Ook Elsa wordt een boze kleuter af en toe, zoals nu, pak maar kip, IK ZEI TOCH NEEquote:
Die kan af en toe erg kinderachtig reageren....quote:Op zondag 19 januari 2025 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
Elsa vind het niet erg, het is goed zo, maar haar houding laat toch echt iets anders zien..
Das niet doordacht, ze is gewoon domquote:Op zondag 19 januari 2025 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gedraagt zich zo omdat ze geraffineerd is als ik weet niet wat.....
Wie verdenkt nu haar eigen vriend en gaat in de groep het melden. Zelfs janken zonder het aan hem te vragen. Hij was al helemaal afgeschreven.....en zonder schaamte nu weer helemaal happydepeppie.......een heel gevaarlijk meid.....
Dit zegt genoeg toch, de eetlust is haar vergaan door wat er eerder gebeurde...quote:Op zondag 19 januari 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa: heb je dat nooit gehad dat je gaat eten en dan plots wil je niet meer eten.
ja dat denk ik ookquote:Op zondag 19 januari 2025 15:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg toch, de eetlust is haar vergaan door wat er eerder gebeurde...
Ik wel maar ik verander dan niet in een kut kleuterquote:Op zondag 19 januari 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa: heb je dat nooit gehad dat je gaat eten en dan plots wil je niet meer eten.
ik had g het geahnt om dat haar uzus lene heetquote:Op zondag 19 januari 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er waren twee bewoners die een andere identiteit van BB hadden gekregen Nele, heet eigenlijk Sharice en Remi heeft in heet echt Wikcy
Hoop het eigenlijk, kan ik beter hebben dan doordacht.....quote:Op zondag 19 januari 2025 15:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Das niet doordacht, ze is gewoon dom
Over wie heeft ze het dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:08 schreef Schakeltopia het volgende:
lennie legt het even uit aan milena
over elsa, en haar bord zonder kipquote:
Ik snap er niets meer vanquote:Op zondag 19 januari 2025 15:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
over elsa, en haar bord zonder kip
dat elsa gewoon zelf haar bordje heeft gepakt, en dat het haar eigen schuld was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |