Ze zegt alleen dat ze echt moe is, meer komt er niet echt uitquote:Op zondag 19 januari 2025 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Maar heeft ze het er nu ook moeilijk mee dat Remi, Remi niet is?
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:42 schreef zodeju het volgende:
Dus het gaat van haar over Keanu en Milena of Niels.....
Moeilijk te volgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zegt alleen dat ze echt moe is, meer komt er niet echt uit
Dat doet Wicky sowieso niet, daarom vind ik hem zo leukquote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zolang hij naar haar pijpen danst is het prima .....
Ik denk echt door Remi.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Puzzie het volgende:
Elsa is moe , heeft gehuild , als mens en haar vertrouwen is geschaad, maar door wie?
Hij komt altijd naar haar toe kijken hoe haar bui is, en soms is ze duidelijk en soms niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet Wicky sowieso niet, daarom vind ik hem zo leuk
Maar ze zegt net dat ze het wistquote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt door Remi.
Die is nu niet meer
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vondenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt door Remi.
Die is nu niet meer
Ah dat kan ook en klinkt ook logischquote:Op zondag 19 januari 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vonden
Die ligt thuis, laat ze daar maar gaan zoekenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Droopie het volgende:
Hopelijk vind Elsa haar mojo weer terug en laat ze zich straks niet de les lezen door Keanu.
Welnee, ze weet hoe het spel werkt , ze is al jaren fan en zat vorig jaar in de freezequote:Op zondag 19 januari 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vonden
Komt vast weer goed.quote:
Ze moet natuurlijk wel een vriendje overhoudenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
Elsa tegen Wicky :'ik neem je niet kwalijk' Ik weet dat het een spel is , bla bla
Dat van Linda speelt vast ook meequote:Op zondag 19 januari 2025 17:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Komt vast weer goed.
Het is voor haar ook wel ff ingewikkeld..
Haar 3 'maatjes' verdwijnen ineens uit het huis in 2 dagen.
Linda vrijdag.
En nu Nele en Remi met wie ze close was. Maar het is wel een beetje theater.
Ingewikkelde tante is het sowieso
De pubers hebben overal schijt aan, mama Elsa ruimt het wel op denken zequote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig laten ze alles daar wel lekker schoon achter .....
Denk dat het toen drama was met het spel en daarna vergeten is.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Jordy straks weer even ontstoppenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |