Shanice is wel een makkelijk slachtoffer nu om op te stemmen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
Veel geld hebben is dus een vloek daar
Niels snapt nog niet dat FEBO beslistquote:Op zondag 19 januari 2025 14:34 schreef ledn81 het volgende:
Niels blijft maar doorzeiken : "wat zou er gebeurd zijn als je eruit gestemd was"
Hoop ik ook, hoe oud is ie? 17? Dan zal ie wel op die brommer naar huis gaan die achter tegen het hok staat.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:34 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk komt Jeff een keer op de bank en gaat hij lekker naar huis
Net viel al wel even de vraag aan Wicky. Was het toeval dat jullie dan samen in de panic room moesten zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niels snapt nog niet dat FEBO beslist
Ik probeer Jefflien zoveel mogelijk te ontwijken. Klaar me die tweequote:Op zondag 19 januari 2025 14:35 schreef Hznootje het volgende:
Jolien is wel van het 'How can I make this about me'
38quote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoop ik ook, hoe oud is ie? 17? Dan zal ie wel op die brommer naar huis gaan die achter tegen het hok staat.
Ik ik zei Jeff maar zat met Niels in mijn hoofd, die mag meequote:
Begrijp ik ook niet goed. Je zou verwachten dat zij in andere milieus vertoeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:44 schreef ben34567 het volgende:
Jolien heeft al veel gereisd; zal al veel mannen ontmoet hebben; hoe dan gedraagt ze zich als een hopeloze bakvis richting Jeffrey ? Het is nu ook geen hunk.
echt hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 14:48 schreef Droopie het volgende:
Die SL staat echt fokking hard.
Zit je lekker chill te kijken, hoor je opeens loeihard, OMA ELSA, OMA ELSA
ze hebben het geluid echt niet goed geregeld, vreselijk vervelendquote:Op zondag 19 januari 2025 14:48 schreef Droopie het volgende:
Die SL staat echt fokking hard.
Zit je lekker chill te kijken, hoor je opeens loeihard, OMA ELSA, OMA ELSA
Volgens haar IG doet ze dat ook. Luxereizen en fancy nachtclubs.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet goed. Je zou verwachten dat zij in andere milieus vertoeft.
Je hebt de clou gemist. Nele en Remy waren fake namen, heten in echt Sharice en Wicky (was geheime opdracht van BB)quote:
Er waren twee bewoners die een andere identiteit van BB hadden gekregen Nele, heet eigenlijk Sharice en Remi heeft in heet echt Wikcyquote:
Fatbikequote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoop ik ook, hoe oud is ie? 17? Dan zal ie wel op die brommer naar huis gaan die achter tegen het hok staat.
viel mee, geloof dat iemand nu geen stukjes kip heeft.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
viel mee, geloof dat iemand nu geen stukjes kip heeft.
maar het is alweer voorbij
Gniffel, zoveel eten.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
viel mee, geloof dat iemand nu geen stukjes kip heeft.
maar het is alweer voorbij
Die gedraagt zich zo omdat ze geraffineerd is als ik weet niet wat.....quote:Op zondag 19 januari 2025 14:44 schreef ben34567 het volgende:
Jolien heeft al veel gereisd; zal al veel mannen ontmoet hebben; hoe dan gedraagt ze zich als een hopeloze bakvis richting Jeffrey ? Het is nu ook geen hunk.
Ook Elsa wordt een boze kleuter af en toe, zoals nu, pak maar kip, IK ZEI TOCH NEEquote:
Die kan af en toe erg kinderachtig reageren....quote:Op zondag 19 januari 2025 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
Elsa vind het niet erg, het is goed zo, maar haar houding laat toch echt iets anders zien..
Das niet doordacht, ze is gewoon domquote:Op zondag 19 januari 2025 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gedraagt zich zo omdat ze geraffineerd is als ik weet niet wat.....
Wie verdenkt nu haar eigen vriend en gaat in de groep het melden. Zelfs janken zonder het aan hem te vragen. Hij was al helemaal afgeschreven.....en zonder schaamte nu weer helemaal happydepeppie.......een heel gevaarlijk meid.....
Dit zegt genoeg toch, de eetlust is haar vergaan door wat er eerder gebeurde...quote:Op zondag 19 januari 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa: heb je dat nooit gehad dat je gaat eten en dan plots wil je niet meer eten.
ja dat denk ik ookquote:Op zondag 19 januari 2025 15:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg toch, de eetlust is haar vergaan door wat er eerder gebeurde...
Ik wel maar ik verander dan niet in een kut kleuterquote:Op zondag 19 januari 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa: heb je dat nooit gehad dat je gaat eten en dan plots wil je niet meer eten.
ik had g het geahnt om dat haar uzus lene heetquote:Op zondag 19 januari 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er waren twee bewoners die een andere identiteit van BB hadden gekregen Nele, heet eigenlijk Sharice en Remi heeft in heet echt Wikcy
Hoop het eigenlijk, kan ik beter hebben dan doordacht.....quote:Op zondag 19 januari 2025 15:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Das niet doordacht, ze is gewoon dom
Over wie heeft ze het dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:08 schreef Schakeltopia het volgende:
lennie legt het even uit aan milena
over elsa, en haar bord zonder kipquote:
Ik snap er niets meer vanquote:Op zondag 19 januari 2025 15:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
over elsa, en haar bord zonder kip
dat elsa gewoon zelf haar bordje heeft gepakt, en dat het haar eigen schuld was
Wie heeft de borden dan opgemaaktquote:Op zondag 19 januari 2025 15:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
over elsa, en haar bord zonder kip
dat elsa gewoon zelf haar bordje heeft gepakt, en dat het haar eigen schuld was
T gaat hier wel over kip hequote:Op zondag 19 januari 2025 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog wel meer maar dit gedrag past totaal niet bij wat ze wil uitstralen.
Zeker dat het geen SL is ipv foutcode ?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef Droopie het volgende:
Het spel is op de wagen
En ondertussen geeft mijn tv een foutcode
Maar ik hoefde helemaal geen kip daarom pakte ik voordat het eten klaar was en gedraag ik me nu als een kleuter omdat ik zelf zo stom was om eten te pakken voordat het klaar was en nu heb ik geen kip.....IK WIL GEEN KIP.quote:
Niet nu pas hoor, was al duidelijk dat ze af en toe een beetje raar doet. Fluisteren achter een kussentje en niks te vertellen hebben en een lol hebben.....zodat ze maar opvalt.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:13 schreef Krambo het volgende:
Elsa past zich nu aan de rest van de groep aan met haar kleutergedrag
Ik denk dat geen sl was, anders kunnen jullie volgende keer ook even stekker uit de tv halen en resettenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker dat het geen SL is ipv foutcode ?
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik hoefde helemaal geen kip daarom pakte ik voordat het eten klaar was en gedraag ik me nu als een kleuter omdat ik zelf zo stom was om eten te pakken voordat het klaar was en nu heb ik geen kip.....IK WIL GEEN KIP.![]()
Mis nog een stampend voetjequote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik hoefde helemaal geen kip daarom pakte ik voordat het eten klaar was en gedraag ik me nu als een kleuter omdat ik zelf zo stom was om eten te pakken voordat het klaar was en nu heb ik geen kip.....IK WIL GEEN KIP.![]()
En dat zegt ze tegen Jeffje die op 1 dag 6 bananen naar binnen werktequote:Op zondag 19 januari 2025 14:57 schreef rinardo het volgende:
Milena heeft het tegen Jeffrey weer over kinderachtige mensen die bananen pakken, hoe lang is dat nu al geleden
Ga ik alvast proberen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat geen sl was, anders kunnen jullie volgende keer ook even stekker uit de tv halen en resetten
Das dan de oudste hequote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, dat doen kleuters, en daarna op de grond liggen gillen dat ze GEEN KIP wil...
Ik heb varkens netter zien eten dan Nielsquote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
niels over praten met je mond open.
hij zou zichzelf is moeten zien eten
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
niels over praten met je mond open.
hij zou zichzelf is moeten zien eten
Maar wel smerige scheten laten waar iedereen bij staat en van walgtquote:Op zondag 19 januari 2025 15:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niels heeft een hekel aan praten met de mond open![]()
Op dit moment vindt ik Matthieus het fijnst qua persoon.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef danilel het volgende:
kan helaas de laatste tijd maar weinig streams kijken maar lees wel cossen terug en de streamverslagen. ik weet nu echt niet wie ik het leukst vind in deze groep........
Charise is in mijn ogen nog het meest sympathiekquote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef danilel het volgende:
kan helaas de laatste tijd maar weinig streams kijken maar lees wel cossen terug en de streamverslagen. ik weet nu echt niet wie ik het leukst vind in deze groep........
Ik ook absoluut..Maar Nele / Sharice ergens ook welquote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op dit moment vindt ik Matthieus het fijnst qua persoon.
Ik praat ook altijd met de mond openquote:Op zondag 19 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wel smerige scheten laten waar iedereen bij staat en van walgt
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd met de mond open
Dat zou Nils ook eens moeten doen, dan kan ik hem misschien verstaanquote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd met de mond open
Dat grootste bord is altijd voor Niels zelf.. daar zorgt hij wel voor. Elsa hoeft het grootste bord niet want ze eet haar bord nooit leeg en geeft het altijd af. Niels weet dan ook niet hoe snel hij dat bord moet pakken.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Niels: mensen beginnen wel hun rare kant en te tonen he.. Elsa ook. Ze zegt altijd handen wassen en daar kan ik niet tegen en daar kan ik niet tegen. Waar ik niet tegen kan, is eten met je mond open(maakt blehh geluid)
In de zetel gaan zitten met haar bord en dan heeft ze geen honger meer.
Jordy: sta je in de keuken komt iedereen eraan
Niels: weet je waarom dat is? om het grootste bord te nemen
Ahquote:Op zondag 19 januari 2025 15:28 schreef Folies het volgende:
Niels probeert nu Jordy ook te gaan laten stemmen op Kenau. Smerige vent Niels, die kan beter gaan tortelen met Jeffrey.
Ja, zou echt met geen van alle in een groep willen zitten op misschien Nele en Matt na dan......quote:Op zondag 19 januari 2025 15:26 schreef lojanda het volgende:
Geen kip is toch echt Elsa haar eigen schuld. Ze neemt een bord van het aanrecht terwijl ze nog aan het verdelen en opscheppen waren. Dan blijkt dat er geen kip bij ligt en gaat ze op hoge poten naar de keuken en zegt het niet te willen want er zit geen kip in en loopt weg waarop de anderen roepen dat ze van haar wel wat kip mogen maar ze wil niet. Zegt ze even later dat ze geen honger heeft en dat het niet om de kip gaat. Milena roept daar op dat het wel om de kip gaat en dat Elsa dat ook letterlijk zei in de keuken.
Elsa ziet dan ook nog dat Milena nog wat zout over haar eten strooit en dat benoemt ze ook nog even waardoor Milena bijna flipt.
Hoezo zielige trieste personen
Egwelquote:Op zondag 19 januari 2025 15:29 schreef BB-King het volgende:
Niels en Jordy gaan geen changers kopen.
Mooi.
Bestaat er iets als een groot bord met deze proporties.? Alles zijn grote borden.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Niels: mensen beginnen wel hun rare kant en te tonen he.. Elsa ook. Ze zegt altijd handen wassen en daar kan ik niet tegen en daar kan ik niet tegen. Waar ik niet tegen kan, is eten met je mond open(maakt blehh geluid)
In de zetel gaan zitten met haar bord en dan heeft ze geen honger meer.
Jordy: sta je in de keuken komt iedereen eraan
Niels: weet je waarom dat is? om het grootste bord te nemen
Ja, en als het even kan alle restjes die over zijn net als Lennie.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat grootste bord is altijd voor Niels zelf.. daar zorgt hij wel voor. Elsa hoeft het grootste bord niet want ze eet haar bord nooit leeg en geeft het altijd af. Niels weet dan ook niet hoe snel hij dat bord moet pakken.
Als er iemand in de keuken een bord pakt en je weet dat het een bord is waar nog geen kip op ligt zeg je dat toch even ipv alle kip dan te verdelen over de rest en niets te zeggenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat grootste bord is altijd voor Niels zelf.. daar zorgt hij wel voor. Elsa hoeft het grootste bord niet want ze eet haar bord nooit leeg en geeft het altijd af. Niels weet dan ook niet hoe snel hij dat bord moet pakken.
Mattheus Wicky en Sharice op dit moment.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op dit moment vindt ik Matthieus het fijnst qua persoon.
Die ligt nog steeds op de bank. Dat mens doet echt helemaal niets.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef Hznootje het volgende:
Dus Lennie gaat nu dan helpen met de afwas?
Ze waren druk in de keuken en hebben dat op dat moment niet gezien.. je kan ook wachten totdat ze klaar zijn in de keuken en dan pas een bord nemenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als er iemand in de keuken een bord pakt en je weet dat het een bord is waar nog geen kip op ligt zeg je dat toch even ipv alle kip dan te verdelen over de rest en niets te zeggen
Mooizoquote:
Lennie die iets doet? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef Hznootje het volgende:
Dus Lennie gaat nu dan helpen met de afwas?
Tok tok tokkkkquote:Op zondag 19 januari 2025 15:33 schreef Cupfighter het volgende:
Allemaal kippengeluiden gaan maken nu
Nee die doet idd niks…Gaat binnenkort ook wel irriterenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lennie die iets doet? Kan ik me niet voorstellen.
Of je vraagt zijn jullie klaar. Elsa doet al dagen amper wat in de keuken. Ze doet nooit een afwas ze teert heel erg op de eerste weken.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als er iemand in de keuken een bord pakt en je weet dat het een bord is waar nog geen kip op ligt zeg je dat toch even ipv alle kip dan te verdelen over de rest en niets te zeggen
Het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Bijzonder waarover je kunt ontploffen als je in zo'n setting zit.
Bij sommigen nu al..quote:Op zondag 19 januari 2025 15:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee die doet idd niks…Gaat binnenkort ook wel irriteren
ja.. altijd wel bijzonder om te zien. Wel begrijpelijk ook door de setting.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Bijzonder waarover je kunt ontploffen als je in zo'n setting zit.
Dat is ook de opzet van dit spel/reality tvquote:Op zondag 19 januari 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. altijd wel bijzonder om te zien. Wel begrijpelijk ook door de setting.
Weer iets gemist??quote:Op zondag 19 januari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
jaaa daar gaan we weerwicky Lennie nu
Goede vraag .. allemaal nog gissen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Wicky en Cherise ieder 5000 euro gekregen of samen?
Mogen zij dat geld hebben of moet het verdeeld worden onder alle bewoners?
Ik hoor iemand zeggen "eerst het geld verdelen..."
Volgens mij heeft Wicky 2500 euro en Sharice 5000 euro gekregen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Wicky en Cherise ieder 5000 euro gekregen of samen?
Mogen zij dat geld hebben of moet het verdeeld worden onder alle bewoners?
Ik hoor iemand zeggen "eerst het geld verdelen..."
Jepquote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Ze hadden gisteren een feestje begrijp ik nu.
Klopt, staan wel wat teksten en foto's in het SV. Krap anderhalf uur ... Jordy zatlazerus.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Jazeker wel anderhalf uur..En Jordy heeft in die tijd 7 flesjes bier naar binnen getikt..quote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Puzzie, meen je dat nouquote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat heb ik allemaal niet gezien. ik hoor ze nu over het rare gedrag van Jeff.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, staan wel wat teksten en foto's in het SV. Krap anderhalf uur ... Jordy zatlazerus.
Oh? Weird.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wicky 2500 euro en Sharice 5000 euro gekregen.
Tenminste, ik dacht dat Wicky dat zei.
Die gaat behoorlijk onderuit.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dus..Elsa is van haar voetstuk gevallen?
Langzaam maar zeker beetje bij beetje komt de ware aard naar boven.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dus..Elsa is van haar voetstuk gevallen?
Ik logeerde een nachtje bij mijn kleindochter , lekker samen kletsen in bed dat is belangrijker dan BBquote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Puzzie, meen je dat nou
Ik was er gisteren ook niet, maar ze hebben 79 minuten een verkleedfeest gehad.
Nietusquote:Op zondag 19 januari 2025 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik logeerde een nachtje bij mijn kleindochter , lekker samen kletsen in bed dat is belangrijker dan BB
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Verkleed partijtje
En Captain Jack Sparrow heeft de papegaai opgegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
SV staat er vol meequote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Genieten van dat kleine grutquote:Op zondag 19 januari 2025 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nietus
(hoop dat je het leuk hebt gehad)
Bij mij ook niet maar in de groep gaat het nu ook niet goed.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Stond bij mij al helemaal niet zo hoog..dus ze valt niet heel hard
Denk Axel. Dat is geen stemmentrekker.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef marky het volgende:
Lenni, Elsa en Axel op de bank vraag ik mij af wie er naar huis gaat.
Ik hoop toch op een wat andere bank.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk Axel. Dat is geen stemmentrekker.
Stel, Lennie en Keanu zitten met Axel op de bank. Heb je kans dat mensen op Axel stemmen voor reuring.
Denk dan Lennie, Elsa lijkt een publiekslieveling en Axel krijgt dan stemmen uit medelijdenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef marky het volgende:
Lenni, Elsa en Axel op de bank vraag ik mij af wie er naar huis gaat.
Lennie ligt niet zo lekker op de socials (FB vooral) Axel heeft nog wat gunfactor omdat ie beetje 'gepest' werd door aantal bewonersquote:Op zondag 19 januari 2025 15:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk Axel. Dat is geen stemmentrekker.
Stel, Lennie en Keanu zitten met Axel op de bank. Heb je kans dat mensen op Axel stemmen voor reuring.
Maar haar achterban dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie ligt niet zo lekker op de socials (FB vooral) Axel heeft nog wat gunfactor omdat ie beetje 'gepest' werd door aantal bewoners
Misschien is ze ook overprikkeld na gisteren en kan niets en niemand goed doen momenteelquote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar geloof dat Elsa moeite ermee heeft dat er 2 met een fake identiteit zaten?
Belachelijk hoe ze het oppaktquote:Op zondag 19 januari 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
Wicky bij Elsa
Wat laat Elsa zich kennen
Waar dan wel mee?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb niet het idee dat de fake ids hetgene is waar Elsa mee zit.
Ik zou zeggen.. nomineren die hapquote:
Gesprekje half meegeluisterd van Keanu en ? dacht Milena, hadden het erover dat als je problemen hebt met mensen vertrouwen dit wel lastig kan zijn voor die personen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Belachelijk hoe ze het oppaktze zou toch moeten weten dat dit een opdracht was van BB. Wicky en sharice hebben beiden echt heel weinig info over hun fake identiteit weergegeven behalve waar ze niet onderuit konden. Begrijp echt niet dat ze hier nu zo moeilijk over doet.
denk je toch diequote:Op zondag 19 januari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moesten en enkel hun naam was fake, ze zijn toch gewoon dezelfde persoon.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:54 schreef Luna68 het volgende:
Volgens mij heeft Elsa het moeilijk met de fake identiteiten, ze heeft as heel close met wicky en sharice.
Maar dan vind ik het nog steeds belachelijk..quote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gesprekje half meegeluisterd van Keanu en ? dacht Milena, hadden het erover dat als je problemen hebt met mensen vertrouwen dit wel lastig kan zijn voor die personen.
Dat ze daar met hun eigen 'problemen' zijn binnen gekomen en dat je er door zo'n opdracht tegenaan kunt lopen (mijn bewoording, dit was de strekking).
geen idee of dit bij elsa speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Beroep, hobbies en verhalen over reizen enzo...Veel was fake.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze moesten en enkel hun naam was fake, ze zijn toch gewoon dezelfde persoon.
Twijfel ook, straks was ze er nog gezellig over mee aan het lachen met de rest en natuurlijk tig keer met big smile vertellen dat ze het achternaam-verhaal van 'Remi' zo verdacht vond want Surinamers veranderen niet zomaar hun achternaam en blablaquote:Op zondag 19 januari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:57 schreef Ireth het volgende:
Ik zit wat op Facebook te scrollen terwijl ik Shanice hoor vertelken over haar echte achternaam...
Nog geen minuut later
ShariceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze ziet daar wel leuker uit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mooi zo.. wat een drama met die Elsa. Ik denk dat het voor Wicky en Sharice moeilijker was om nie5 jezelf te mogen zijn.quote:
Surinamers zijn wel vaak bijgelovig. En geloven in de duivel enzo..Ik weet niet of dat ook bij Elsa zo is.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Twijfel ook, straks was ze er nog gezellig over mee aan het lachen met de rest en natuurlijk tig keer met big smile vertellen dat ze het achternaam-verhaal van 'Remi' zo verdacht vond want Surinamers veranderen niet zomaar hun achternaam en blabla
Ik kan nog niet volledig afscheid nemen van Nele dus gebruik gewoon haar "n" nog ffquote:
Dat snappen wij, maar weet niet hoe zij dat oppakt. Vind haar ook reageren als een peuter, maar zij zitten in een hele andere situatiequote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze moesten en enkel hun naam was fake, ze zijn toch gewoon dezelfde persoon.
Dat slaat dan echt helemaal nergens opquote:Op zondag 19 januari 2025 15:59 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij is Elsa gewoon van slag vanwege kipgate.
Tijd in de dbk geweest verder niks meer over gehoord of gezien op stream.quote:
Sneu wel voor hem.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tijd in de dbk geweest verder niks meer over gehoord of gezien op stream.
Ja nogal.quote:
Ik kocht dat twee jaar geleden voor mijn kleindochter toen ik op haar paste , kinderlimonadequote:
Het is wel heerlijk rustigquote:Op zondag 19 januari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
Ik vind deze zwijgende Elsa eigenlijk best wel prettig
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kocht dat twee jaar geleden voor mijn kleindochter toen ik op haar paste , kinderlimonade
Ik hoor hem nu tegen Remi praten op de slaapkamerquote:Op zondag 19 januari 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tijd in de dbk geweest verder niks meer over gehoord of gezien op stream.
Iedereen okayquote:
Ik ook, Dat is ook waarom hij zo wordt genoemd begreep ikquote:Op zondag 19 januari 2025 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja moet ook steeds aan die pakjes drinken denken bij die naam.
Is ook lekkerquote:Op zondag 19 januari 2025 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kocht dat twee jaar geleden voor mijn kleindochter toen ik op haar paste , kinderlimonade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |