Waar de podcast wordt opgenomen, verder niet volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
Zijn er nog kamers over waar we het bestaan niet van weten (en dan bedoel ik niet de regiekamer)
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
Zijn er nog kamers over waar we het bestaan niet van weten (en dan bedoel ik niet de regiekamer)
Sharice is een topperquote:Op zondag 19 januari 2025 23:26 schreef ben34567 het volgende:
Milena en Nele kunnen het ook goed vinden
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:28 schreef mijntjexx het volgende:
Ik haaaaaat dat fluisteren van Jeffrey, hallo lul je zit in een tv programma
Leuk!quote:Op zondag 19 januari 2025 23:26 schreef ben34567 het volgende:
Milena en Nele kunnen het ook goed vinden
En ze blijven gewoon door fluisteren die twee, Jeff maakt nog even domme opmerking erover ook nog.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:27 schreef Krambo het volgende:
Ik heb de stream 3 minuten aan en hoor al 4 zenderchecks
Ja irriteer mij kapot aan die vent. En ook nog grote mond terug met “wil je alles horen ofwa”quote:Op zondag 19 januari 2025 23:28 schreef mijntjexx het volgende:
Ik haaaaaat dat fluisteren van Jeffrey, hallo lul je zit in een tv programma
Ja echt he, tijd dat hij een boete krijgt.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:29 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Ja irriteer mij kapot aan die vent. En ook nog grote mond terug met “wil je alles horen ofwa”
Dan ben je toch een gigantische sukkel, fluisteren in een real life soap...quote:Op zondag 19 januari 2025 23:29 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Ja irriteer mij kapot aan die vent. En ook nog grote mond terug met “wil je alles horen ofwa”
Hun zitten net 2 weken erin he ❤️ kan van alles gebeuren dat die 2 wel meer gaan doen dan alleen zoenen❤️quote:Op zondag 19 januari 2025 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Je ziet nu al aan Jolijn lichaamshouding dat ze pissed is over wat jeff net zei (niks op tv willen doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |