Goede vraag .. allemaal nog gissen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Wicky en Cherise ieder 5000 euro gekregen of samen?
Mogen zij dat geld hebben of moet het verdeeld worden onder alle bewoners?
Ik hoor iemand zeggen "eerst het geld verdelen..."
Volgens mij heeft Wicky 2500 euro en Sharice 5000 euro gekregen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:39 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Wicky en Cherise ieder 5000 euro gekregen of samen?
Mogen zij dat geld hebben of moet het verdeeld worden onder alle bewoners?
Ik hoor iemand zeggen "eerst het geld verdelen..."
Jepquote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Ze hadden gisteren een feestje begrijp ik nu.
Klopt, staan wel wat teksten en foto's in het SV. Krap anderhalf uur ... Jordy zatlazerus.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Jazeker wel anderhalf uur..En Jordy heeft in die tijd 7 flesjes bier naar binnen getikt..quote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Puzzie, meen je dat nouquote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat heb ik allemaal niet gezien. ik hoor ze nu over het rare gedrag van Jeff.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, staan wel wat teksten en foto's in het SV. Krap anderhalf uur ... Jordy zatlazerus.
Oh? Weird.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wicky 2500 euro en Sharice 5000 euro gekregen.
Tenminste, ik dacht dat Wicky dat zei.
Die gaat behoorlijk onderuit.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dus..Elsa is van haar voetstuk gevallen?
Langzaam maar zeker beetje bij beetje komt de ware aard naar boven.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dus..Elsa is van haar voetstuk gevallen?
Ik logeerde een nachtje bij mijn kleindochter , lekker samen kletsen in bed dat is belangrijker dan BBquote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Puzzie, meen je dat nou
Ik was er gisteren ook niet, maar ze hebben 79 minuten een verkleedfeest gehad.
Nietusquote:Op zondag 19 januari 2025 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik logeerde een nachtje bij mijn kleindochter , lekker samen kletsen in bed dat is belangrijker dan BB
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Verkleed partijtje
En Captain Jack Sparrow heeft de papegaai opgegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
SV staat er vol meequote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Genieten van dat kleine grutquote:Op zondag 19 januari 2025 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nietus
(hoop dat je het leuk hebt gehad)
Bij mij ook niet maar in de groep gaat het nu ook niet goed.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Stond bij mij al helemaal niet zo hoog..dus ze valt niet heel hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |