+ posten............quote:Op zondag 19 januari 2025 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En eigenlijk ook om er naar te (blijven) kijken
Jij typt het, ik dacht het haha, waar zitten we in vredesnaam naar te kijkenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En eigenlijk ook om er naar te (blijven) kijken
Ik zag wel een soort muscle memory.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm ja die groet was wel erg fout, ik ga ervan uit dat die perongeluk ging.
Ze heeft met heel veel woorden al sorry gezegd,quote:Op zondag 19 januari 2025 22:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij zegt sorry, zij vergeet het terug te zeggen ach ja.
nou , zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor dat twitter ontploftquote:Op zondag 19 januari 2025 22:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Uhm ja die groet was wel erg fout, ik ga ervan uit dat die perongeluk ging.
Ja, 44 minuten aan woordenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft met heel veel woorden al sorry gezegd,
Op zeker.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou , zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor dat twitter ontploft
Het gaat meer om wat er tussen regels door wordt gezegdquote:
De napraat voor de nabestaanden van zijn ego.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:45 schreef Puzzie het volgende:
Keanu wil zo nog ff met Lennie over het gesprek babbelen
SPOILER: met audio klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:47 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Leuk samen, alles kan kapot MilenaSPOILER: met audio klik hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over yeah roepen en er zit niks achter volgens mij helemaal niks. Arm had hoger gemoeten maar de Yeah was al klaar.quote:
jaja en pas op wantquote:Op zondag 19 januari 2025 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb het even aan mijn gevoel gevraagd en ik voel binnen een paar dagen een nieuwe ruzie tussen Keanu en Elsa
Keanu blijft vaak lang over dingen door gaan.quote:
Nee dit valt me ook wel tegen van hem.quote:
Echt welquote:Op zondag 19 januari 2025 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Keanu blijft vaak lang over dingen door gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |