Hij valt me ook enorm tegen, al moet ik heel soms lachen om zijn droge humor.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niels is echt een lul, nu weer zeiken over zijn mandarijntje dat hij nog te goed heeft ....![]()
![]()
Lees jij toevallig ook van die bouqetreeks boekjes???quote:Op zondag 19 januari 2025 23:30 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hun zitten net 2 weken erin he ❤️ kan van alles gebeuren dat die 2 wel meer gaan doen dan alleen zoenen❤️
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:39 schreef Krambo het volgende:
Waar slaapt Axel nu eigenlijk? Ik lees in het SV-topic dat daar nogal wat over te doen was
in de slaapkamerquote:
In het bed in de slaapkamer, de rest op de grondquote:Op zondag 19 januari 2025 23:39 schreef Krambo het volgende:
Waar slaapt Axel nu eigenlijk? Ik lees in het SV-topic dat daar nogal wat over te doen was
Ook al vond Jeffrey dat dat niet vanzelfsprekend was.....man man het zal je kind zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
In het bed in de slaapkamer, de rest op de grond
Er was veel commentaar, ook van de anderen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ook al vond Jeffrey dat dat niet vanzelfsprekend was.....man man het zal je kind zijn.
Bij mij staat ie op nr 1!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
die jeffrey.... laat ik het zo zeggen, het is niet mijn favo bewoner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij staat ie op nr 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruzie Elsa en Keanu - 19 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lekker bezigquote:Op zondag 19 januari 2025 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beide momenten, niet helemaal compleet helaas .....![]()
Elsa heeft geen kip - 19 januari 2025.
Ruzie Elsa en Keanu - 19 januari 2025.
Iedereen 16 euro en doei.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:43 schreef
5thencounter het volgende:
Niemand mist Axxell.. best wel mooi, gelijk afvoeren via de zijdeur en hij is er nooit geweest
Heel raar, hoe menselijk zijn die lui dat ze hem gewoon laten liggen. Zorg voor die jongen en vraag op tijd hoe het met hem gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand mist Axxell.. best wel mooi, gelijk afvoeren via de zijdeur en hij is er nooit geweest
Hoorde Niels aan hem vragen of hij wilde met rust gelaten worden of dat ze regelmatig komen checken.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Heel raar, hoe menselijk zijn die lui dat ze hem gewoon laten liggen. Zorg voor die jongen en vraag op tijd hoe het met hem gaat.
Tis gewoon een westlander tussen de weirdo's.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker meegenomen.. iedereen vond het toch al een weirdo
Maakt niet uit wat zijn antwoord is, als iemand wie dan ook ziek is dan zorg je voor diegene met medicatie en water enz.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoorde Niels aan hem vragen of hij wilde met rust gelaten worden of dat ze regelmatig komen checken.
Het antwoord kon ik helaas niet verstaan.
Of je klopt zachtjes aan, hey hoe is het? Behoefte aan wat gezelschap. Anders lig je hier ook maar moederziel alleen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat zijn antwoord is, als iemand wie dan ook ziek is dan zorg je voor diegene met medicatie en water enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |