolletje hoor
Hij geeft nu ook niets toe maar gaat door over iets wat bullshit isquote:Op zondag 19 januari 2025 22:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Zij zal toch niets toegeven, ze wil altijd overal onderuit komen door te zeggen was een grapje.
Hij heeft gelijk over vanmiddag, Elsa ging echt haar boekje te buiten.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij geeft nu ook niets toe maar gaat door over iets wat bullshit is
Dat was vanmiddag, Keanu wilde zeggen dat hij maar 400 wilde pakken ipv 420 en zij flipte meteen en liet hem niet praten en of uitleg geven.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Is het de bedoeling dat we team Elsa of team Keanu zijn ? Heb de discussie en aanleiding tot niet kunnen volgen
ja dat zei niels ookquote:Op zondag 19 januari 2025 22:10 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk die warme melk.....krijg er gewoon trek ik.
Hihihi hier ook helaas geen melk in huis. Morgen maar halen met de boodschappen🙂quote:Op zondag 19 januari 2025 22:10 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk die warme melk.....krijg er gewoon trek ik.
Niet perse nodig.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Is het de bedoeling dat we team Elsa of team Keanu zijn ? Heb de discussie en aanleiding tot niet kunnen volgen
Ze zocht en vond een slachtoffer vanmiddag.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:11 schreef mazaru het volgende:
Het was een grapje... ik had hoofdpijn....ik ben het vergeten...
En:
Ik ben zo eerlijk... ik heb issues.....iedereen zag het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |