Idd, dan doorpakken en zeggen wat je denkt.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zocht en vond een slachtoffer vanmiddag.
Ze zitten zich allebei schoon te praten. Zo kom je nergens. Geef toe waar je fout ging en bied daar je excuus voor aan.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zocht en vond een slachtoffer vanmiddag.
Mee eens, Elsa staat bij mij onderaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, dan doorpakken en zeggen wat je denkt.
Als je moe en hangerig bent, dan moet je niet de grapjas uithangen.
Zijn alle twee een beetje van hetzelfde......Elsa heeft een kronkeltje en Keanu ook....zomaar in ene boos of beledigd zijn en dan niet meer willen. Ook al heb je het verkeerd begrepen zoals de kledingkast van Keanu En elsa kan ook boos worden om eigenlijk niks.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zitten zich allebei schoon te praten. Zo kom je nergens. Geef toe waar je fout ging en bied daar je excuus voor aan.
sorryquote:Op zondag 19 januari 2025 22:15 schreef -river- het volgende:
Sorry maar...hallo, bij een maar na de sorry is de sorry niets meer waard!!!!
Ja maar is nee wantquote:Op zondag 19 januari 2025 22:15 schreef -river- het volgende:
Sorry maar...hallo, bij een maar na de sorry is de sorry niets meer waard!!!!
Hoe hij soms kijkt, of ineens opstaat dan zie je duidelijk dat er iets in zijn hoofd speelt. Soms zou ik hem spontaan in een TBS kliniek willen stoppen en soms spontaan willen knuffelen.quote:
Ja hij kan heel eng uit zijn ogen kijken hahaha😂😂quote:Op zondag 19 januari 2025 22:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe hij soms kijkt, of ineens opstaat dan zie je duidelijk dat er iets in zijn hoofd speelt. Soms zou ik hem spontaan in een TBS kliniek willen stoppen en soms spontaan willen knuffelen.
Ja en dan denk ik echt zo van wat gaat er in die kop om.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:19 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja hij kan heel eng uit zijn ogen kijken hahaha😂😂
Ik kan dit nog wel even aanhorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |