Ze zegt alleen dat ze echt moe is, meer komt er niet echt uitquote:Op zondag 19 januari 2025 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Maar heeft ze het er nu ook moeilijk mee dat Remi, Remi niet is?
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:42 schreef zodeju het volgende:
Dus het gaat van haar over Keanu en Milena of Niels.....
Moeilijk te volgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zegt alleen dat ze echt moe is, meer komt er niet echt uit
Dat doet Wicky sowieso niet, daarom vind ik hem zo leukquote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zolang hij naar haar pijpen danst is het prima .....
Ik denk echt door Remi.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Puzzie het volgende:
Elsa is moe , heeft gehuild , als mens en haar vertrouwen is geschaad, maar door wie?
Hij komt altijd naar haar toe kijken hoe haar bui is, en soms is ze duidelijk en soms niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet Wicky sowieso niet, daarom vind ik hem zo leuk
Maar ze zegt net dat ze het wistquote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt door Remi.
Die is nu niet meer
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vondenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt door Remi.
Die is nu niet meer
Ah dat kan ook en klinkt ook logischquote:Op zondag 19 januari 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vonden
Die ligt thuis, laat ze daar maar gaan zoekenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Droopie het volgende:
Hopelijk vind Elsa haar mojo weer terug en laat ze zich straks niet de les lezen door Keanu.
Welnee, ze weet hoe het spel werkt , ze is al jaren fan en zat vorig jaar in de freezequote:Op zondag 19 januari 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vonden
Komt vast weer goed.quote:
Ze moet natuurlijk wel een vriendje overhoudenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
Elsa tegen Wicky :'ik neem je niet kwalijk' Ik weet dat het een spel is , bla bla
Dat van Linda speelt vast ook meequote:Op zondag 19 januari 2025 17:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Komt vast weer goed.
Het is voor haar ook wel ff ingewikkeld..
Haar 3 'maatjes' verdwijnen ineens uit het huis in 2 dagen.
Linda vrijdag.
En nu Nele en Remi met wie ze close was. Maar het is wel een beetje theater.
Ingewikkelde tante is het sowieso
De pubers hebben overal schijt aan, mama Elsa ruimt het wel op denken zequote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig laten ze alles daar wel lekker schoon achter .....
Denk dat het toen drama was met het spel en daarna vergeten is.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Jordy straks weer even ontstoppenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Omgekeerd misschien ook welquote:Op zondag 19 januari 2025 18:06 schreef ledn81 het volgende:
Elsa gaat niet met Keanu praten begrijp ik![]()
Het is game over voor Elsa
Ja gaat steeds meer opvallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik trek Elsa erg slecht. In haar ogen doet ze nooit iets fout.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:15 schreef Lrod01 het volgende:
Remi lult met iedereen mee. Eng mannetje.
Nee KiKi ging wel proberen met haar te prten vanavond, maar als ze niet wilde, dan niet (en ging hij haar elke keer nomineren geloof ik)quote:
Nee hoor, Wicky is Wickyquote:Op zondag 19 januari 2025 18:15 schreef Lrod01 het volgende:
Waar hebben we het over Zout en echt niet het laatste zout......quote:Op zondag 19 januari 2025 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Nu ook weer over het meer eten van personen en het zout pakken van milena.
Wat een gezeik om niksquote:Op zondag 19 januari 2025 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Nu ook weer over het meer eten van personen en het zout pakken van milena.
Wie is KiKi?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee KiKi ging wel proberen met haar te prten vanavond, maar als ze niet wilde, dan niet (en ging hij haar elke keer nomineren geloof ik)
DRAMA
Tja en dit hoort niet meer bij Remi dit is zoals hij echt is.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:15 schreef Lrod01 het volgende:
Goed nieuwsquote:Op zondag 19 januari 2025 18:16 schreef engine het volgende:
Wicky laat zich niet de les lezen door Jeff in de toekomst
Keanu is wel een dramaqueenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu (zo noemen Milena en Lennie hem)
Hij heet ook geen Wicky dat heeft 'ie ook zelf verzonnen.. maar voor de tijd dattie daar zit ook wel leukquote:
Dat zou iedereen moeten doenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:16 schreef engine het volgende:
Wicky laat zich niet de les lezen door Jeff in de toekomst
Opbakken 🙄😮💨quote:Op zondag 19 januari 2025 18:18 schreef Ireth het volgende:
Gatver, die noedels zijn tot snot gekookt volgens mij?
Het is een spel en hij heeft gedaan wat de opdracht was, en dat geldt ook voor de andere bewoners als ze een opdracht of secret mission moeten doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:17 schreef happyme28 het volgende:
Ja, Wicky probeert zich even in te dekken. Wicky en Charis gaan zeker veel betalen de komende tijd.
Okay wat jij wil toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wicky praat Elsa naar haar mond.....de schat.
Zo dom, het kan niet eens intrekken....doe het van te voren lekker rondom.....quote:Op zondag 19 januari 2025 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gekookte kip.. het gaat wel naar "iets" smaken Aldus Els![]()
zout komt later wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zeg ik niets van. Alleen hij vond het onterecht als anderen meer van hem zouden pakken. Maar dat voorkom je toch niet. Namelijk ook deel van het spel.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een spel en hij heeft gedaan wat de opdracht was, en dat geldt ook voor de andere bewoners als ze een opdracht of secret mission moeten doen.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:05 schreef ledn81 het volgende:
Niels kan er niet over uit dat BB extra flessen en sportkleding heeft laten maken met die namen van Remi en Nele..![]()
Daar is vast het hele budget aan opgegaan dit jaar
Nee hoor ,hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar zeg ik niets van. Alleen hij vond het onterecht als anderen meer van hem zouden pakken. Maar dat voorkom je toch niet. Namelijk ook deel van het spel.
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gekookte kip.. het gaat wel naar "iets" smaken Aldus Els![]()
zout komt later wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Kazachs, dus waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:10 schreef KangaP het volgende:
Aaah zou milena dan toch nog wat Russisch spreken. Ze blijkt vertrouwd te zijn met het Cyrillisch alfabet.
Ja ik zat mij dat ook af te vragen. Bijgeloof misschien.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.
Dan kan Winti er niet in.. iedereen weet dat toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan kan Winti er niet in.. iedereen weet dat toch?
Iets moet de schuld hebben als het eten mislukt.. altijd handig een paar huisgeesten in de buurt te hebbenquote:
Pak een schaar en knip het teveel eraf......quote:Op zondag 19 januari 2025 18:35 schreef engine het volgende:
En met dat vergiethet ziet er allemaal maar onhandig uit
Ja, inderdaadquote:Op zondag 19 januari 2025 18:37 schreef GayGuy het volgende:
Moeten de 2 namen in de op niet worden aangepast?
Kipfilet komt zonder huidquote:Op zondag 19 januari 2025 18:42 schreef mario390 het volgende:
hoezo is de knusprige huid van kip niet erlaubt bij julie?
zo schmeckt dat toch helemal niet zo als het zoll
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kipfilet komt zonder huid/vel. Oeps
Het zijn hier naakte kippenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:42 schreef mario390 het volgende:
Jus van gekookte kip, noodles en broccoli.quote:
Ja is wel sneu en helpt ook niet bij het aansluiting vinden.quote:
Die heeft gewoon de trein gemist en is niet opgestapt, dus dat is ook hemzelf te danken in deze....quote:Op zondag 19 januari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel sneu en helpt ook niet bij het aansluiting vinden.
En weer een mooi excuus voor nominatie - hij is zo ziek, zo sneu, hij kan beter naar huisquote:Op zondag 19 januari 2025 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel sneu en helpt ook niet bij het aansluiting vinden.
Zijn er wel meer die half uit de trein hangenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon de trein gemist en is niet opgestapt, dus dat is ook hemzelf te danken in deze....
Axxel klonk al vanaf binnenkomst als defect neusschotje.. geen oordeelquote:Op zondag 19 januari 2025 18:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En weer een mooi excuus voor nominatie - hij is zo ziek, zo sneu, hij kan beter naar huis
Kip is kipquote:Op zondag 19 januari 2025 18:50 schreef mario390 het volgende:
zoveel witte kipvlees dat blijvt je toch bij eten stecken
verkeerde batterijen eruit getrokken denkquote:Op zondag 19 januari 2025 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
De accuwissel was toch altijd gewoon in beeld?
Nou ja, als ze bij elke scheet een SL doen is de lol er wel snel afquote:Op zondag 19 januari 2025 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
verkeerde batterijen eruit getrokken denk
Daarna rest er enkel nog crematie, en kunnen ze de kip snuiven.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:54 schreef marky het volgende:
Dus eerst de kip koken tot ze gort droog is dan in flinter dunne reepjes trekken en dan bakken tot het volledig karton is.
Niels er uit dan.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, als ze bij elke scheet een SL doen is de lol er wel snel af
Scheet = Niels = SLquote:Op zondag 19 januari 2025 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, als ze bij elke scheet een SL doen is de lol er wel snel af
Het zijn streakers, ze zijn graag blootquote:Op zondag 19 januari 2025 18:42 schreef mario390 het volgende:
Maar dat kan binnen een paar seconden veranderen aldus Elsa vanmiddagquote:Op zondag 19 januari 2025 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig heeft elsa nu wel zin in kip
Ze kan in de gaarkeuken van een gevangennis gaan werken1🤣🤣quote:Op zondag 19 januari 2025 18:59 schreef Jockari het volgende:
Nog brocoli bij de gestoofde pruik, en ze kunnen bijna beginnen
[ afbeelding ]
Nee is echt olie, die fles stond de 1e keer dat ze eten kregen ook op aanrechtquote:
In de gevangenis werkt ze al, misschien dan daar ook af en toequote:Op zondag 19 januari 2025 19:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze kan in de gaarkeuken van een gevangennis gaan werken1ð¤£ð¤£
Dan is het helemaal treurig om witte droge kip te serveren.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee is echt olie, die fles stond de 1e keer dat ze eten kregen ook op aanrecht
Ik zie het, niet normaal ......quote:Op zondag 19 januari 2025 19:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze hebben gewoon een fles olie
Dat was vorige week, voor die olie hebben Axel en Sharice toen bij BB onderhandeld. En die was al op voor het einde van de week.quote:
Gelukkig kom ik daar nooit.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:06 schreef ledn81 het volgende:
Nou eindelijk het eerste beetje sensatie op de socials.![]()
De ruzie tussen Keanu en Elsa wordt een beetje boomers vs de wat jongere kijkers/fans
DRAMA
Juist, dacht dat ze de lege fles gevuld met water gebruikte.....quote:Op zondag 19 januari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was vorige week, voor die olie hebben Axel en Sharice toen bij BB onderhandeld. En die was al op voor het einde van de week.
Toen Niels en Jordy de laatste keer inkopen gingen doen en wilde onderhandelen over olie kregen ze het niet van BB. Vandaar dat we nu verbaasd zijn dat er ineens een fles olie is.
Ja, maar je ziet toch dat ze nu net zon fles hebben met geel spul erin dat lobbig is, of denk je dat ze hem smorgens volpiesenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was vorige week, voor die olie hebben Axel en Sharice toen bij BB onderhandeld. En die was al op voor het einde van de week.
Toen Niels en Jordy de laatste keer inkopen gingen doen en wilde onderhandelen over olie kregen ze het niet van BB. Vandaar dat we nu verbaasd zijn dat er ineens een fles olie is.
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet toch dat ze nu net zon fles hebben met geel spul erin dat lobbig is, of denk je dat ze hem smorgens volpiesen
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
eindstand, ze hebben dus weer een fles olie. en door
Ja maar waarom niet nu lekker gebakken en gekruide stukjes kipfile bakken.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet toch dat ze nu net zon fles hebben met geel spul erin dat lobbig is, of denk je dat ze hem smorgens volpiesen
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:06 schreef ledn81 het volgende:
De ruzie tussen Keanu en Elsa wordt een beetje boomers vs de wat jongere kijkers/fans
DRAMA
ze hebben helemaal geen aardappels meerquote:Op zondag 19 januari 2025 19:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aardappelschillen bakken tot chips
Stond misschien tijdens de SL in de VK?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet nu lekker gebakken en gekruide stukjes kipfile bakken.
Ohhja in een beetje ( olie die ze niet hebben, toch wel hebben..) met een beetje zout en peperquote:Op zondag 19 januari 2025 19:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aardappelschillen bakken tot chips
Roundupquote:Op zondag 19 januari 2025 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zit er in die andere twee met draaidop??
Waarom zie ik in dat stukje quote van mijn, chineze tekens?🤣🤣🤣quote:Op zondag 19 januari 2025 19:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de gevangenis werkt ze al, misschien dan daar ook af en toe
Ok simpeler uitgelegd:quote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zie ik ook regelmatig. even later is het dan weer normaal. Ik weet ook niet hoe dat komt...(Die smileys van jou?)quote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom zie ik in dat stukje quote van mijn, chineze tekens?𾤣𾤣𾤣
Magnie van Niels, want dan gaan mensen die het eerste klaar zijn met eten nog voor een 2e ronde (en raakt hij het overzicht kwijt)quote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Eindelijk een verstandig woord van Remiwikka.. kleinere porties, en wie meer wel een second round
Conclusie? BB = Liegbeestjequote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ok simpeler uitgelegd:
Jordy en Niels gisteren in DR: "BB mogen we olie?"
BB: "Nee"
Vandaag op stream: Toch olie!
COS:![]()
[verkorte weergave]
Zit je mobiel?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom zie ik in dat stukje quote van mijn, chineze tekens?🤣🤣🤣
Team Kenau in deze.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:06 schreef ledn81 het volgende:
DRAMA
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ok simpeler uitgelegd:
Jordy en Niels gisteren in DR: "BB mogen we olie?"
BB: "Nee"
Vandaag op stream: Toch olie!
COS:![]()
[verkorte weergave]
ja maar hebben ze niet hoor, was een grapjequote:Op zondag 19 januari 2025 19:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat maakt een groot verschil.....
Oh,quote:Op zondag 19 januari 2025 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar hebben ze niet hoor, was een grapje
die zit gewoon op de bank met een bordjequote:Op zondag 19 januari 2025 19:17 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze Axel geroepen / wat gebracht? Of is ie al afgeschreven?
Doe nou niet zo snel quotenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die zit gewoon op de bank met een bordje
Ze hebben toch ook mandarijnen? Daar kun je ook wel wat mee met die kip samen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft haar best gedaan.. kookvocht met extra knoflook zout en peper![]()
[ afbeelding ]
Kans is aanwezig. Nieuwe RLS talentjes in de wacht.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Agossie.. het zieke schaap.. een act? of gaatie zijn koffer pakken straks?![]()
[ afbeelding ]
Morgen is er geen eten Jordy.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:21 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god ze zitten de brocolli nog naar binnen te schuiven en ik hoor Jordy al zeggen.
"We hebben nog niets gekregen voor morgen he"
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:22 schreef ledn81 het volgende:
Zuster Sharice : "Big Brother is het mogelijk dat Axel even alleen kan.... " slapen denk ik dat ze zei ?
mannengriep denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Weten ze al wat Axxel heeft..( binnengebracht) ? Vogelgriep, gewone griep, coronagriep, buikgriep, cameragriep. Showgriep?![]()
Best wel eng in een gesloten gemeenschap
Ik hoop geen vogelgriepquote:Op zondag 19 januari 2025 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Weten ze al wat Axxel heeft..( binnengebracht) ? Vogelgriep, gewone griep, coronagriep, buikgriep, cameragriep. Showgriep?![]()
Best wel eng in een gesloten gemeenschap
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....quote:
Hoho.. wâh kostah ?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....
Kan Elsa meten met haar linkerpink. Heeft ze geleerd in het legerquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? wie heeft er een thermometer meegenomen in hun bagage ?
Heeft hij van BB gekregenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? wie heeft er een thermometer meegenomen in hun bagage ?
hehe eindelijk iemand die ziet hoe erg dat is , ik kopieer dit even voor latere doeleindenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....
Ow shit...quote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die ziet hoe erg dat is , ik kopieer dit even voor latere doeleinden
Ik kijk morgen wel ff wat hier buiten bij het crematorium ligt. Kost het alleen nog een nieuw lint kaartje.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok.. niet te duur hé? gewoon van het tankstation
Zo dan. De haat zit diepquote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Over Axel's koorts en temperatuur
Sharice: "Dat is echt heel hoog, hoe lang is dat al? Blijft het de hele tijd zo, ook onder de paracatemol?"
Axel: "Nee is 4 uur geleden denk ik ofzo"
Lennie tegen Jordy: "And then you die"
[ afbeelding ]
Gewoon bij bejaarden uit de tuin plukken. Die mensen rennen niet zo hard.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok.. niet te duur hé? gewoon van het tankstation
naar mens die lenniequote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Over Axel's koorts en temperatuur
Sharice: "Dat is echt heel hoog, hoe lang is dat al? Blijft het de hele tijd zo, ook onder de paracatemol?"
Axel: "Nee is 4 uur geleden denk ik ofzo"
Lennie tegen Jordy: "And then you die"
[ afbeelding ]
Nahh ja zeg.. die arme oudjes komen toch al niet buiten met die kou.. da's te simpelquote:Op zondag 19 januari 2025 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon bij bejaarden uit de tuin plukken. Die mensen rennen niet zo hard.
Ze zou een fokker kunnen zijn.quote:
Wel goedkoopquote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ja zeg.. die arme oudjes komen toch al niet buiten met die kou.. da's te simpel
Had het niet over Axel.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij heet Axel en ligt ws. Weer in bed
axel op de bank en de rest lekker op de slaapkamer, ik zou ook niet bij zo'n zieke willen liggenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef ledn81 het volgende:
Milena wil niet in de slaapkamer slapen waar Axel ook ligt. Maar anderen geven aan dat je niet ergens anders mag slapen.
Milena pruttelt nog wat..
Lennie zegt : "ik ben bang dat je daar wel voor getekend hebt.. "
Heeft boulimiaquote:Op zondag 19 januari 2025 19:34 schreef zodeju het volgende:
Wat is Lennie een grote eter.....echt twee volle borden. En dan zo'n mooi figuurtje.
Naar figuur is hetquote:Op zondag 19 januari 2025 19:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Nogal! Nu net paar keer vragen 'waar is de bacsil?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |