snap ik , dan zien ze haar nog nietquote:Op zondag 19 januari 2025 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice vindt daten nog wel leuk ook blind dates
Van Elsaquote:Op zondag 19 januari 2025 21:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waar heeft deze kneus weer last van
ja dat was niet gespeeldquote:Op zondag 19 januari 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
Charis kan wachten tot St. Juttemis tot er "iets op haar pad komt" wat een vreselijke droogkloot.. dat ID wisselen heeft nix geholpen, ze is nog steeds een droogkloot
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja wij ook , maar dan gaan we toch ook niet de hele avond depri doen
Ja Shar is leuk.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:26 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice is de enige evenwichtige en verstandige vrouw in het huis. Elsa en Jolien mogen het eerst naar huis. Lennie en Milena zullen de boel wel spicen.
Oh ja, dat was ik al weer vergeten, misschien wachten ze tot Axel wakker/uit bed is?quote:
Verveling slaat alweer toe.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze speculeren dat het mogelijk een secretmission is om te zeggen dat ze fake zijn![]()
Lennie??quote:Op zondag 19 januari 2025 21:26 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice is de enige evenwichtige en verstandige vrouw in het huis. Elsa en Jolien mogen het eerst naar huis. Lennie en Milena zullen de boel wel spicen.
Neej het is een dooie.. een Nixan een saai schilderij aan de muur , een wassen beeld waar je ongezien voorbij looptquote:Op zondag 19 januari 2025 21:26 schreef Roxiebb het volgende:
Ligt die niet apart? Lekker dan, straks heel BB de griepquote:Op zondag 19 januari 2025 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik al weer vergeten, misschien wachten ze tot Axel wakker/uit bed is?
Jaaaa top ideequote:Op zondag 19 januari 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
die bedden leuk als ikea pakket in de gameroom neerzetten. succes ermee
je oogst wat je zaaitquote:Op zondag 19 januari 2025 21:33 schreef Roxiebb het volgende:
Lennie en kenau maken nu sharice en wicki belachelijk. Noemen hen een rat. Jaloerse aandachttrekkers.
Lol niet waar.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:33 schreef Roxiebb het volgende:
Lennie en kenau maken nu sharice en wicki belachelijk. Noemen hen een rat. Jaloerse aandachttrekkers.
quote:
hebben alleen respect voor tiktok en insta, verder gaan die 2 hersencellen nietquote:
Mwahquote:Op zondag 19 januari 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
Ze hebben het erover dat ze de naam Sharice niet kunnen onthouden en niet bij haar vinden passen, nergens noemen ze iemand een rat.
Was daarvoor al..Maar lekker doorgaan, dan is Lennie volgende week wegquote:Op zondag 19 januari 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
Ze hebben het erover dat ze de naam Sharice niet kunnen onthouden en niet bij haar vinden passen, nergens noemen ze iemand een rat.
Het woord rat is minstens vijf keer gevallen!!!quote:Op zondag 19 januari 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
Met ZweudscheSchreuvenDraaiersquote:Op zondag 19 januari 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
die bedden leuk als ikea pakket in de gameroom neerzetten. succes ermee
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:36 schreef odie22 het volgende:
keanu : mijn hoofd is leeg . ja dat horen we
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die Lenny is echt een vals kreng zeg
Wat @Roxiebb zegt.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze hebben de naam wicky niet eens genoemd, ze zijn beide ook gesteld op hem.
Heb het zelf niet gehoord, maar "rat" is een veel gebruikt scheldwoord in Antwerpen, dus kan zo maar.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:34 schreef -river- het volgende:
Ik heb net even op FB gekeken.. Wow! Denk zelfs dat Axel het van Lennie kan winnenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Ze hebben beide lol en hebben niemand een rat genoemd in het slechte van het woord rat en ze mogen beide ook.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gehoord, maar "rat" is een veel gebruikt scheldwoord in Antwerpen, dus kan zo maar.
Ze doen een meme na.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:33 schreef Roxiebb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! Ik woon in Antwerpen!quote:Op zondag 19 januari 2025 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gehoord, maar "rat" is een veel gebruikt scheldwoord in Antwerpen, dus kan zo maar.
Echt wel.....Lennie is van haar voetstuk gevallen door haar gedragingen.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb net even op FB gekeken.. Wow! Denk zelfs dat Axel het van Lennie kan winnen
Echt een stuk onbenulquote:Op zondag 19 januari 2025 21:36 schreef odie22 het volgende:
keanu : mijn hoofd is leeg . ja dat horen we
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze doen een meme na.
Ze maken gewoon een grapje omdat haar naam hun aan die meme doet denkenZo zie ik het ook, ik zie ze niet kwaadspreken, maar goed....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote kanshebber.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:40 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat voorlopig Sharice BB wint. Het voornamelijk ouder publiek zal een simpel lief en slim meisje wel smaken.
Minpunt van hem is Jeffrey die heel laag ligt bij het publiek.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:42 schreef Ireth het volgende:
Ik zie vooralsnog in Mattheus een kanshebber. Heb hem nog weinig tot niets negatiefs zien doen of zeggen.
Simpel?? Weet jij wat de studies voor verpleegkundige in België inhouden? Dan ben je echt niet simpel hoor.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:40 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat voorlopig Sharice BB wint. Het voornamelijk ouder publiek zal een simpel lief en slim meisje wel smaken.
Mooi!!quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Minpunt van hem is Jeffrey die heel laag ligt bij het publiek.
Matt is al minder een maatje van Jeff toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze er samen op gezet worden, kan dat dan weer een voordeel zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja die van mij ook totaal, Elsa, Jeff en Lennie stonden bovenaan en nu onderaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:44 schreef Jockari het volgende:
Mijn ranking van het begin is nu na 2 weken al ongeveer omgekeerd.
Gelukkig wel, maar nog minder zou beter zijn voor hem.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt is al minder een maatje van Jeff toch?
Idemquote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja die van mij ook totaal, Elsa, Jeff en Lennie stonden bovenaan en nu onderaan.
Hij overleeft het wel met zuster Shar.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook kanshebber, en ik werp Axel ook nog niet weg (tenzij hij zijn ziekte niet overleeft).
Helemaal eensquote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja die van mij ook totaal, Elsa, Jeff en Lennie stonden bovenaan en nu onderaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |