mannengriep denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Weten ze al wat Axxel heeft..( binnengebracht) ? Vogelgriep, gewone griep, coronagriep, buikgriep, cameragriep. Showgriep?![]()
Best wel eng in een gesloten gemeenschap
Ik hoop geen vogelgriepquote:Op zondag 19 januari 2025 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Weten ze al wat Axxel heeft..( binnengebracht) ? Vogelgriep, gewone griep, coronagriep, buikgriep, cameragriep. Showgriep?![]()
Best wel eng in een gesloten gemeenschap
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....quote:
Hoho.. wâh kostah ?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....
Kan Elsa meten met haar linkerpink. Heeft ze geleerd in het legerquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? wie heeft er een thermometer meegenomen in hun bagage ?
Heeft hij van BB gekregenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? wie heeft er een thermometer meegenomen in hun bagage ?
hehe eindelijk iemand die ziet hoe erg dat is , ik kopieer dit even voor latere doeleindenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth besteld alvast het rouwboeket namens de FOK!-COS....
Ow shit...quote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die ziet hoe erg dat is , ik kopieer dit even voor latere doeleinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |