Ze zegt alleen dat ze echt moe is, meer komt er niet echt uitquote:Op zondag 19 januari 2025 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Maar heeft ze het er nu ook moeilijk mee dat Remi, Remi niet is?
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:42 schreef zodeju het volgende:
Dus het gaat van haar over Keanu en Milena of Niels.....
Moeilijk te volgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zegt alleen dat ze echt moe is, meer komt er niet echt uit
Dat doet Wicky sowieso niet, daarom vind ik hem zo leukquote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zolang hij naar haar pijpen danst is het prima .....
Ik denk echt door Remi.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Puzzie het volgende:
Elsa is moe , heeft gehuild , als mens en haar vertrouwen is geschaad, maar door wie?
Hij komt altijd naar haar toe kijken hoe haar bui is, en soms is ze duidelijk en soms niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet Wicky sowieso niet, daarom vind ik hem zo leuk
Maar ze zegt net dat ze het wistquote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt door Remi.
Die is nu niet meer
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vondenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt door Remi.
Die is nu niet meer
Ah dat kan ook en klinkt ook logischquote:Op zondag 19 januari 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vonden
Die ligt thuis, laat ze daar maar gaan zoekenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:43 schreef Droopie het volgende:
Hopelijk vind Elsa haar mojo weer terug en laat ze zich straks niet de les lezen door Keanu.
Welnee, ze weet hoe het spel werkt , ze is al jaren fan en zat vorig jaar in de freezequote:Op zondag 19 januari 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk vertrouwen in BB kwijt, het was een opdracht, ze deden het niet om lekker te liegen omdat ze het leuk vonden
Komt vast weer goed.quote:
Ze moet natuurlijk wel een vriendje overhoudenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
Elsa tegen Wicky :'ik neem je niet kwalijk' Ik weet dat het een spel is , bla bla
Dat van Linda speelt vast ook meequote:Op zondag 19 januari 2025 17:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Komt vast weer goed.
Het is voor haar ook wel ff ingewikkeld..
Haar 3 'maatjes' verdwijnen ineens uit het huis in 2 dagen.
Linda vrijdag.
En nu Nele en Remi met wie ze close was. Maar het is wel een beetje theater.
Ingewikkelde tante is het sowieso
De pubers hebben overal schijt aan, mama Elsa ruimt het wel op denken zequote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig laten ze alles daar wel lekker schoon achter .....
Denk dat het toen drama was met het spel en daarna vergeten is.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Jordy straks weer even ontstoppenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Omgekeerd misschien ook welquote:Op zondag 19 januari 2025 18:06 schreef ledn81 het volgende:
Elsa gaat niet met Keanu praten begrijp ik![]()
Het is game over voor Elsa
Ja gaat steeds meer opvallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik trek Elsa erg slecht. In haar ogen doet ze nooit iets fout.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:15 schreef Lrod01 het volgende:
Remi lult met iedereen mee. Eng mannetje.
Nee KiKi ging wel proberen met haar te prten vanavond, maar als ze niet wilde, dan niet (en ging hij haar elke keer nomineren geloof ik)quote:
Nee hoor, Wicky is Wickyquote:Op zondag 19 januari 2025 18:15 schreef Lrod01 het volgende:
Waar hebben we het over Zout en echt niet het laatste zout......quote:Op zondag 19 januari 2025 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Nu ook weer over het meer eten van personen en het zout pakken van milena.
Wat een gezeik om niksquote:Op zondag 19 januari 2025 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Nu ook weer over het meer eten van personen en het zout pakken van milena.
Wie is KiKi?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee KiKi ging wel proberen met haar te prten vanavond, maar als ze niet wilde, dan niet (en ging hij haar elke keer nomineren geloof ik)
DRAMA
Tja en dit hoort niet meer bij Remi dit is zoals hij echt is.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:15 schreef Lrod01 het volgende:
Goed nieuwsquote:Op zondag 19 januari 2025 18:16 schreef engine het volgende:
Wicky laat zich niet de les lezen door Jeff in de toekomst
Keanu is wel een dramaqueenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu (zo noemen Milena en Lennie hem)
Hij heet ook geen Wicky dat heeft 'ie ook zelf verzonnen.. maar voor de tijd dattie daar zit ook wel leukquote:
Dat zou iedereen moeten doenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:16 schreef engine het volgende:
Wicky laat zich niet de les lezen door Jeff in de toekomst
Opbakken 🙄😮💨quote:Op zondag 19 januari 2025 18:18 schreef Ireth het volgende:
Gatver, die noedels zijn tot snot gekookt volgens mij?
Het is een spel en hij heeft gedaan wat de opdracht was, en dat geldt ook voor de andere bewoners als ze een opdracht of secret mission moeten doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:17 schreef happyme28 het volgende:
Ja, Wicky probeert zich even in te dekken. Wicky en Charis gaan zeker veel betalen de komende tijd.
Okay wat jij wil toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wicky praat Elsa naar haar mond.....de schat.
Zo dom, het kan niet eens intrekken....doe het van te voren lekker rondom.....quote:Op zondag 19 januari 2025 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gekookte kip.. het gaat wel naar "iets" smaken Aldus Els![]()
zout komt later wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zeg ik niets van. Alleen hij vond het onterecht als anderen meer van hem zouden pakken. Maar dat voorkom je toch niet. Namelijk ook deel van het spel.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een spel en hij heeft gedaan wat de opdracht was, en dat geldt ook voor de andere bewoners als ze een opdracht of secret mission moeten doen.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:05 schreef ledn81 het volgende:
Niels kan er niet over uit dat BB extra flessen en sportkleding heeft laten maken met die namen van Remi en Nele..![]()
Daar is vast het hele budget aan opgegaan dit jaar
Nee hoor ,hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar zeg ik niets van. Alleen hij vond het onterecht als anderen meer van hem zouden pakken. Maar dat voorkom je toch niet. Namelijk ook deel van het spel.
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gekookte kip.. het gaat wel naar "iets" smaken Aldus Els![]()
zout komt later wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Kazachs, dus waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:10 schreef KangaP het volgende:
Aaah zou milena dan toch nog wat Russisch spreken. Ze blijkt vertrouwd te zijn met het Cyrillisch alfabet.
Ja ik zat mij dat ook af te vragen. Bijgeloof misschien.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.
Dan kan Winti er niet in.. iedereen weet dat toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet echt vreemd met het zout.....ze draait en maalt de zout met de deksel dicht...zet het op zijn kop op het aanrecht...... de reden zou het niet weten.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan kan Winti er niet in.. iedereen weet dat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |