Denk Axel. Dat is geen stemmentrekker.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef marky het volgende:
Lenni, Elsa en Axel op de bank vraag ik mij af wie er naar huis gaat.
Ik hoop toch op een wat andere bank.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk Axel. Dat is geen stemmentrekker.
Stel, Lennie en Keanu zitten met Axel op de bank. Heb je kans dat mensen op Axel stemmen voor reuring.
Denk dan Lennie, Elsa lijkt een publiekslieveling en Axel krijgt dan stemmen uit medelijdenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef marky het volgende:
Lenni, Elsa en Axel op de bank vraag ik mij af wie er naar huis gaat.
Lennie ligt niet zo lekker op de socials (FB vooral) Axel heeft nog wat gunfactor omdat ie beetje 'gepest' werd door aantal bewonersquote:Op zondag 19 januari 2025 15:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk Axel. Dat is geen stemmentrekker.
Stel, Lennie en Keanu zitten met Axel op de bank. Heb je kans dat mensen op Axel stemmen voor reuring.
Maar haar achterban dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie ligt niet zo lekker op de socials (FB vooral) Axel heeft nog wat gunfactor omdat ie beetje 'gepest' werd door aantal bewoners
Misschien is ze ook overprikkeld na gisteren en kan niets en niemand goed doen momenteelquote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar geloof dat Elsa moeite ermee heeft dat er 2 met een fake identiteit zaten?
Belachelijk hoe ze het oppaktquote:Op zondag 19 januari 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
Wicky bij Elsa
Wat laat Elsa zich kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |