Ik heb er 3, Jeffrey, Elsa en Lennie waren direct mijn favorieten en nu staan die drie bij mij het laagste en mogen eruit van mij.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zijn getuigen geweest hoe iemand van zijn voetstuk is gepleurd
En ook niet zachtjes ookquote:Op zondag 19 januari 2025 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zijn getuigen geweest hoe iemand van zijn voetstuk is gepleurd
Moet wel even wennen aan de naam, ik denk elke keer aan die pakjes fruitdrink.quote:
Daarom wacht ik tegenwoordig langer voordat ik eventueel een favoriet kies. Geduld is een schone zaak.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb er 3, Jeffrey, Elsa en Lennie waren direct mijn favorieten en nu staan die drie bij mij het laagste en mogen eruit van mij.
Ik aan een Vikingquote:Op zondag 19 januari 2025 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moet wel even wennen aan de naam, ik denk elke keer aan die pakjes fruitdrink.
Geen idee, zie nog steeds geen axel en geen idee of bb die laat liggen slapen of niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:02 schreef engine het volgende:
Iedereen geweest? Er zijn weer 2 streams.
Wicky de Viking, twee weken geleden nog met mijn kleindochter gezienquote:
Denk dat die mag rusten ja. Lag eerder ook in de slaapkamer.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, zie nog steeds geen axel en geen idee of bb die laat liggen slapen of niet.
Was da?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:06 schreef Jockari het volgende:
Sharice vertelt dat hun ziekenhuis een EPSI heeft. Enige in vlaanderen. Denk het niet Sharice...
Ach, gaat er niemand even naar haar toe om dr een knuffel te geven.quote:
Ze sluit zich zelf nu buitenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ach, gaat er niemand even naar haar toe om dr een knuffel te geven.
Als Jolien een opmerking over dr bril krijgt hangt iedereen eromheen.
Maar nu, man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |