Genoeg beelden van 'm waarin hij lachend het aangeboden mes in de rugjes stak van zijn medebewoners.. Hij hield wel van die reuringquote:Op maandag 20 januari 2025 00:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze een montage van hem maken bij zijn exit ?
Er antwoord zou niet moeten uitmaken. Je zorgt voor elkaar in zo’n groep dus je moet er gewoon zijn voor elkaar vind ikquote:Op zondag 19 januari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoorde Niels aan hem vragen of hij wilde met rust gelaten worden of dat ze regelmatig komen checken.
Het antwoord kon ik helaas niet verstaan.
Klopt hoor, tenzij iemand aangeeft liever even met rust gelaten worden en kunnen slapen.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Er antwoord zou niet moeten uitmaken. Je zorgt voor elkaar in zo’n groep dus je moet er gewoon zijn voor elkaar vind ik
Ik begrijp het maar een griep kan je gemakkelijk 10 dagen KO houden. Je wil 100% fit zijn dus veel schrik voor besmetting.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Er antwoord zou niet moeten uitmaken. Je zorgt voor elkaar in zo’n groep dus je moet er gewoon zijn voor elkaar vind ik
Dat is iets anders idd ‘aar ze roddelen nu achter zijn rug omquote:Op maandag 20 januari 2025 00:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt hoor, tenzij iemand aangeeft liever even met rust gelaten worden en kunnen slapen.
Griep is het niet denk ik, die aften zijn echt afschuwelijk, hij kan best eten en heeft blijkbaar zin in eten, maar het doet zo'n pijn in je mond,plus de koortsquote:Op maandag 20 januari 2025 00:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar een griep kan je gemakkelijk 10 dagen KO houden.
Snap ik idd maar gun je je conculega ook niet dus wat is wijsheid danquote:Op maandag 20 januari 2025 00:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar een griep kan je gemakkelijk 10 dagen KO houden. Je wil 100% fit zijn dus veel schrik voor besmetting.
Griep of verkoudheid kan wel uw weerstand verminderen waardoor je aften krijgt.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Griep is het niet denk ik, die aften zijn echt afschuwelijk, hij kan best eten en heeft blijkbaar zin in eten, maar het doet zo'n pijn in je mond,plus de koorts
Klopt maar hij had het al vaker gehad toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Griep of verkoudheid kan wel uw weerstand verminderen waardoor je aften krijgt.
ik heb niets gehoord iig.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef Flory- het volgende:
Over de mission van Axel is nog niks gezegd toch? Wat hij gewonnen heeft?
Ja klopt. Of ja klopt niet eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef Luna68 het volgende:
Vraagje; horen jullie het gesprek ook, maar zie de streams van de suite?
quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef Luna68 het volgende:
Vraagje; horen jullie het gesprek ook, maar zie de streams van de suite?
Hij moet doen alsof hij verkouden is en koorts heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef Flory- het volgende:
Over de mission van Axel is nog niks gezegd toch? Wat hij gewonnen heeft?
Neequote:Op maandag 20 januari 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij moet doen alsof hij verkouden is en koorts heeft.
Jeffrey is that you ?quote:Op maandag 20 januari 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij moet doen alsof hij verkouden is en koorts heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |