Waarom zie ik in dat stukje quote van mijn, chineze tekens?🤣🤣🤣quote:Op zondag 19 januari 2025 19:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de gevangenis werkt ze al, misschien dan daar ook af en toe
Ok simpeler uitgelegd:quote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet toch dat ze nu net zon fles hebben met geel spul erin dat lobbig is, of denk je dat ze hem smorgens volpiesen
Dat zie ik ook regelmatig. even later is het dan weer normaal. Ik weet ook niet hoe dat komt...(Die smileys van jou?)quote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom zie ik in dat stukje quote van mijn, chineze tekens?𾤣𾤣𾤣
Magnie van Niels, want dan gaan mensen die het eerste klaar zijn met eten nog voor een 2e ronde (en raakt hij het overzicht kwijt)quote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Eindelijk een verstandig woord van Remiwikka.. kleinere porties, en wie meer wel een second round
Conclusie? BB = Liegbeestjequote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ok simpeler uitgelegd:
Jordy en Niels gisteren in DR: "BB mogen we olie?"
BB: "Nee"
Vandaag op stream: Toch olie!
COS:![]()
[verkorte weergave]
Zit je mobiel?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom zie ik in dat stukje quote van mijn, chineze tekens?🤣🤣🤣
Team Kenau in deze.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:06 schreef ledn81 het volgende:
Nou eindelijk het eerste beetje sensatie op de socials.![]()
De ruzie tussen Keanu en Elsa wordt een beetje boomers vs de wat jongere kijkers/fans
DRAMA
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ok simpeler uitgelegd:
Jordy en Niels gisteren in DR: "BB mogen we olie?"
BB: "Nee"
Vandaag op stream: Toch olie!
COS:![]()
[verkorte weergave]
ja maar hebben ze niet hoor, was een grapjequote:Op zondag 19 januari 2025 19:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat maakt een groot verschil.....
Oh,quote:Op zondag 19 januari 2025 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar hebben ze niet hoor, was een grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |