Geef haar ook maar vlug haar gewone kledij terug. Zou zomaar eens 1 van de favorieten in huis kunnen worden.quote:
Maatjes zijn is wel belangrijker voor hem denk ik.....quote:Op zondag 19 januari 2025 16:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jeff heeft zijn hetero-identiteit opgegeven.
Begrijp je redenering wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey, Jordy, Niels, Lenny en Jolien mogen wat mij betreft per direct vervangen worden.
Dan is er helemaal geen moer meer aan. Kumbaja naar de finalequote:Op zondag 19 januari 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey, Jordy, Niels, Lenny en Jolien mogen wat mij betreft per direct vervangen worden.
die heb ik al 6x gehoordquote:
Ze hadden het de hele tijd over 'vertrouwen'. Ik denk dat ze te horen hebben gekregen dat niet al hen medebewoners te vertrouwen zijn en dat ze moesten raden wie dat waren.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:15 schreef Folies het volgende:
Denk dat ze hebben moeten raden wat er gelogen werd en door wie, en als ze dan bijvoorbeeld 'de naam van Nele klopt niet' hebben geraden, dat er dan 100euro per persoon die het heeft geraden afgaat. En op die manier -1000 ontving. En degene die dan bijvoorbeeld het goed hadden er 100 bijkrijgen.
Dus dat van het te winnen bedrag af zou gaan.
En dat daarom Sharie minder heeft dan Vicky.
Het gaat om de bedragen die die 2 hebben gewonnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden het de hele tijd over 'vertrouwen'. Ik denk dat ze te horen hebben gekregen dat niet al hen medebewoners te vertrouwen zijn en dat ze moesten raden wie dat waren.
Rauw?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze zin in kip heeft
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Oh ze mogen weer geld pakken en maken daar nu al ruzie over
Ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:22 schreef GayGuy het volgende:
Begrijp ik nu goed dat het geheim uit is? Of hebben ze over het DRANKJE Wikky?
Het is de groep duidelijk gemaakt dat je maar 420 mag pakken en anders heb je een probleem met Jeffrey en Niels.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
Moet toch iedereen zelf weten wat ze pakken.
Gemiep nog over de vorige keer.
Zou Axel nog durvenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
Hoop dat iemand gewoon de pot leeg trekt
Ja, heel apart hoe dit weer gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is de groep duidelijk gemaakt dat je maar 420 mag pakken en anders heb je een probleem met Jeffrey en Niels.
Goed moment om er nu een feestje in te gooien kunnen Elsa en Keanu het goedmakenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:24 schreef Folies het volgende:
Misschien moesten ze van achter meer actie geven, want er was weinig eer aan het programma te behalen.
Nou dan zou ik juist extra meer pakken om die 2 te irriterenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is de groep duidelijk gemaakt dat je maar 420 mag pakken en anders heb je een probleem met Jeffrey en Niels.
Ze is een boze vrouw. Ze doet net alsof ze zich steeds wegcijfert maar dat waren allemaal haar eigen keuzes. BB zou er goed aan doen haar als eerste naar binnen te roepen. Misschien pakt ze alles wel lol.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar daar hebben we het niet meer over
Let it go, let it GO. Cant hold it back, annymore. Let it go, Let it gooo. The cold never bothered me annywayquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Hznootje het volgende:
Axel heeft het niet meegekregen vanuit het bed, dus misschien pakt hij wel meer
En dan hebben wij een leuke avondquote:Op zondag 19 januari 2025 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
Laat er alsjeblieft iemand 600 uithalen of zo, ik wil niet dat naar die 2 arrogantjes luisteren
Ja dat snap ik ook helemaal niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:31 schreef Rhosyn het volgende:
Maar welk geld zijn ze nu aan het verdelen? Ze hebben toch geen spel gespeeld?
Ik denk dat het iets met Wicky en Shar te maken heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky en Sharice hebben een x bedrag voor hen zelf gewonnen en de overige bewoners ook een x bedrag..quote:Op zondag 19 januari 2025 16:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky komt net terug en zegt de volgende kan dus wel...quote:Op zondag 19 januari 2025 16:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wicky en Sharice hebben een x bedrag voor hen zelf gewonnen en de overige bewoners ook een x bedrag..
Dat groepsbedrag verdelen de bewoners nu onder elkaar.. Wicky en Sharice gaan nu niet de DR in.
ja blijkbaar idd. maar hij heeft niets genomen zegt ie nuquote:Op zondag 19 januari 2025 16:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wicky komt net terug en zegt de volgende kan dus wel...
Maar verdrietig van wat? Het is een spelquote:Op zondag 19 januari 2025 16:37 schreef kater1 het volgende:
Ik vind Elsa eerder verdrietig kijken dan boos
Kan heel goed, haar zogenaamde goede positie in de groep blijkt wankelquote:Op zondag 19 januari 2025 16:37 schreef kater1 het volgende:
Ik vind Elsa eerder verdrietig kijken dan boos
Ik weet het niet. Ken haar eigenlijk helemaal niet. Ken niemand daar echt. *heb een acute RLS crisisquote:Op zondag 19 januari 2025 16:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar verdrietig van wat? Het is een spel
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:39 schreef Ireth het volgende:
Ik zou vanacht messenblok maar verstoppen en met 1 oog open slapen...
GODSKOLERE DIE PODCAST!!
Oh jeequote:Op zondag 19 januari 2025 16:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ken haar eigenlijk helemaal niet. Ken niemand daar echt. *heb een acute RLS crisis
Veel valt er niet kort en klein te slaan, daar heeft BB geluk mee.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
De BB-hut wordt kort en klein geslagen. Mogen wij niet zien, is voor de uitzending
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
De BB-hut wordt kort en klein geslagen. Mogen wij niet zien, is voor de uitzending
Nee!quote:Op zondag 19 januari 2025 16:42 schreef ledn81 het volgende:
Gemuts met Jut en Jul... mag ik de podcast terug
Snap er de ballen niet van maar wil het niet eens weten.....geld erin geld eruit is van mij is van jullie pak het van jullie. Merk het wel het kan me ook niet echt boeien.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:41 schreef Krambo het volgende:
Wicky en Shar8ce hadden afgesproken om niets van die groepspot (4200) te pakk3n. Vandaar die 420 pp
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:42 schreef ledn81 het volgende:
Ik zie er vier of vijf op de bank en jullie zien er maar 2 ?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:42 schreef ledn81 het volgende:
Niet alles, 20 maar.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:46 schreef Folies het volgende:
Lief van Kenau dat Jeffrey zijn geld mocht pakken. Wat wil hij bewijzen?
Onvoorstelbaar,quote:Op zondag 19 januari 2025 16:46 schreef Folies het volgende:
Lief van Kenau dat Jeffrey zijn geld mocht pakken. Wat wil hij bewijzen?
En als hij er wel bij gaat zitten heb je er ook niets aan. Komt niets uit wordt vooral zielig gevonden door sommige kijkers.quote:
Leuk jochquote:Op zondag 19 januari 2025 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
Nu nog een gifje van Wicky die zijn neus blijft aantikken. Dat zou top zijn.
Met wederom....kipquote:Op zondag 19 januari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
de kipruzie is nog niet bedaard en ze beginnen alweer over de volgende maaltijd
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
Niets, wilde het alleen even benoemen, was nu toevallig bij jou.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn heldquote:Op zondag 19 januari 2025 16:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
We zijn getuigen geweest hoe iemand van zijn voetstuk is gepleurdquote:Op zondag 19 januari 2025 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo wat laat Elsa zich kennen zeg. Eerder zei ze op veel dingen, ik wist het, alsof ze paranormaal was. Dit met de Fake ID's heeft ze echter niet aan zien komen. Dat kinderachtige gedoe en bemoeien over het eten en schreeuwen: handen wassen van haar begint me ook danig de strot uit te hangen, de nominatie van Niels op haar was terecht en ze mag er van mij weer op. Nare vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |