Tuurlijk, tenzij iemand aangeeft liever met rust gelaten te worden zodat hij kan slapen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat zijn antwoord is, als iemand wie dan ook ziek is dan zorg je voor diegene met medicatie en water enz.
Ja precies en zorgen dat diegene genoeg drinkt.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of je klopt zachtjes aan, hey hoe is het? Behoefte aan wat gezelschap. Anders lig je hier ook maar moederziel alleen.
Ze zijn geloof ik allemaal een beetje bang om zelf ziek te wordenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of je klopt zachtjes aan, hey hoe is het? Behoefte aan wat gezelschap. Anders lig je hier ook maar moederziel alleen.
Dat vraagt Sharice idd regelmatigquote:Op zondag 19 januari 2025 23:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja precies en zorgen dat diegene genoeg drinkt.
Je weet niet wat voor ziekte die gozer heeft.. Heel Nederland heeft ooit al opgesloten gezeten voor een virusje..quote:Op zondag 19 januari 2025 23:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat zijn antwoord is, als iemand wie dan ook ziek is dan zorg je voor diegene met medicatie en water enz.
Ze zijn gelukkig allemaal lekker zichzelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zijn geloof ik allemaal een beetje bang om zelf ziek te worden
Hij was even in de wk tijden het avondeten, hij probeert genoeg te drinken maar niet alles is zo makkelijk door de aften in zijn mondquote:Op zondag 19 januari 2025 23:52 schreef -river- het volgende:
Maak wat van de manderijnen thee en geef dat hem of iets anders.
Zolang ze niet met hem tongzoenen zal dat wel meevallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zijn geloof ik allemaal een beetje bang om zelf ziek te worden
Hoorde Jolien al dat ze dacht aangestoken te worden door zijn spullen die dichtbij haar lagenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Zolang ze niet met hem tongzoenen zal dat wel meevallen.
Lekker egoïstisch dan.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor ziekte die gozer heeft.. Heel Nederland heeft ooit al opgesloten gezeten voor een virusje..
Serieus, man man wat een doos.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoorde Jolien al dat ze dacht aangestoken te worden door zijn spullen die dichtbij haar lagen
Persoonlijk twijfel ik ook daar steeds vaker aan, maar goed ook een reden waarom ik graag livestreams kijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:58 schreef -river- het volgende:
Gelukkig leef ik in een gezonde sociale wereld waarin we voor elkaar zorgen.
en keanu heeft vandaag 30 euro aan het team overgelaten.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:58 schreef -river- het volgende:
Gelukkig leef ik in een gezonde sociale wereld waarin we voor elkaar zorgen.
Hoe gaan ze een montage van hem maken bij zijn exit ; er zijn amper beeldenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand mist Axxell.. best wel mooi, gelijk afvoeren via de zijdeur en hij is er nooit geweest
Ik luister er graag naarquote:Op maandag 20 januari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
Het gaat eens over iets anders dan bananen of mandarijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |