mannengriep denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Weten ze al wat Axxel heeft..( binnengebracht) ? Vogelgriep, gewone griep, coronagriep, buikgriep, cameragriep. Showgriep?![]()
Best wel eng in een gesloten gemeenschap
Ik hoop geen vogelgriepquote:Op zondag 19 januari 2025 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Weten ze al wat Axxel heeft..( binnengebracht) ? Vogelgriep, gewone griep, coronagriep, buikgriep, cameragriep. Showgriep?![]()
Best wel eng in een gesloten gemeenschap
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....quote:
Hoho.. wâh kostah ?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....
Kan Elsa meten met haar linkerpink. Heeft ze geleerd in het legerquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? wie heeft er een thermometer meegenomen in hun bagage ?
Heeft hij van BB gekregenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? wie heeft er een thermometer meegenomen in hun bagage ?
hehe eindelijk iemand die ziet hoe erg dat is , ik kopieer dit even voor latere doeleindenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....
Ow shit...quote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die ziet hoe erg dat is , ik kopieer dit even voor latere doeleinden
Ik kijk morgen wel ff wat hier buiten bij het crematorium ligt. Kost het alleen nog een nieuw lint kaartje.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok.. niet te duur hé? gewoon van het tankstation
Zo dan. De haat zit diepquote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Over Axel's koorts en temperatuur
Sharice: "Dat is echt heel hoog, hoe lang is dat al? Blijft het de hele tijd zo, ook onder de paracatemol?"
Axel: "Nee is 4 uur geleden denk ik ofzo"
Lennie tegen Jordy: "And then you die"
[ afbeelding ]
Gewoon bij bejaarden uit de tuin plukken. Die mensen rennen niet zo hard.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok.. niet te duur hé? gewoon van het tankstation
naar mens die lenniequote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Over Axel's koorts en temperatuur
Sharice: "Dat is echt heel hoog, hoe lang is dat al? Blijft het de hele tijd zo, ook onder de paracatemol?"
Axel: "Nee is 4 uur geleden denk ik ofzo"
Lennie tegen Jordy: "And then you die"
[ afbeelding ]
Nahh ja zeg.. die arme oudjes komen toch al niet buiten met die kou.. da's te simpelquote:Op zondag 19 januari 2025 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon bij bejaarden uit de tuin plukken. Die mensen rennen niet zo hard.
Ze zou een fokker kunnen zijn.quote:
Wel goedkoopquote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ja zeg.. die arme oudjes komen toch al niet buiten met die kou.. da's te simpel
Had het niet over Axel.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij heet Axel en ligt ws. Weer in bed
axel op de bank en de rest lekker op de slaapkamer, ik zou ook niet bij zo'n zieke willen liggenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef ledn81 het volgende:
Milena wil niet in de slaapkamer slapen waar Axel ook ligt. Maar anderen geven aan dat je niet ergens anders mag slapen.
Milena pruttelt nog wat..
Lennie zegt : "ik ben bang dat je daar wel voor getekend hebt.. "
Heeft boulimiaquote:Op zondag 19 januari 2025 19:34 schreef zodeju het volgende:
Wat is Lennie een grote eter.....echt twee volle borden. En dan zo'n mooi figuurtje.
Naar figuur is hetquote:Op zondag 19 januari 2025 19:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Nogal! Nu net paar keer vragen 'waar is de bacsil?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |